FikoCZ Vloženo 9. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2015 (editace) 187 000km - hlásím jedno chcípnutí při zastavení u semaforu se seplou klímou. Jinak celé léto od 13. června klimatizuji a po čištění, doplnění je to poprvé. Vypadá to že problém stále přetrvává, ale už né tak často. Motoru prostě někudy utíká výkon.. Medujed: nějaký pokrok? čerpadlo ani ventil jsem neřešil. Editováno: 9. Srpen 2015, autor: FikoCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 9. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2015 Když zapnu klimu tak se otáčky ani nehnou, pořád stejný cca 750-800ot,Ano, při zapnutí klimy se volnoběh hned nehne, ale jak se rozjedu, tak při dalším případným volnoběhu s klimou jsou už vždy zvýšené. Není to nijak moc, ale hádám, že o těch 50ot se to zvedne. Když klimu vypnu tak hned volnoběh neklesne, ale při dalším volnoběhu po rozjetí bez klimy se opět sníží. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Ja som spozoroval taktiež tento problém ohľadom občasného zhasnutia alebo zhupnutia oitáčok nižšie ako by sa patrilo.Je jedno v akom režime motor pracuje či na benzín alebo LPG.Myslím že to bude spôsobovať tá klimatizácia s ventilátorom,ja mám climatic. Nemôže to mať súvis s autobatériou,pretože tam mám originál 44 Ah,nemala by tam byť silnejšia aspoň 56 Ah napríklad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 (editace) Kapacita batérie s tým určite nesúvisí. A 44 Ah je inak úplne postačujúca, dokonca majitelia napr. nových Rapidov ti môžu aj závidieť tak veľkú baterku, lebo oni majú už iba 36 Ah ak majú nižšiu výbavu. Editováno: 27. Květen 2016, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 28. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 kimmi: Baterií to nebude. Chcípe ti to? u mě je to už v pohodě v létě 2014 se to začalo projevovat, mezitím se měnili svíčky, čistila klapka, doplnila klíma, filtry apod to je samozřejmost v létě 2015 mi to už skoro vůbec nechcípalo na jaře 2016 mi přestal fungovat větrák pro nasávání čerstvého vzduchu do interieru - úplně se zadrhnul. Možná to mohlo s tím mít souvislost. Nevím , ale po výměně toho ventilátoru mi to zatím ani jednou nechcíplo, tak uvidíme tohle léto a dám vědět. link na větrák: http://forum.skodahome.cz/topic/127879-blikanie-displeja-klimatizácie-climatronic/?p=2150120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Občas sa to stane že to skape no nedá sa to konkrétne odsledovať že kedy to presne urobí,ak to skúšal sledovať tak just to neskape a naopak ale robí to naozaj iba sporadicky a vidím že nato neni žiadne riešenie,tak ja jedno mám pred situáciou kedy bude treba zastaviť tak vypnúť klímu a ventilátor na jednotku,no neviem si to predstaviť k kolónach napr ,letná dovolenka v HR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 Ešte ma napadlo nastaviť kolečko teploty na cca 21C,lebo ja to mám stále na 16,možno by to pomohlo a kompresor by nebežal na plný výkon,alebo sa mýlim? Skúsim aj túto variantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 20. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2016 (editace) Prosím pomoc Update: Máme zase teplo. Problém se vrátil!!! s kimmim jsme zjistili, že chcípání se projevuje jen, když je venku hodně teplo. Nad 30°. Fakta: 1. auto chcípe jen, když je dleší dobu vedro nad 30 stupňů (dle teploměru na climatronicu) 2. Chcípne hlavně za jízdy a vyřazené rychlosti a častěji při jízdě z kopce. Při stání ať sebe víc přidávám a pouštím plyn, tak to nechcípne. To vypadá, že je motor trochu jinak nakroucen a z nějaké hadice tam utíká vzduch. Nějaké rady jak zjistit z jaké? Že by podtlak? Je tu nějaký člověk o mi vypíše skupiny - teplotních čidel, které na VAGu zkontrolovat? Nebo rád zkontroluji cokoliv co má něco společného s horším tahem motoru za určitých teplot - tok paliva, vstřiky, teploty, objem nasávaného vzduchu a já nevím co všechno a všechno vám to sem postnu. DÍKY!!!! Editováno: 21. Červenec 2016, autor: FikoCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 FikoCZ a je zaujímavé že sa to prejavuje iba ak sa točí motor na tých 3000ot/min,tak jak si to natočil na video a najistejšie na skapanie je na trojke na 3000 a dosť veľká pravdepodobnosť že to skape.Bol som v HR na dovolenke a kolóna s klímou a ani raz nezdochol no ani raz som nedosiahol 3000 ot.robí to aj na LPG aj na benzín a to mi poladili soft LPG a aj tak mi to spravilo. Ak vyradíš pri 2000-2500 ot tak to pekne ustojí,bude to mať niečo s tými otáčkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 25. