LiveBomb Vloženo 14. Březen 2017 Vloženo 14. Březen 2017 Dá se domontovat tažné z Golfa VII - konretně 5G9803880D ? Citovat
Mirda85 Vloženo 27. Prosinec 2017 Vloženo 27. Prosinec 2017 Neporadí někdo nějaký fígl, jak demontovat kliček z tažného zařízení vyndaného ven z vozu? Pro klid duše bych raději měl klíček mimo, aby nedošlo k jeho poškození. Citovat
Mirda85 Vloženo 27. Prosinec 2017 Vloženo 27. Prosinec 2017 Tažné je tam asi toto - 5E0 092 155... Včera jsem narazil na vzhledově shodné pro Superba s textem - kliček zůstává zasunut, odkládat odvrácenou stranou, aby nedošlo k jeho poškození... Zkusím tedy trošku laborovat, tímto děkuji Citovat
Strabag Vloženo 27. Prosinec 2017 Vloženo 27. Prosinec 2017 Je fakt, ze to je divnej system, celkove je to tazne takove ... eee... no, asi jsou lidi co jim to staci. Ja jsem lemra lina a pohodlna, tak na kola kradu auto zene, ktere to vyjede hezky na cudlik.. Citovat
Strabag Vloženo 27. Prosinec 2017 Vloženo 27. Prosinec 2017 No ja jsem to popravde poprve vubec nedal, a po druhe poprosil kolegu, co si libuje v tech obtahlych cyklotrenckotech s vycpanejma koulema... tudiz montuje a demontuje jednou rukou, s prstem v nose a jeste u toho hustolkou krute fouka galusku sveho cyklokola. Potreti jsem to nezkousel, pac jsem se zacyklil s tim klickem, zda tam ma, nema byt, ci so s nim je potreba delat Citovat
j57 Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 Co přesně znamená položka "příprava pro tažné zařízení" v konfigurátoru? A lze takovou variantu využít i pro následnou montáž neoriginálních TZ (např. proto, že originál škoda na rozdíl od golfu nemá výklopnou hlavici)? 1 Citovat
LiveBomb Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 V 14. 3. 2017 na 20:45, LiveBomb napsal: Dá se domontovat tažné z Golfa VII - konretně 5G9803880D ? Nikdo neví? Citovat
Martin.sv Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 LiveBomb: nevim, ale proc nezkusit toto tazne?? http://tazna-zarizeni.vapos.cz/novinky/autosalon-extra.html vypada to lip, jak original, i kdyz ja zastavam nazor, ze neni nad original. Zda jde i na Scoutika, nevim, ale poptej se u AutoZitka, kde to montuji. Citovat
LiveBomb Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 před 6 minutami, Martin.sv napsal: LiveBomb: nevim, ale proc nezkusit toto tazne?? http://tazna-zarizeni.vapos.cz/novinky/autosalon-extra.html vypada to lip, jak original, i kdyz ja zastavam nazor, ze neni nad original. Zda jde i na Scoutika, nevim, ale poptej se u AutoZitka, kde to montuji. Protože to není díl koncernu. To z Golfa mě zaujalo tím, že je elektrické. Před hodinou, j57 napsal: Co přesně znamená položka "příprava pro tažné zařízení" v konfigurátoru? Natažená elektroinstalace a jednotka tažného v kufru. Citovat
Lancelot Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 LiveBomb: a ještě býval i větší chladič a silnější alternátor. 2 Citovat
Martin.sv Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 Pry tomu jiz nekolik let neni!! Ze by auto melo lepsi prevodovku, chladic a alternator, diky taznemu!! 1 1 Citovat
Mirda85 Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 Já měl celou sezonu tažné na voze a nepromazával, takže jsem s tím moc nelaboroval... Následně jsem koukl do jiného manuálu a tam bylo něco jiného, proto mi to zmátlo... http://branomarket.brano.eu/files/eshop/products_files/Dokumentace/PS032X_manual.pdf str.č.10 Citovat
Lancelot Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 před 8 hodinami, Martin.sv napsal: Pry tomu jiz nekolik let neni!! Ze by auto melo lepsi prevodovku, chladic a alternator, diky taznemu!! O převodovce jsem nic nepsal. Ale jinak citace z konfigurátoru OIII " Při objednání tažného zařízení přímo z výroby jsou vyšší zátěži přizpůsobeny alternátor, akumulátor, ventilátor a chladicí systém, a dokážou tak zaručit správnou funkci vozu při tažení přívěsu s maximální povolenou hmotností. " Takže u přípravy to patrně nebude, ale při tažném z výroby to pořád platí. 1 Citovat
