Přejít na obsah

Front Assistant


Jakub3211

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

No to koukám co vám to dělá za blbosti. Mám s tím najezděno skoro 20 000 km, hodně město i okresky, dálnice taky. Píplo to na mě za tu dobu asi patnáctkrát. Z toho třikrát falešně, ale situace ve kterých se to dalo pochopit. Nikdy to ani nepřibrzdilo, natož aby to zastavilo. Na předjížděné cyklisty nikdy ani nepíp. Za mě spokojenost a jsem za to rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to ciste o stylu jizdy, auticka mam nekolikrat denne, pipani 2 krat tydne, obcas me to pribrzdi. Kolegyne u auta se stejnou vybavou tvrdila, ze totok zarizeni tam nema, ze ji to vubec nedela :D. Je to asi mesic, jela nekde po okruhu, najednou fronta a auto ji pribrzdilo (z jejiho pohledu predcasne a hodne) a rana zezadu. Frajer na ni vyletel se slovy, proc tak brzdis pičo...tim nechci rict, ze to zarizeni je zbytecny, ale mohlo by se to z meho pohledu aktivovat pozdeji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy je to také souhrou náhod. Např. popojíždíte za autem (třeba i jen 15km/h). FA v tu chvíli propočítává vaše rychlosti a vzdálenost. Pokud ale, v tuto chvíli, budete přejíždět nějaký kovový výčnělek z vozovky, tak jeho odraz se může "smíchat" se signálem od před vámi jedoucího auta a vyhodnotí to tak, jako by to auto před vámi duplo na brzdy. Mám to vyzkoušené, když zajíždím na parkoviště v práci. Kde při vjezdu přejíždím vystouplý kovový "doraz" na vrata. Pokud přede mnou nic nejede, tak ho přejedu bez zásahu FA. Pokud ale přede mnou jede auto, FA propočítává naše vzájemné rychlosti. Pak stačí najet středem auta na tento kovový výčnělek a FA brzdí. 

Editováno: , autor: Lupen_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Čečulák po jakým okruhu, závodním, městským? ? To musíš upřesnit když napíšeš okruh. Mimochodem kdyby jela po závodním okruhu tak je blbost mít aktivovaný FA. 

Ono se může zdát, že reaguje zbytečně brzy, ale v podstatě reaguje tak aby byla splněna podmínka bezpečně zastavit. To jen my Češi nedokážeme tu podmínku pochopit a aplikovat. Já jsem se do podobné situace už taky dostal ale bez ztráty kytičky. Když se nedodržují bezpečné vzdálenosti tak je potom brždění kolony mnohonásobně rychlejší, když u řízení ještě děláme něco jiného tak FA pomáhá zachránit čumák. Prdel holt nezachrání když nějakej debil jede zamnou a lepí se na mě. 

Se samovolným bržděním jsem zatím do styku nepřišel, asi mám rychlé reakce a brzdit začnu dřív já když to začne pískat nebo nevim. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jela po okruhu mestskem...je to starsi pani, jezdi pomalu a proto byla presvedcena, ze tam totok zarizeni nema, kdyz to videla v mem aute, jak to piska a za par dnu se ji to stalo.

Nemyslim si, ze je to postrehem...proste mi to pipe a z meho pohledu nevidim potrebu histericky brzdit. Jezdim denne od roku 94 a nikomu jsem se do kufru nepodival...pokud bych jezdil jako hovado, tezko bych takto dlouho bez incidentu fungoval. Timto samotne zarizeni neodsuzuji, jen kdyby to trochu pozdeji fungovalo.

Muj pohled na vec.

Editováno: , autor: Čečulák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S FA zatiaľ spokojnosť. Reagoval len v pochopiteľných situáciách, na brzdu nepotreboval ísť. K tomu "nakufrovaniu", áno, denne to vídam, niektorí jedinci proste jazdia ako prasatá a chcú sa snáď pripojiť ako vagón (alebo len nevidia a chcú si prečítať aký typ auta máte, prípadne sú to veľmo eko jazdiaci vodiči, čo využívajú vzduchový tunel). Na druhej strane, stretám na cestách aj mnoho ohľaduplných vodičov, ktorí vedia pustiť v hustej premávke, dodržiavajú bezpečnú vzdialenosť a tak nejak jazdia s chladnou hlavou. Tak snáď ich bude pribúdať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Čečuláknemusíš hystericky brzdit, ale prostě si brnknout na brzdu pokud plachtíš bez plynu nebo když máš nohu na plynu a něco dojíždíš tak stačí sundat nohu z plynu a FA nebude brzdit jen si zapípe. Když někdo odbočuje a já vím že to zvládnu i bez brždění tak jen lehce líznu brzdu a FA nereaguje. Navíc rozsvícení brzdovky upozorní řidiče za tebou, kterej situaci před tebou nevidí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to dost často pípe a někdy přibrzdí, když chci předjíždět.

Nechám si trochu odstup - nelepím se !!! a když přijíždí poslední auto z protisměru, tak nabírám rychlost.

