Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Tak ono jde spíše o to, že zde na fóru, na FB, i jinde je spousta majitelů těchto motorů a nikde se nic ve velkém nezkazí. Tedy krom vaší firmy, kde s těmi motory má každý něco a stále dokola. Proto se ptáme, co to bylo za závady, že u vás se vyskytují v takovém hojném počtu a jinde v podstatě jen ojedinělé případy (jak jsem psal, bavím se o motoru).

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PetrkillerJo já se ptám kolegů když jsou u nás nějak často s náhradním autem co se jim s tím děje. Naposledy to byl hlavní vedoucí výroby ale tomu se jen nastřádalo do jednoho měsíce olej, zimáky a poslední nevim ale myslím, že mu blbě vyšla garančka až po oleji protože na závadu si nestěžoval. Ale to byla O3 1.6tdi.

Jinak jsme měli dřív F2 1.2tsi a “s problémovým” řetězem jako poolový vůz a nevím ani o tom že by jela na výměnu rozvodů, fungovala stále dobře ikdyž jezdila jen “do města” krátké trasy a jezdil s tím kde kdo. Do servisu v podstatě jen na předepsané prohlídky. Ke konci akorát zlobilo el. okno u řidiče, to ale předpokládám byl jen ovladač.

 

Teď máme F3 1.4tdi a to je takový nemastný neslaný, ale s tím motorem se to ani nehodí na to na co tam to auto je. Na delší trasy se půjčuje O3. Každopádně servis kvůli závadě zatím žádný. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie chyby by aj mňa zaujímali, pretože tiež som vôbec nikde doteraz nečítal o nejakej chybe na motore na F3. Príspevky v tejto téme sú úplne prvé za posledné 2-3 roky, kde čítam o nejakej kazivosti týchto motorov! :blink:

 

1.4tdi u nás vo firme bez akéhokoľvek servisu už ťahá na 150k (jedine svojpomocná výmena oleja po 30k)... taktiež 1.0mpi s nulovým servisom ťahá na 100k - auto behá denne po meste a štart-stop vypína motor na každej jednej križovatke. Už sme dostali aj 1.0tsi 81kw, ale ten má zatiaľ len 30k.

 

Podľa mojich postrehov jediná vec, ktorá spôsobovala nepojazdnú F3, bola závada na DSG.. a to zatiaľ hádam každý majiteľ DSG už bol v servise riešiť nejakú chybu na prevodovke. Ale o motore teraz počujem prvýkrát!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My ve firmě máme jak Fabie, tak Rapidy s 1.2 tsi i 1.0 tsi a o žádném problému s motorem nevím a ani nikdo s kolegů problémy nemá. Kromě běžného servisu se do servisu nejezdí...i když teď jsem byl v servisu při 46tis.km (1.0tsi) s tím, že nemám destičky a naštěstí my je vyměnili hned druhý den po zjištění šoupaní. Divím se, že to nemá upozornění na sjeté destičky, kolegovi kvůli tomu museli měnit i kotouče, protože už měl na nich vyjeté drážky. Ještě proběhlo pár reklamací a to volantu a těsnění dveří, ale co se týče motoru je všechno v naprostém pořádku, ani olej se mezi servisem nedoléval. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
V ‎20‎.‎12‎.‎2018 na 14:16, Petrkiller napsal:

Nevím přesně co konkrétně. Jen mě před tím varovali. A jak jsem se na to ptal, tak zrovna jedno 1.0 tsi jelo do servisu na opravu ?  nemá to nějak extrémní nájezdy. 15000-35000 km, jsou skoro nové. Ale jezdí se vesměs po městě. Občas po dálnici a párkrát do roka do Německa přes celou ČR. Možná, že to jsou jen zlé kusy. 1.2 tsi mě řekli, že žere a sere se. Kolegovi 1.2 tsi Rapid taky pořád něco. Jen servisak v autorizaku mě doporučoval 1.2 tsi. Teď už to je stejně jedno. GPF filtry ty motory dostaly na úroveň naftových. Další problémová součástka, bez které byly trochu lepší než nafta.  Nejspolehlivější auto ve firmě je podle člověka co má na starosti vozový park, 1.4 16V F2 :) já s tím jezdim za 7 litrů mesto/mimo město a jede to celkem slušně. A všechny 1.0 tsi jsou ty slabší verze. 70kw pokud se nemýlím. 5 rychlostí. Ale jedou obstojně, to je pravda.

