Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Kluci, stejně vás mám rád,

tak ať přestane mě Bojler srát... :kol-98:

 

Sorry, ale černé senzory bych pochopil na černém autě. Mně přijdou opravdu strašný, křičí to "jsme senzory z hypermarketu za 1190Kč". A ještě to dáš na forum jako porovnání. Ale když se ti to líbí, proč ne. Maverick by zas vyskočil z kůže ze zástěrek a ty zas nikdy nepobuřovaly mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale on myslí garančku a né výměnu oleje...

 

Výměnu oleje máš s LL olejem cca 3500Kč

První garančku 1700Kč... ( aspoň tolik budu platit já u Rapida, ale to je stejný... )

 

Výměna oleje 3 500 + prohlídka 1 700 a máš to za 5 200. Já měl výměnu oleje za 3 751 a jsem opravdu nas****  :aggressive:  Příště si nesu vlastní olej s tím, že to budu dělat do té doby, než mi dají cenu o cca 50 Kč vyšší než na internetu, tedy max. 300 Kč za litr. To jsem ochotný jim ještě dát. Ale 800 Kč za litr? No kde to jsme?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, ale on asi myslel že u H stojí čistě garančka bez oleje bůra - jenom tipuju 

S olejem máš pravdu, já se zeptal u svýho prodejce jestli si můžu přinést olej a on že ne, tak jsem mu řekl že sbohem - čuměl jak puk. Poptal jsem jiné servisy a našel jsem s úplně jiným přístupem a celkem mě výměna s mým olejem vyšla na cca 1500Kč... Ale tohle téma sem nepatří :) Takže zpět ke konkurenci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni garanční prohlídka se pohybuje kolem 1.500,- plus vlastni olej 800,- ... za tyto penize udelaji vse, co je potřeba k prodloužení zaruky....

Za mesic jdu na prvni prohlídku, tak vam pak napisu... ja si ještě sám vyměním kabinovy filtr... ten me stal 450,- a je to tedy varianta s aktivním uhlím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Mrzelo by me, že za garančky nedám 2, ale búra min.."

Nevím jaký olej patří do 1.0, ale pokud jsou ceny v servisech všude stejné, tak se připrav na to, že to k těm 5 tisícům bude, viz moje cena výměny oleje v jiném vlákně...

Jo četl jsem, to bych nedal.

Základ je najít kvalitní autorizák v malém městě - např. mám ceny poloviční než Praha

 

Olej by tam měl být 5W-30 VW 504.00, jelikož auto z výroby nastavili na LL ( půjde na 15, první po 2tkm)

 

Olej mám za  http://www.kupoleje.cz/cz-detail-884778-shell-helix-ultra-extra-5w-30-4-l-novinka-ultra-ect.html

4L v motoru ani nebude, počítám 3,5l jako HTP

Originál filtr stojí  http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-fabia-iii/pumpy-rozvody-filtry/filtr-oleje-1-0mpi-1-2tsi-1-4tsi-1-6tdi-original-id:11952.eshop

a výměnu oleje ve svém autorizáku mám za 209,- bez DPH

 

Cena prakticky stejná, do 1100,-, 5 tis. za garančky bych nedával, škoda peněz, za zbytek raději koupím něco dětem.

post-7427-0-06723700-1447446784_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U větší po 30/2 roky se platíla navíc prohlídka a filtr, u největší při 60 se mění navíc předražené svíčky + doplatek za mobilitu +

 

HTP a MPi principem ( žádné turbo, ERG, 2 lambdy, 3 svíčky, nepřímý vstřik, atd.) je totožné, servisní náklady budou stejné ( než přijdou na řadu rozvody, už bude VI. generace. Teď po těch letech už mám slevu 10% na práci místo 5.

 

Co jsem obcházel konkurenci před nákupem, prodejci jiných aut, že jen výměna oleje pod 3 tis. nejde, větší prohlídky přes 5 a více.

post-7427-0-45836000-1447447195_thumb.jp

post-7427-0-57641000-1447447207_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni garanční prohlídka se pohybuje kolem 1.500,- plus vlastni olej 800,- ... za tyto penize udelaji vse, co je potřeba k prodloužení zaruky....

Za mesic jdu na prvni prohlídku, tak vam pak napisu... ja si ještě sám vyměním kabinovy filtr... ten me stal 450,- a je to tedy varianta s aktivním uhlím...

