Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Neporadí někdo nějaký fígl, jak demontovat kliček z tažného zařízení vyndaného ven z vozu? Pro klid duše bych raději měl klíček mimo, aby nedošlo k jeho poškození.

Vloženo

Tažné je tam asi toto - 5E0 092 155...

Včera jsem narazil na vzhledově shodné pro Superba s textem - kliček zůstává zasunut, odkládat odvrácenou stranou, aby nedošlo k jeho poškození...

Zkusím tedy trošku laborovat, tímto děkuji

Vloženo

Je fakt, ze to je divnej system, celkove je to tazne takove ... eee... no, asi jsou lidi co jim to staci. 

Ja jsem lemra lina a pohodlna, tak na kola kradu auto zene, ktere to vyjede hezky na cudlik..

Vloženo

No ja jsem to popravde poprve vubec nedal, a po druhe poprosil kolegu, co si libuje v tech obtahlych cyklotrenckotech s vycpanejma koulema... tudiz montuje a demontuje jednou rukou, s prstem v nose a jeste u toho hustolkou krute fouka galusku sveho cyklokola.

Potreti jsem to nezkousel, pac jsem se zacyklil s tim klickem, zda tam ma, nema byt, ci so s nim je potreba delat :)

Vloženo

Co přesně znamená položka "příprava pro tažné zařízení" v konfigurátoru?

A lze takovou variantu využít i pro následnou montáž neoriginálních TZ (např. proto, že originál škoda na rozdíl od golfu nemá výklopnou hlavici)?

Vloženo
před 6 minutami, Martin.sv napsal:

LiveBomb: nevim, ale proc nezkusit toto tazne??

 

http://tazna-zarizeni.vapos.cz/novinky/autosalon-extra.html

 

vypada to lip, jak original, i kdyz ja zastavam nazor, ze neni nad original. Zda jde i na Scoutika, nevim, ale poptej se u AutoZitka, kde to montuji. 

Protože to není díl koncernu. To z Golfa mě zaujalo tím, že je elektrické.

 

Před hodinou, j57 napsal:

Co přesně znamená položka "příprava pro tažné zařízení" v konfigurátoru?

Natažená elektroinstalace a jednotka tažného v kufru.

Vloženo
před 8 hodinami, Martin.sv napsal:

Pry tomu jiz nekolik let neni!! Ze by auto melo lepsi prevodovku, chladic a alternator, diky taznemu!!

 

O převodovce jsem nic nepsal.

Ale jinak citace z konfigurátoru OIII

" Při objednání tažného zařízení přímo z výroby jsou vyšší zátěži přizpůsobeny alternátor,
akumulátor, ventilátor a chladicí systém, a dokážou tak zaručit správnou funkci vozu při tažení přívěsu s maximální povolenou hmotností. "

Takže u přípravy to patrně nebude, ale při tažném z výroby to pořád platí.

Vloženo

Ajo, a ja si rikal jak neuveritelne silnej musim ten chladici system mit, kdyz je venku minus 5, ja mam tazne za milion penez a vozidlo se immrvere dochlazuje...

 

rikal jsem jim v SA, co to je za herku. Prej je to standarni. Zeptal jsem se, zda uz jeli v necem co ma 5xtolik koni a tri krat tolik valcu. 

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahojte , nevíte někdo co je za problém s tažným na 3 Scoutovy? Byl jsem na technický a měli s ním docela problém.Že jim přišel nějaký přípis. Uvidím jak se k tomu postaví při přihlášení. Dovoz z DE 2015 135kW 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den.Vlastním novou octavku teprve měsíc a už se mi povedlo zlomit klíč od tažného.Nevíte někdo jestli se dá přidělat další,nebo se musí vyměnit celý zámek.Popřípadě jestli nevíte jak se zámek mění,prodávají ho v originál eshopu,děkuji.

pic_EEA770011.jpg

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravim,

 

řeším aktuálně podobný problém jako @Tomas1976, pořídil jsem OIII s originálním snímatelným tažným zařízením, ale předchozí majitel k němu ztratil oba klíče. Několik zámečníků mi poradilo zámek na prasáka odvrtat, ale než se do toho pustím, není nějaká snazší a šetrnější možnost? O zachování zámku mi nejde, ten pořídím nový, ale spíš abych vrtáním nezprasil i tu plastovou páku. V autorizáku jsem se poptal a tam mi poradili taky odvrtat... Případně, nemá někdo kontakt na šikovnýho zámečníka z Prahy a okolí, kterej by pár tahy šperháku odemknul tenhle zámek?

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, dívám se po nějakém zánovním autě a dost mě láká O3 po faceliftu - v podstatě loňské vozy z ročních vozů Škoda. Zajímalo by mě, jak je to u Octavie s doděláním tažného, pokud auto nemá ani přípravu z výroby. U Scaly je to prý už nemožné. Platí to i pro Octavii? Nechci za tím tahat vozík, ale dávat tam nosič na kola.

 

Tušíte někdo prosím, jak to je? 

Vloženo (editace)

Ahoj, vloni v létě jsem kupoval roční O3 combi v rámci programu Škoda auto plus. TZ jsem si nechával dodělávat přímo ve Škodovce, kde jsem kupoval (Litoměřice) a dal jsem za něj (TZ bez auta, teda TZ na autě, ale cena bez auta) cca 16 000 Kč, vč. zápisu do TP (klasické pevné, nesklopné). Příprava na autě nebyla. Pokud si to necháš udělat někde mimo škodovku, určitě to bude levnější, ale bez záruky, že vše bude fungovat, jak má. Je potřeba, aby to auto, když tam něco zapojíš na TŽ o tom vědělo nejen kvůli světlům, ale např. parkovací senzory atd., takže bych moc nevymýšlel a nechal to udělat tam, kde máš jistotu, že ví, co dělaj, i když to není úplně levná prča.... já osobně to také používám na kola.

Editováno: , autor: Gerulaitis
chybka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...