 

No, žena má tuhle slabší verzi Téesíčka tak jsem fakt zvědavý. Ať vím, co mě čeká a nemine. :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni 10.11.2018 jsem koupil Škodu Fabii combi TRUMF 1.0TSI | 70kW | 5°manuální   (z důvodu velice dobrých zkušeností se citigem 1.0 44kw r.v. 2015 a r.v. 2017 jsem do toho šel s tím 1.0 motorem  + turbo:) ceníková cena 306800kč po veškerých slevách mě přišel funglu novej vůz r.v. 2018 na 231900kč s DPH hotovost jsem soukromá osoba Auto jsem potřeboval místo již doslouženého vozu který mě náhle "umřel" chtěl jsem koupit ojetou octavii III combi r.v. od2015 v nafte s nájezdem do 80tikm  do max 250tis kaček a málem i koupil, ale náhodou jsem zakopl u jednoho dealera škoda o funglovku se zárukou 5let/100km ve výbavě TRUMF

 

výbava:

mal. kožený paket (volant,ručka,řadička)

palubní PC

zadio Blues se slotem na SD kartu + USB a Aux

2x dálkové centrální zamykání

přední mlhové světlomety

manuální klimatizace

el. okna (pouze přední)

el. ovládaná avyhřívaná zpětná zrcátka

vše v barvě

rezervní plnohodnodné kolo

15"ocelocá kola

halogenové světlometa s denním svícení

tonovaná skla

příčníky

 

dodělávky:

tažné zařízení i s el: 2700kč + práce 2000kč

dokodování pár blbostí corner,asistent rozjezdu do kopce, atd... kabel HEX-V2 VCDS 18.9 mě stál cca 650kč

sada new zimních pneu Nokian 3D na plechách 15" 6000kč

další náklady nezapočítány do koncové ceny:

pov roční 1450kč

přihlášení 800kč

 

takže mě to vše přišlo,vyšlo :) pouze na 243250kč za nové auto, combi 70kw BEZKONKURENČNÍ CENA A NEJDE O ŽÁDNOU OJETOU MRCHU BEZ ZÁRUKY ! toť můj názor a zkušenost se Škodu Fabii combi TRUMF 1.0TSI | 70kW zatím s nájezdem 4250km

 

proste vše co človek potřebuje v autě bez "kudlinek + 100tis kč" a to si troufám říci, že vypadá prkně i v tom TRUMFU Potřeboval jsem pracovní auto, ale žš seženu fungl nové v mojem budgetu, tak to by mě ani nenapadlo zatím najeto od  nova 7km 10.11.2018  4250km a max spokojenost a to s autem jezdím i tras 600+ cesta nebo bloudím po městě, kolem komínu a po 3000km tahám vozejkem vezeko max 1350kg dle TP (vozík zesílený,naprava,oje,Cčkové gumky,atd...) s fůrou písku max. jsem měl 1,3 tuny a auto vše zvládlo (normálně tahám tak 1,1t  trasa 5km a pohoda)

 

TIP: NEUTRÁCEJTE ZBYTEČNĚ  ZA PLNÉ PALBY VÝBAV KDYŽ UŽ V ZÁKLADU JE VŠE ! samo když na to máte, tak proč ne a udělat si radost je duležitý, ale i tak je to jen o frajeření před sousedama, neplatí u všech lidiček...

 

image.thumb.png.c045a1a8c1da0fdf8308d0cd93d44fcc.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trumf byla dobrá nabídka, ale to že už v základu je vše, to bych netvrdil. Ano, stačí to, ale jak si člověk zvykne na nějakou výbavu, už je to horší... (ikdyž ani tak nemusí být cena příliš rozdílná)

Pokud chceš, můžeš si založit téma v sekci "moje Fábie", určitě to to oceníme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s velkým tomem, také pro mne je Fabia především pracovní auto. Takže pokud bych chtěl něco lepšího na předvádění se,  a měl na to a byl bych ochoten na to utratit peníze, tak  Fabie by to pravděpodobně nebyla. Na sportovní jízdu a frajeření ze Škodovky tak snad Octavia RS a nebo sportovní auta typu Subaru Impreza, Honda Civic type R apod.  Ale proti gustu žádný dišputát, takže kdo chce honit kočky s vyšperkovanou Fábiíí za cca 400 000,- atd,, tak ať to dělá, já bych si za ty peníze  + něco navíc koupil radši  v základu Octavii. No samozřejmě můj výběr je úměrný mému věku a již dávné "vydováděnosti", takže spíše racionální  a ne emocionální. 

Je vidět. že velkej tom se chtěl pochlubit, jak dobře nakoupil a já to taky tak beru. Prostě měl štěstí a rozum. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tím chceš říct, že ta další spousta lidí co zde máme FIII Style nemá rozum :D, dle mého ne, jen prostě každý má jiné preference.