Jsem zvědav na fakturu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, moje Fabi II HTP má 6 let, začínám pokukávat po něčem novém. Bohužel zjišťuji, že poprvé to asi nebude Škoda. Když chci slušné malé auto do cca 260tis.kč, tak si můžu vybrat maximálně Fabii 3 s motorem 1.0 MPI a to ještě tím slabším :-) Počítejte se mnou, základ 234tis. + Active plus 5000 + Počítač 2000 + Rádio 6500. A to dostanu totálně základ, dokonce ani dálkový centrál ne, jen plecháče 14, modrá barva....

Jistě, příjdou akce, v to doufám, ale pořád mi je jasné, že cenově nedosáhnu na 1,2 TSI.  Kouknul jsem na konkurenci.

1) Ford Fiesta 5Dv 1,25 tak nejméně kolem 280tis.kč s klimou, počítačem, takže nic

2) Renault Clio 1,2 54kw - už jde, výbava Advantage (klima, počítač atd..R15 plecháče, autorádio+multimediální systém, dálkový centrál), to vše do 250tis.kč, k dobru mnohem lepší motor než 1.0 MPI, navíc motor 1.2 je letitý odzkoušený a nedělá problémy. Nemluvě o větším točivém momentu než u 1,0 MPI

3) Kia Rio 1.25 -výbava Comfort (klima, rádio, počítač, rozjezd do kopce, dálkový centrál) a navíc skvělý motor 1.25, který deklasuje 1,0 MPI snad ve všem... Rio je o 50mm širší než Fabie 3, kufr je podobný, auto jsem si projel a musím uznat, že prostě korejci (auto i motor navrhli němci) nějak pochopili co chtějí lidé co se nekoupou v pěnězích ale potřebují auto "na všechno" a taky "na dlouho", takové auto od škody byla naposledy Felicie 1.3 a Fabie I 1.4 MPI.

 

Možná jsem nějak zaujatý, ale shválně než koupíte Fabii III 1.0 MPI, opravdu si nejdříve dejte zkušební jízdu!, ne jen po městě, tam nic nepoznáte, zkuste kousek dálnice + okrsku a nejlépe si sebou vemte trochu většího kamaráda ať si nasimulujete jízdu s dětma a manželkou. Také ještě na chvíli zapněte klimatizaci, co to udělá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, moje Fabi II HTP má 6 let, začínám pokukávat po něčem novém. Bohužel zjišťuji, že poprvé to asi nebude Škoda. Když chci slušné malé auto do cca 260tis.kč, tak si můžu vybrat maximálně Fabii 3 s motorem 1.0 MPI a to ještě tím slabším :-) Počítejte se mnou, základ 234tis. + Active plus 5000 + Počítač 2000 + Rádio 6500. A to dostanu totálně základ, dokonce ani dálkový centrál ne, jen plecháče 14, modrá barva....

 

V tomhle případě bych bral spíš Ambition s paketem plus, Tam máš i ten ten dálkový centrál, 15" kola a kožený volant. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajimave, ze pri velmi podobnem cenovem rozdilu se u treti generace proda zakladni vybavy Active hodne malo. Ja jsem zatim videl asi tri kusy,jinak bere prakticky kazdy aspon Ambition. Jinak velka cast Style a o neco malo min Ambition.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm Fabi 1.0 MPI 55kw /95nm Ambition plus vyjde na 280tis.kč, za to mám Renault Clio Grandtour (kombi) 1.2 54kw/107 nm ve výbavě Limited (klima,počítač, multimédia,  litá kola 16 atd..), tož uvidím zatím počkám :-D Zvukově je Clio 1.2 nádherně tiché a bez vibrací, ale ještě jsem neřídil... Jinak Kia Rio 1.25 64kw/122nm je asi nejsilnější motor co dostanu v použitelné výbavě(Comfort) do auta do 250tis. kč... Hyundai i20 má ten samý motor, ale mají neskutečně drahé servisní prohlídky, takže ten jsem vyřadil z výběru :-) Jak znám škodu, příjdou slevy a akce časem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejně je perfektní, že se v ČR vyrábí tak skvělý auta, kterými bezesporu Škodovky jsou... nepamatuji si ani jeden test, ve kterém by Škodovka neporazila konkurenci... možná snad jen na VW nemá, ale na VW nemá nikdo... 

Teraz neviem či si to myslel naozaj alebo ironicky :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...