Combi2002 Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Naprostý souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davyyy Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Abych to teda doplnil.... Auto u mechanika stálo 2 týdny a pořád se nic nedělo... Zjišťování bylo jen tím stylem, že se to nechalo běžet a čekalo se jestli se bude voda ztrácet nebo ne. Když jsem si tam dojel sám, viděl jsem vodu na řemeni a z toho mechanik usoudil na vodní pumpu. Hlavu jsem chtěl dolů já osobně i rozvody byly na mojí žádost. Nemyslím si, že by mi na to uznal reklamaci. Je ale pravda, že jsem chtěl aby odstranil příčinu mizení vody...A nehádejte se tu prosím ... Potřebuju poradit co by mohlo být špatně a ne číst to jak se dohadujete kdo by co za kolik udělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Můžeš tedy vyloučit vodní pumpu. Natlakovat okruh a hledat kde se derou kapičky ven. Teoreticky to odsud nevyřešíme. Provést kontrolu všech spojů na chladicím okruhu a chladiči. Zkontroluj taky pro jistotu, zda v interieru nemáš mokro v místě kde je topení. Pokud dochází k mixu v nádobce chladicí emulze olej, tak těsnění pod hlavou, nebo prasklá vložka válce. Ale tohle vše je teorie na dálku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davyyy Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Díky za rady snad se to vyřeší... Každopádně, pokud by to byla vložka, tak jakou cenouvou relaci mám počítat na opravu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Myslím že se to prodávalo, jako sada 4x vložka 4x píst, ale cenu neznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Ivoňák Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 Zdravím,mám takovej problém,mám Fabii 1.4 Mpi 2002 Měl sem asi před 3týdnama prasklý těsnění pod hlavou tak sem to v servisu nechal vyměnit vč.nových rozvodů olej filtr apod... Mám po opravě a dneska sem sem byl nemile překvapen tím že mi z nádobky unikla veškerá kapalina,prosím poradte jestli je todleto normální,dal sem za opravu něco kolem 9.000kč,ted to auto stojí týden na dvoře a zjistím že mi bliká kontrolka chladící kapaliny a kapalina nikde! Sem z toho auta už fakt neštastnej! Díky za každou užitečnou radu. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 30. Květen 2015 Sdílet Vloženo 30. Květen 2015 Jediná rada a asi i nejlepší je to dát zpátky do toho servisu a nechat jim to v záruce opravit,někde udělaly chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 31. Květen 2015 Sdílet Vloženo 31. Květen 2015 Nalil bych tam vodu a koukal jestli nahodou mi to nekde netece , muzes mit rozpojeny kajsik okruh. Pokud ne a tece to do oleje ci do spalovani , tak reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarka 1111 Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 Včera jsem zjistila, ze pod levym prednim nárazníkem je kapka nejake ruzove/cervene pruhledne kapaliny - napadla mne chladici kapalina, ale nevim, zda je vedena nekde v tech mistech. Ubytek zatím videt není. Dále jsem pak hledala a mohlo by to byt i olej ze serva, ale nevim, zda u Fabie 1 ma červenou ci zelenou barvu ? Auto je servisovane v autorizovanem servisu, sama tam nic neliji. Ta kapalina není uplne konzistenci jako voda, trosku olejova mozna. Doufam, ze jsem nekde neprehledla podobne téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 Tak to bude velice pravděpodobně chladící kapalina. Asi ti teče -kape přes závit teplotního čidla ventilátoru chlazení. Když jsi otevřeš kapotu motoru,tak se nachází vpravo dole na chladiči. Má takový 3 hraný konektor. Čidlu nic není,jen mu chybí hliníkový kroužek a ten vše vyřeší. Bohužel stará bolest fábek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 olej ze serva většinou teče z manžet poloos. Další častou cestou úniku chladicí kapaliny je zpuchřelý O kroužek na spodní hadici chladiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 Wittman !!! ,, olej ze serva většinou teče z manžet poloos ,, ty ty ty to kde chodiš prosim ťa na taketo ptakoviny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 sorry, manžet řízení - kdo se ale vyzná, tak to hned pochopí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 Ale ktory sa vyzna nebude chodiť na fora zbierať info a neznaleho tak domateš že až až. Dufam si sa neurazil že ťa upozorňujem ako mistra fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarka 1111 Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 Tak to me trosku uklidnilo. A ten olej do servorizeni ma taky ruzovou barvu asi je to podle vicka, zkusim to najit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludvík Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 Zdravím, má někdo zkušenosti s přípravkem na prolínající chladič. Vím ,že něco takového by mohlo v práškové podobě existovat, ale nejsem si jist jestli má cenu vůbec něco takového zkoušet. Jsou mezi vámi nějaké zkušenosti s takovým ošetřením chladiče. Únik je malý. