Benny55 Vloženo 20. Květen 2014 Vloženo 20. Květen 2014 to myslíte vážně s tím, že když je aktivní klima tak má 63kw - 77kw mínus kompresor klimy? Citovat
ADAMzPRAHY Vloženo 27. Květen 2014 Vloženo 27. Květen 2014 (editace) Tohle se říkalo dřív o Fabii, podle mého laického názoru to je blbost - mě auto po zapnutí klimy jede nepatrně hůř. Editováno: 27. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
mršťa Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 jj, je.. šlo o jednotku jaká v tom je.. jestli už jde upravit.. Citovat
motorpower Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 Jde upravit, klidně přijeď. Dle dohody. Citovat
Jakub84138 Vloženo 29. Červenec 2014 Vloženo 29. Červenec 2014 to myslíte vážně s tím, že když je aktivní klima tak má 63kw - 77kw mínus kompresor klimy? S Fabii II 1.2 Tsi 63kw jsem najezdil asi tak 110 tis km a po zapnutí klimy se znatelně snížil výkon, nejvíc je to znát, když je potřeba rychlý rozjezd - zátah motoru se protáhl až na 2000 ot., přičemž normálně nastupoval cca 1700 ot. To je můj přesný odhad, ale nedokážu posoudit, jak se na tom podepsala výměna dvou motorů za 180 000km..... Citovat
Kucis Vloženo 21. Srpen 2014 Vloženo 21. Srpen 2014 (editace) Nevíte kdo dělá kvalitní chiptuning v Libereckém kraji ? Nejlépe za rozumnou cenu. 1.2 TSI Tak aspoň nějaké doporučení okolo Prahy když už bych se tam odhodlal. Editováno: 14. Září 2014, autor: Kucis Citovat
Kucis Vloženo 22. Září 2014 Vloženo 22. Září 2014 Ta slabá čára je před úpravou, a jedná se o reálnou hodnotu, od 1500ot fungují biturba, což toto není, navíc neměřím od 1000. Výkon u tohoto vozu /77kw/ byl v reálu 111PS což je o 6 více než výrobce uvádí. Úprava je výhodnější pro 63kw verzi, protože výsledek je prakticky totožný. To Petrrrr ..záruka se dá řešit. Jak se dá řešit ta záruka? Citovat
Jakub84138 Vloženo 22. Září 2014 Vloženo 22. Září 2014 Vykon po uprave v tabulce vypada skutecne lakave 89kw u TSI. Dneska jsem se vezl v Octavii III s powerboxem, vykon cca 100kw z puvodnich 77kw a musim rict, z nizsich otacek se sbirala vyrazne lepe. I tech 107 kw u nafty vypada sakra lakave, jen jsem si zatim neobhajil v hlave vyssi cenu u Motorpowera a nevyresil zarucni servis. Citovat
mx6 Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 U té 1,2 tsi 77kw není nárust nijak šílený. Jede líp, ale nikdy z toho nebude žádné dělo. Spíš ta 1,6 tdi by mohla po čipu jezdit obstojně, krouťák je dobrá věc.. Až teda na pětikvalt -krok o 10let zpět. Za sebe krouťák a krouťák, jinak je to jalové. Nebo ono krouťák ve vztahu k otáčkám je výkon, ale samozřejmě nejlíp když se dosahuje od nižších otáček. Včera jsem jel po delší době ve fábce 1,9 tdi 74kW od máti a nechápu jaké to má pružné zrychlení. Ten malý sráč 1,2 tsi se k tomu nemůže postavit i když to mám načipované.. Jako ujel bych jí "asi" na sprint, ale za cenu že bych to točil furt jak blbec. U fábky se předjíždí většinou normál na pětku, dupnu podlahu a valím. V Rapidu naládovat ze šestky pětku - nic. Pak čtverku, ta ještě nic moc, takže mě zachrání na 3vteřiny trojka, pak zas hned čtverka a pak už zpět šestka, protože pětka nemá velkého významu.. Je to boj.. Citovat
Petrrr Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 A jel jsi někdy alespoň v 1,8TSI v O2? Dáš za 6 a jedeš hlava nehlava a a když přidáš, seš hned v sedačce. Diesel i 2,0 než se rozkouká pak trochu zatlačí a pak zase nic. To u 1,8TSI to táhne od 1500- do 5tis nebo jak to má. Citovat
vlakras Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 A ted si predstavte jaka to musi byt krasa mit 1.8TSI v Polu:-D Citovat