 

Nejde o to se předvádět, ale třeba pro mne auto bez automatické klimatizace a tempomatu je značné stranění komfortu. Ale já nepoužívám auto jako pracovní nástroj a v 99% případů jezdíme max ve dvou. Takže raději vybavená Fábie než Octavia v holobytu (k čemu by byla, hůř by se s tím ještě parkovalo, a nepotřebuji se ukazovat "mám na Octavii"...), navíc, ikdyž třeba má Fábie byla ceníkově dost nad 400tis. tak za cenu za jakou nakonec byla reálně by se nedala nová OIII sehnat snad ani v tom základu...

Ale jako všechno, je to o prioritách daného kupujícího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martabe a DušanVe, jestli je v tom základu vše pro normální provoz, tak podle mě nadstandard na to, že je to základ (já bych se i spokojil se čtyřma kolama,volantem a tažným:), ale to je na každým, je fakt, třeba, že tam není tempomat kterej by mě asi nejvíce chyběl, ale jde dodělat za 5700kč tak nastává otázka jestli mě to za tu částku stojí. Jinak nejsem nějakej spisovatel a mega fanda toho či onoho a nechci se chlubit, nebo zakládat sekci "moje fabie" jak dobrej kauf jsem udělal a za jakou cenu... Toto forum mě párkrát dosti pomohlo a inspirovalo a ušetřilo nemalé peníze u vozů: citigo,  fabia III, octavia III, ať už tipem na samotný nákup, tak i  radama ohledně vyřešení nějakěj trablů na autě, tak já to chci touto formou tomuto foru nějak vrátit, protože když si to necháme pro sebe (beru obecně) a budeme pouze vyzobávat tipy a triky,řešení různejch problémů na našich škodovkách a nenapíšeme naše řešení,postřehy které zase mohou pomoci dalším , tak je to celkem sobecké... hau :)

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak. Nevím jak bych se smířil s absencí tempomatu, vyhřívaných sedadel, kliček vzadu, sunsetu, projektorů, kessy, na plecháčích, bez bolera se smartlinkem, dešťového/světelného senzoru, šestikvaltu, 81kW, front asistentu, zadních kotoučovek, corner lightu, MF volantu, koženého paketu, opěrky, dark brushed lišty a dalších věcí, na které jsem zapomněl. Plno dalších věcí naopak mi ještě chybí.

Jak bylo napsáno, je to o preferencích a já mám auto hlavně pro radost, jiní zase na práci. Bylo to holt dražší.

dopl. Tažný nemám a nepotřebuji.

Editováno: , autor: Galaxy64
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 53 minutami, Galaxy64 napsal:

Tak tak. Nevím jak bych se smířil s absencí tempomatu, vyhřívaných sedadel, kliček vzadu, sunsetu, projektorů, kessy, na plecháčích, bez bolera se smartlinkem, dešťového/světelného senzoru, šestikvaltu, 81kW, front asistentu, zadních kotoučovek, corner lightu, MF volantu, koženého paketu, opěrky, dark brushed lišty a dalších věcí, na které jsem zapomněl. Plno dalších věcí naopak mi ještě chybí.

Jo, je to záležitost priorit. Já bych bez většiny z vyjmenovaného žít mohl, respektive na F2 žiji. Ale tempomat je dobrá věc a manuální klimatizaci už bych asi nechtěl (což je v F3 FL docela problém). Sice si nevzpomínám, že by mi v předchozím autě vadila, ale klimu jsem ve výsledku skoro nepoužíval. Corner light je taky občas příjemný a zadní kotouče sice na malém autě klidně oželím skrz životnost, ale zase nastupují hezky ostře. Asi nejvíc mi na škodováckých základních výbavách vadí laciný interiér.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten lacinej interiér už dle mě moc neplatí našel jsem pár momentek v pc mojeho "pracovního žebráka" lidičky nebojte se základu :))) to by byl slogan jako krá... :)

 

PS: škoda, že nemám nějakou fotku sedaček, sám jsem byl překvapen...

 

PPS: ještě jsem našel pár momentek starého pracovního auto, šlo o 18let stou Corsu C 1.2 16V 55kw atmoška na první fotce paleta cementu 56 pytlů po 25kg 1,4tuny + 6ks geberitu + 6 mís v autě a pohoda :) náhrada proti Corse lítá jak drak :)

 

tak dobrou ruku při nákupu páni...

1.jpg

4.jpg

2.jpg

3.jpg

IMG_20180516_193548.jpg

IMG_20180626_130551.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...