Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ne, není. S řetězovým předchůdcem nemá nic moc společného. Rozdíl nespočívá jen ve výměně rozvodového pohonu, to jsi na omylu. Máš tady příslušné učební pomůcky, tak si je můžeš najít a prostudovat.

Vloženo

A ten motor TSI je aký? Už má vychytané muchy a pri dobrej údržbe najazdí pár sto tisíc km?

 

Tú benzínovú motorizáciu pri FIII naozaj dobre oklieštili - 95Nm motor do takého ťažkého auta? Veď to sa pri 4 ľudoch ani nepohne...

Tak to souhlasím,to auto nemůže jet,ten výkon je sakra malý,fabie je i dost těžký auto,tak snad je to nenapadne vmontit i do combi.

Vloženo

Napadlo ;-)

No tak to jsem teda zvědavý jak se bude takovému autíčku pohybovat v provozu,a nedej bože aby se snažilo předjet autobus,zejména v řádném obsazení a nějakým tím nákladem když už je to combi,to asi nevychytali.

Vloženo

Použitý tříválcový diesly budou rizio. Nemám z nich dobrej dojem, ostatně jako o všech tříválcích. To bych nebral ani jako šestý auto do rodiny.

Jinak mam na naftovym trivalci najeto necelych 318 tisic kilometru a zatim motorove vse puvodni jen je tam uz treti spojka a vymeneny loziska na predloze

Navic to mam chiply na 76kw 263nm takze si nemuzu stezovat jezdi svizne a do peti litru nafty

Vloženo

Tak to gratuluju, já když slyším tříválec tak jen zaběduju co je to za dnešní dobu, vždyť v zahradním traktoru mám dvouválec a tam to ještě chápu. Tedy pro auto, zejména když je skoro 1100 kg těžký a to bez posádky je základ čtyřválec, naštěstí je ještě v nabídce, ale brzy bude hůř. Totiž TSI bude taky tříhrnek a to nebude trvat dlouho.

Vloženo

A proč ne. Pokut bude úspornější, má mít i vyší výkon. 200nm oproti dnešním 175nm mohl by jít i lépe vytáčet. Zvuk naštěstí už není tak hrozdný jako býval a když to nehoníš tak motor neslyšíš. V malejch autech to chápu. Je spíš právě na pováženou, že 1,2Tsi bude výkonem pod tím litrem.

Vloženo

Pořád bych raději čtyřválec 1.2 než menší objem, o válec míň a papírově vyšší hodnoty. Každopádně těch 200Nm bude ve velmi omezenemém rozsahu otáček a s tím, jak jde motor vytáčet to nemá co dělat. Bohužel doba a regulace si to žádají. Uvidiím, snad 1.2TSI přetrvá aspoň ten rok či dva, než budeme měnit auto ženě. Pokud bych měl na výběr pouze třívalec, byl by to diskvalifikační parametr a museli bychom se kouknout po jiném autě i za cenu, že to bude třeba vyšší třída a dažší...

Vloženo (editace)

Vyhoda tricalce je v nizsim vnitrnim treni treba i bmw uz ma 1.5 turbo trivalcovou

Navic by ses divil jak dobre mi to s trihrnkem jede 263 nm je u fabie znat :)

Editováno: , autor: kortyzon
Vloženo

Podívejte se na poslední testy nových aut s oškubaným objemem motoru.Žádný výrobce se ani náhodou nepřibližuje v reálu jím udávané papírové spotřebě a realita je taková že v provoz tyto pidi obsahy žerou i o 4 litry více.

Je to podvod na zákazníka a divím se že na to lidi přistupujou.

Já to mám již rozhodnutý a v mém přímadě do bude osmiválec 4,7 L benzín. A budu mít klid na léta létoucí.

Vloženo (editace)

Vyhoda tricalce je v nizsim vnitrnim treni treba i bmw uz ma 1.5 turbo trivalcovou

Navic by ses divil jak dobre mi to s trihrnkem jede 263 nm je u fabie znat :)

ale nebavme sa o chipnutých údajoch, inak prvá generácia 1.4 TDI, nebol velmi podareny motor, preto sa aj velmi kratko vyrábal, teraz prichádza nova generácia s fabiou III, verim, že ten už bude OK

Editováno: , autor: v.m@rek
Vloženo (editace)

Je videt ze si s tim v zivote nejel. Kdyz chces seriovy udaje tak 59kw 195nm a stejne tim smazes vetsinu benzinovych motoru co v ty dobe fabie mela. Ano existovaly slabsi verze 51 a 55kw ale taky silnejsi 66kw. A ze se vyrabel kratce? Predstaven v polu v roce 1999 a ve dvojkovy fabii vydrzel do faceliftu v roce 2010. Nejdriv si o tom neco zjisti nez zacnes vypoustet bludy z pusy. Je to sice trakturek hlucnej a vibruje a diky osizeny izolaci jeste hur ve fabii 2 a roomsteru ale stejne kam se na ten motor hrabe 1.2 tsi. Spotrebou ani spolehlivosti nema sanci. A v pruznym zrychleni to bude dalsi debakl.

Editováno: , autor: kortyzon
Vloženo (editace)

..skoda ze nedelaj nejaky atmosfericky 4valec, neco jak 1.4 63kW.. skoda skoda preskoda... tim pro me F III asi nebude a zustanu u sve F II ...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Vloženo (editace)

oblibil jsem si jako palivo LPG.. nechce se mi davat 35kč za benzin když mužu davat 16 za plyn..HTP mame jedno doma  a netoužim po tom vlastnit auto s tímto motorem.. no a TSI bude chtit tak rok, dva počkat něž se kvalita nových Tsi ukáže... a i tak je prestavba těchto motorů zatím v plenkách,.,,

Editováno: , autor: JirkaBrno
Vloženo

Včera se ke mě dostala info, že např. v Porsche České Budějovice dostanou do konce roku JEN 4 AUTA = 2 na salon + 2 předváděčky. První auta do prodeje budou až během ledna...

Známý shání auto a potřebuje jej rychle - Rapida nechce, měl zájem o Fabii - ale F II combi už nejsou, hatch se ještě sehnat dá. Prodejce prý docela skuhral, že zájem o fabie je velký, ale teď vpodstatě žádný nejsou :kol-32:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...