Kucis Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 (editace) No 100kW pěkných ale asi už moc extrém (ale třeba ne)...já bych bral 90+ kW Spíš teď jsem četl ve světě motoru článek kde 1.2 TSi 77kW měla záhadně naměřeno myslím 89kW. Mám také telefon... Na telefon nebyl pracovně nějak čas. Editováno: 23. Září 2014, autor: Kucis Citovat
Petrrr Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 Tak on Motorpower se jen chlubil, že už má taky mobilní teleon, svůj první. Citovat
mx6 Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 (editace) Kucis - zeptej se Motorpowera kolik mají průměrně série 1,2 tsi. Vikyviky měl 84kW a 197Nm! Co tam chceš v tomto případě velice ladit, polepšíš si max o 10kW a 20Nm, možná použitelnější pásmo. Jak říkám, ten rozdíl není nijak závratný. Poznat to je, ale.... Editováno: 23. Září 2014, autor: mx6 Citovat
Kucis Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 (editace) Proto jsem chtěl někoho kdo dělá měření výkonu na severu Čech ale asi nikdo. Většina je kolem Prahy ale když už bych tam jel tak zas už bych si to nechal chipnout. Editováno: 23. Září 2014, autor: Kucis Citovat
mx6 Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 Pokud jsi byl zvyklý na starou felinu 40kW nebo kolik měly, tak toto jede diametrálně líp a nemá cenu se zabývat čipováním. Pokud si přesedl z 2,5L tak to ani čip nenapraví.. Asi tolik - viz já.. Citovat
Kucis Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 Já měl spíš jiný exempláře... Ale většinou znám 1.9 TDI Octávii nebo 2.3l atmosféru z Forda. Nejsem si jist jestli zrovna můj Rapid patří do skupiny kteří mají 80+ kW ale pár koníků navíc se hodí Samozřejmě 2,5L z toho neočekávám. Citovat
Rypicong Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 (editace) U té 1,2 tsi 77kw není nárust nijak šílený. Jede líp, ale nikdy z toho nebude žádné dělo. Spíš ta 1,6 tdi by mohla po čipu jezdit obstojně, krouťák je dobrá věc.. Až teda na pětikvalt -krok o 10let zpět. Za sebe krouťák a krouťák, jinak je to jalové. Nebo ono krouťák ve vztahu k otáčkám je výkon, ale samozřejmě nejlíp když se dosahuje od nižších otáček. Včera jsem jel po delší době ve fábce 1,9 tdi 74kW od máti a nechápu jaké to má pružné zrychlení. Ten malý sráč 1,2 tsi se k tomu nemůže postavit i když to mám načipované.. Jako ujel bych jí "asi" na sprint, ale za cenu že bych to točil furt jak blbec. U fábky se předjíždí většinou normál na pětku, dupnu podlahu a valím. V Rapidu naládovat ze šestky pětku - nic. Pak čtverku, ta ještě nic moc, takže mě zachrání na 3vteřiny trojka, pak zas hned čtverka a pak už zpět šestka, protože pětka nemá velkého významu.. Je to boj.. není to trochu slabomyslné porovnávat o 0,7 litrů obsahově menší motor ??? + s jiným palivem pro který je typický velký krouťák ??? jak tu bylo psáno, porovnej to s 1.8TSI nebo 2.0TSI a pak budeš psát opak... Editováno: 23. Září 2014, autor: Rypicong Citovat
Pawouk Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 Dnes už ani nejde jen o krouťák, hodně totiž udělá zpřevodování. Maverick má tady zajímavou tabulku, kde 1.4 TSI dává částečně na frak i 2.0 TDI CR OIII RS v pružnosti. O zbylých motorizacích ani nemluvě. Citovat
Rypicong Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 tak jasný, to s tím krouťákem byla hlavně reakce na nutnost podřadit u 1.2TSI... prostě nesmyslný příspěvek a nesmyslné porovnání dvou úplně odlišných motorů. Hlavně ten jeden koupíš v Rapidu za cca 310tis, kolik stála Fabka s tou naftou Pokud dnes budeme porovnávat stejný objemy, tak diesel nemá šanci... Citovat
Jakub84138 Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 To je jasny, nafta patri do kamen a do sluzebaku Turbobenzin nesmysl, kdyz jsem chvili jezdil 1.6T o vykonu 180 koni, nesrovnatelny s tim co mam ted..... Jinak pristi tyden, pokud vse klapne dle planu, bude hotovy chip. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.