Strabag Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 Ajo, a ja si rikal jak neuveritelne silnej musim ten chladici system mit, kdyz je venku minus 5, ja mam tazne za milion penez a vozidlo se immrvere dochlazuje... rikal jsem jim v SA, co to je za herku. Prej je to standarni. Zeptal jsem se, zda uz jeli v necem co ma 5xtolik koni a tri krat tolik valcu. Citovat
Martin.sv Vloženo 28. Prosinec 2017 Vloženo 28. Prosinec 2017 Lancelot: pravda o prevodovce jsi nic nepsal, ale pokud si vzpominam, tak Octavie 1 mely silnejsi prevodovku, ta taktez trpi pri tahani privesu!! Citovat
capo Vloženo 19. Červenec 2018 Vloženo 19. Červenec 2018 Vážení, kolik prosím máte v TP přípustné zatížení na kouli? Ideálně vy co máte 2,0TDI 140kW a 1,8TSI, obé bez 4x4? Citovat
koudy71 Vloženo 7. Říjen 2018 Vloženo 7. Říjen 2018 Ahojte , nevíte někdo co je za problém s tažným na 3 Scoutovy? Byl jsem na technický a měli s ním docela problém.Že jim přišel nějaký přípis. Uvidím jak se k tomu postaví při přihlášení. Dovoz z DE 2015 135kW Citovat
koudy71 Vloženo 15. Říjen 2018 Vloženo 15. Říjen 2018 Tak na Evidenci vozidel neměli s tažným žádný problém a když sem se borca ptal , tak že o ničem takovým neví. Tak dík Citovat
Tomas1976 Vloženo 27. Duben 2019 Vloženo 27. Duben 2019 Dobrý den.Vlastním novou octavku teprve měsíc a už se mi povedlo zlomit klíč od tažného.Nevíte někdo jestli se dá přidělat další,nebo se musí vyměnit celý zámek.Popřípadě jestli nevíte jak se zámek mění,prodávají ho v originál eshopu,děkuji. Citovat
mates_k Vloženo 9. Listopad 2019 Vloženo 9. Listopad 2019 Zdravim, řeším aktuálně podobný problém jako @Tomas1976, pořídil jsem OIII s originálním snímatelným tažným zařízením, ale předchozí majitel k němu ztratil oba klíče. Několik zámečníků mi poradilo zámek na prasáka odvrtat, ale než se do toho pustím, není nějaká snazší a šetrnější možnost? O zachování zámku mi nejde, ten pořídím nový, ale spíš abych vrtáním nezprasil i tu plastovou páku. V autorizáku jsem se poptal a tam mi poradili taky odvrtat... Případně, nemá někdo kontakt na šikovnýho zámečníka z Prahy a okolí, kterej by pár tahy šperháku odemknul tenhle zámek? Citovat
mimous Vloženo 20. Květen 2020 Vloženo 20. Květen 2020 Ahoj, dívám se po nějakém zánovním autě a dost mě láká O3 po faceliftu - v podstatě loňské vozy z ročních vozů Škoda. Zajímalo by mě, jak je to u Octavie s doděláním tažného, pokud auto nemá ani přípravu z výroby. U Scaly je to prý už nemožné. Platí to i pro Octavii? Nechci za tím tahat vozík, ale dávat tam nosič na kola. Tušíte někdo prosím, jak to je? Citovat
Gerulaitis Vloženo 21. Květen 2020 Vloženo 21. Květen 2020 (editace) Ahoj, vloni v létě jsem kupoval roční O3 combi v rámci programu Škoda auto plus. TZ jsem si nechával dodělávat přímo ve Škodovce, kde jsem kupoval (Litoměřice) a dal jsem za něj (TZ bez auta, teda TZ na autě, ale cena bez auta) cca 16 000 Kč, vč. zápisu do TP (klasické pevné, nesklopné). Příprava na autě nebyla. Pokud si to necháš udělat někde mimo škodovku, určitě to bude levnější, ale bez záruky, že vše bude fungovat, jak má. Je potřeba, aby to auto, když tam něco zapojíš na TŽ o tom vědělo nejen kvůli světlům, ale např. parkovací senzory atd., takže bych moc nevymýšlel a nechal to udělat tam, kde máš jistotu, že ví, co dělaj, i když to není úplně levná prča.... já osobně to také používám na kola. Editováno: 21. Květen 2020, autor: Gerulaitis chybka Citovat
tažak Vloženo 21. Květen 2020 Vloženo 21. Květen 2020 Zdravím,u nás na vesnici to deláme za 7000,-.Sice to neumí hrát na kytaru a mluvit španělsky,ale na tahání vozejku to stačí Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.