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2016 Vyřešeno: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuly Vloženo 11. Červen 2017 Sdílet Vloženo 11. Červen 2017 (editace) Dobry den, mne to tiez zhasina a mam nove lozisko napinaku! Takze s loziskom to nebude! Mam octaviu 1.4 59kw. Editováno: 11. Červen 2017, autor: fuly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 13. Červen 2017 Sdílet Vloženo 13. Červen 2017 Aj ja som ho dal vymeniť a už mi to zhaslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 18. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2017 Tak mě to dneska chcíplo znovu po dvou letech, loni ani jednou. Akorát to dnes nebyla žádná sranda, stalo se mě to při odbočování v křižovatce a už se na mě řítilo z prostisměru auto, naštěstí to vyšlo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 24. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 (editace) Já měl to ložisko úplně zadřené. Ale stejně musím říct, že ten motor jede blbě s tou klimatizací. Prostě pomalu jde za plynem. Mám pocit, že to škodovka tou aktualizací nevyřešila a nefunguje to jak má. Dalo by se to ještě testovat výměnou škrtící klapky, vstřiků, kompresoru klimatizace. Ale to ať si s tím hraje někdo jiný. Já už mám objednané nové auto Jestli chcete odkoupit, tak zprávu. Editováno: 24. Červenec 2017, autor: FikoCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuly Vloženo 30. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2017 (editace) Tak hlapi asi to bude vyriešene jeden pan na forume tvrdi ze to vyriesil! Chybny bol alternator zevraj niektora dioda tam bola odpalena a pri zatazi to nestihal dobijat. Su tam viac tych diod v altarnatore a funguje to aj tak len pri zatazi to blbne! Dal na repas a tvrdi ze problem vyrieseny! Editováno: 30. Červenec 2017, autor: fuly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 31. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2017 Dobíjelo mu to auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 31. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2017 Asi?,to je tak 50:50. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuly Vloženo 31. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2017 ano tak pisal ze to dobijalo! Len pri zatazi s klimou to uz nedobijal tak ako malo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 4. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2017 Pozor je rozdiel dať na repas a vymeniť iba diodu,myslím že za tú dobu čo sa to tu rieši by už táto alternatíva bola spomenutá.Aj kolega FikoCZ mal po probléme,vymenili sme kladku a nepomohloasi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuly Vloženo 4. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2017 možete prečitat tu je link: https://forum.autobazar.eu/vw-polo-1-4-2008-zhasina-motor-pri-klimatizacii-t71599-15.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 4. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2017 Díky za super odkaz. Schválně to u té fábky taky přeměřím jak popisují ve foru. Jestli mi alternátor dobíjí stále. Píšou že 7x z 10 je v pohodě. Zajímavý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 5. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2017 (editace) Tak my máme ten v nepohode. Editováno: 5. Srpen 2017, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 11. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 To znamená že jsi jo už měřil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 12. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2017 Nie nemeral,keď to bude na 100 percent potom by som dal zrepasovať altik ,zatiaľ to nechám tak,aj tak o chvíľu klíma nebude treba,no fachat by to malo dobre či s klímou alebo bez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 13. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2017 Budu se muset zaměřit na ten alternátor, během tohoto týdne mi motor zdechl 4x. Z toho 2x během jedné jízdy, hned po 100 m na křižovatce a potom na další za cca 300 metrů. Jinak už fakt nevím. Podle servisu vše OK. Diagnostika čistá. Celkem mě letos motor zdechl 6x. Loni ani jednou. Předloni cca 4x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.