Auto projede a já přejedu s nabranou rychlostí do protisměru a tím bezpečně (bez loudání) předjedu.

Problémem je, že mi to občas při přejetí do protisměru přibrzdí...protože to sejme přede mnou pomaleji jedoucí kamion.

Vím proč to dělá, ale jsem přesvědčen, že předjíždět se má co nejrychleji a ne se plazit v protisměru jako někteří to dělají.

To mi moc bezpečné nepřijde.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jde o rozdíl v rychlosti, jenže ten já právě potřebuji abych předjel co nejrychleji - tedy bezpečně.

Nemám tak výkonné vozidlo, abych mohl nabírat rychlost až v protisměru,

nebo potom budu potřebovat mnohem delší čas - vzdálenost k předjetí.

Nic příjemného, když vyjedu a ono to přibrzdí...někdy se raději vrátím, když vidím auto proti jak se blíží.

Člověk pak vypadá jako pitomec :rolleyes:.

Nemám rád lidi, co pořád vyčuhují a nic a když už, tak se vrací...protože se přecenili, jsou nejistí a svým způsobem nebezpeční.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FA by neměl reagovat pokud prošlápneš tu pojistku pod plynem, ne? Mne to teda při předjíždění ještě ani nepípalo. Pod plynem mi to pípalo jen jednou, když jsme se jako kolona rozjížděli a auto před námí začalo nečekaně brzdit. To FA pípal i pod plynem když jsme přejížděli do levého volného pruhu. Ale to FA nevyčítám, navíc tam moc místa nezbývalo, bylo to oprávněné (ale do brzd nešáhl).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musí auto před sebou míjet hodně blízko aby to začalo brzdit.

Já teda s tsi 81kw nemám absolutně problém zrychlit i bez tohoto najíždění. To jsem udělal fakt jen jednou jak jsem popisoval výše, to jsem měl fakt jen minimum místa na předjetí abych se stačil vrátit před autem do svého pruhu kdyby něco vjelo ze zatáčky. A to jsem měl trojku, vytočil jsem ji až k 5000 a na poměry Fábie vyletěl jak raketa ? Ale FA držel klapačku takže musí čečulák dělat fakt něco “špatně”. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

F3 máme doma jako druhý auto pro manželku, sám užívám služební VW TDI 2.0 75 kw Bluemotion.

Pípe mi to v době, kdy jsem prostředkem na půlící čáře s nabranou rychlostí,

tedy rozdílnou třeba o 30 km oproti předjížděnému vozidlu.

Když pojedu stejně rychle a začnu zrychlovat až nic nepojede po přejetí na druhou stranu,

tak se tomu moc nechce, trvá to dlouho a to nemám rád.

Takto potřebuji významně kratší vzdálenost na předjetí.

Stahuje to trenky před brodem :rolleyes:, jinak by to bylo fajne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzal jsem si v práci na týden jiné a to samé.

Chyba není v autě, ale u mě.

Jak na to nemyslím, tak...

Kruháče v nájezdu a předjíždění nejčastěji, občas podzemka.

S auty před nic, nelepím se, pouze občas, když někdo odbočuje a plazí se.

Cyklisti bez problémů.

V Drážďanech je takový asi 10 patrotočivý sjezd v Galerii Centrum...tam to snímá zeď a píše mi to nemám výhled :rolleyes:.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže včera první "chyba" od FA u mne v autě. Jel jsem večerním městem 50 na tempomat a najednou auto z ničeho nic plné brzdy a skoro zastavilo namístě. Bylo to těsně před semaforem, tak nevím, jestli FA chytl nějaké "dráty v silnici" pro řízení provozu, nebo nevím co. Kdybych nešlápl na plyn, tak auto asi zastaví do nuly... (je zajímavé, že i tak se dále aktivoval tempomat a auto pak samo zpět zrychlilo na 50) Tímto bych chtěl zároveň poděkovat (a omluvit se) tomu co jel za mnou, že "nekoukal po vrabcích" a správně zareagoval a ubrzdil to, opravdu velké díky :palec2:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 10/30/2018 at 7:02 PM, Čečulák said:

Taky mi to dost často pípe a někdy přibrzdí, když chci předjíždět.

Nechám si trochu odstup - nelepím se !!! a když přijíždí poslední auto z protisměru, tak nabírám rychlost.

Auto projede a já přejedu s nabranou rychlostí do protisměru a tím bezpečně (bez loudání) předjedu.

Problémem je, že mi to občas při přejetí do protisměru přibrzdí...protože to sejme přede mnou pomaleji jedoucí kamion.

Vím proč to dělá, ale jsem přesvědčen, že předjíždět se má co nejrychleji a ne se plazit v protisměru jako někteří to dělají.

To mi moc bezpečné nepřijde.

 

Pomalu stejná zkušenost. Jak u Sup3, oct3fl, hnůj daj Kona, hnůj daj Tuscon. 

Takže pro mě Asisten úplně o ničem. K tomu aby to opravdu fungovalo pořádně aspoň na 99,9% to má hodně daleko. 

Nejhorší byl v Sup3. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...