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 (editace) U LP kola to bude spíš olej ze serva. Všechno od vody je v pravé části motorového prostoru (u PP kola). Chladicí kapalina je sladká (a jedovatá), jestli chceš okoštovat. :-) Upssss, trochu jsem se posunul v čase. :-) Editováno: 14. Listopad 2017, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 na levé straně chladiče jsou příruby hadic a čidlo teploty, takže to může téci i tam. před 2 hodinami, Ludvík napsal: ......Únik je malý. Zatím je malý, za chvíli bude velký. Podle mě to nemá smysl, bude se to zhorčovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 19. Červen 2018 Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 V 6. 3. 2017 na 22:19, Mirek 835 napsal: Tak to bude velice pravděpodobně chladící kapalina. Asi ti teče -kape přes závit teplotního čidla ventilátoru chlazení. Když jsi otevřeš kapotu motoru,tak se nachází vpravo dole na chladiči. Má takový 3 hraný konektor. Čidlu nic není,jen mu chybí hliníkový kroužek a ten vše vyřeší. Bohužel stará bolest fábek. Tak mi zas kape čidlo na ventilátoru. Že to je bolest těchto aut vím a pokaždé když začne kapat, tak dotahuji a dotahuji. Vždy je cca na půlrok až rok pokoj, ale vzhledem k malému nájezdu (máme ji už přes 17 let a nájezd jen okolo 70 000km) už mě to celkem otravuje. Únik je to malinký - pár kapek za den (malá loužička v garáži). Mirku - píšeš o hliníkovém kroužku - můžu poprosit o nějakou podrobnější specifikaci? Nebo způsob jak to nějak přetěsnit? Díky za radu. PS. Na jaře jsem tedy zrovna měnil chladící kapalinu, mohl jsem to pořešit i s tím čidlem, ale holt ji ještě jednou vypustím, no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 19. Červen 2018 Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 Jedná se o normální těsnící hliníkový kroužek zakoupený v autodílech. Vnitřní rozměr byl 22,2 a venkovní 29,5. Dokonale to utěsní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 20. Červen 2018 Sdílet Vloženo 20. Červen 2018 Mirku díky, zkusím si s tím někdy pohrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stracada Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) Zdravím všechny. Chlapi,prosím vás,proč tam mám pořád chladičku? Viz. Foto. Termostat (komplet skříň)vyměněn. Mám pocit,že to teče odjinud. Hlavně za studena. Ráno to tam třeba je. Pokles chladičky v expanzi není nijak velikej. Voda čistá,olej taky. Děkuji za každý názor. Fábia 1.4 mpi 50kw, r.v. 2002 Editováno: 11. Listopad 2018, autor: stracada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Pokud to neprolíná nějakou hadicí, nebo jiným spojem, tak to může prolínat těsněním hlavy. To že se to děje jen za studena je pro tuto závadu typický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stracada Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) Hlavně to ne.To už by mě čekalo po čtvrté.Těsnění hlavy děláno něco málo před více než rokem. Nestačilo by třeba zkusit přetáhnout šrouby hlavy? Je mi divné,že voda a olej nejeví známky poškozeného těsnění hlavy. Obojí čisté...? Spoiler Editováno: 11. Listopad 2018, autor: stracada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josefína Županičova Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Zdravim panove potreboval bych radu. Mam fabku 1.4.mpi 55kw a koupil jsem ji minuly mesic i s praskym chladicem. Nez se chladic vymenil za novy tak se s autem jezdilo a dolevala se g12. Po nake dobe jsem zacal lit jen prevarenou vodu ale to bud hned vyteklo z chladice nebo to vysycelo. Za tu dobu se to oprelo 2x o 130° s tim ze jsem hned zastavil a motor vypl. Pak uz mi motor parkrat sam chcipl a divne smrdel. Po vymene chladice a naplneni expanzky cca po 15km klidne jizdy je banka zase prazdna... kdyz odsroubuju vicko z banky tak to syci jak papinak jak je natlakovana. Taky vicko smrdi podobne jak vyfuk a jde videt par mini kapek emulze. Vicko od oleje je ciste, merka oleje taky nenaznacuje tomu ze by tam voda unikala. Tak jsem zkusil nalit vodu do banky a nechat bez vicka, nastartoval jsem a vse slo ven. Pri jizde mi prijde ze to sem tam jede na 3 valce.. myslikm ze to bude tesneni pod hlavou jak jsem tady parkrat cetl ale mam pichy z toho ze to bude praskla hlava a hlavne na kolik vyjde oprava. Predem diky za kazdou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.