Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Celkem normální hodnoty. Tipuji že máte cca 113000 km najeto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Před hodinou, Clerfayt napsal: Kapacitu má filtr 80g Nějakých 35 až 40 tkm bys ještě mohl najezdit.otazka jestli chceš auto trápit častými regeneracemi. Vzhledem k tomu že Ti vydrží dalších přes 200000km bych ho vyměnil hned. Ještě před tím bych ale udělal třeba v dieselcentru soběslav diagnostiku vstrikovacu. Filtr stojí cca 17000 nebo 12000 za ekonomy + cena práce Jinak chválím za zodpovědný přístup. Právě zvažuji možnosti,ekonomy škoda nabízí jen na starší auta 4 let a tvrdí že do mého nemají protože není starší 4 let . Nabízejí nový za 25 tis.To se mi nechce dávat,nebo nechat vyčistit cca 6 tis,nebo použitý s nájezdem 40 tis.km.Za 17 tis jsem nikde nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 těsně vedle 131tis :-) koukal jsem tady na O2 a na ROSStech na různé postupy co a jak se dělá, třeba nouzová regenerace kabelem, ale třeba já se do měřených hodnot (08) jak se tam píše nedostanu (kabel origo), proto jsem si vyťuknul co mi přišlo relevantní přes rozšířené hodnoty....třeba jsme jen blbě hledal,ale kdyby ne, tak by asi nebylo špatný založit nějaký vlákno přímo tady k tomu motoru co a jak jde VAGem dělat, na co si dát bacha, a taky co jaká hodnota znamená....tohle je moje první auto s DPF a tak se začínám "učit! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Ve Vašem případě není nouzová reg. Potřeba. Stačí hlídat intervaly mezi regeneracema případně teplotu spalin během regenerace. By měla dosáhnout na 650'C. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 (editace) před 30 minutami, Pavel 5 napsal: Nabízejí nový za 25 tis.. Nenechat se oblbnout! Změnit servis. škoda to sama nabízí za 17900 když jim tam starý filtr necháte. Editováno: 3. Říjen 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Právě že to označení 04L131601HX - 04L131602EX tam není tvrdí že na OIII je jen za 25 tis.Zkusím zavolat i jnam,zatím jsem zkoušel dva servisy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Kolik máš najeto 260K km ? trojkové octavie s 1.6 81/85 KW vydrží s DPF na 400 tisíc km... Tvoje má hranici 70g pak to flusne kontrolku DPF. Máš to rychle nalítané, jestli při regeneraci filtr dosahuje přes 600 stupňů, tak ho nech jen vyčistit, nechá se to už díky slevě filtru dohodnout za 9 tisíc i s prací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Je to z Německa a jezdilo to dálnice.Najeto 230K km.Tady by se to mohlo vejít do 6 tis. Udělají to na počkání,to je výhoda. http://www.dpf.cz/#utm_source=firmy.cz&utm_medium=ppd&utm_content=hledani&utm_term=dpf.cz&utm_campaign=firmy.cz-617811 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 (editace) 66g na 230K je moc, buď to někdo stočil nebo máš problém na nějakém vstřikovači. JInak nikdy bych nevěřil firmě která nemá ani seriozně udělaný web (sory jako ženské na webu jak drží filtr a opírá se o mašinu ? ) Je to mokré čištění, podle mě nefunkční a nejhorší varianta většinou nenávratně poškodí filtr, jo ono to pojede, ale filtr popraská a nebude filtrovat. Škodovácké filtry se musí rozlousknout, jinak je prostě nemůžeš dobře vyčistit. zkus to tady : http://www.dpf-tech.cz/ Editováno: 3. Říjen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 no výborný je teda to video......to člověka odradí asi ihned :-)....jinak mokrou cestou (kdybys na tom trval) to je i v Liberci ....kolega to nechával dělat 7 000kč čištění + 2 000 montážní práce, spojený je, ale v jakém stavu DPF opravdu bude, těžko říct...to když to srnu dohromady s tim, že budu mít za půl roku nárok na škoda economy díl, tak bych teda asi dal novej....jak jsem tady pochopil, tak mě to ale zatim nečeká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Žádné čištění, je to nespolehlivé. 66g a 230tkm najeto je normál. Kor když auto jezdilo po dálnici (větší spotřeba = větší zanesení popelem ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 No a má někdo zkušenosti kolik se dá ještě ujet ? Určitě je lepší to řešit dřív než to padne do nouzáku,to je ale v kolika g. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 když zachováš styl provozování vozu tak cca. 15-20K km než tě to začne hnát na výměnu filtru. Jestli nemáš peníze na originál tak se čištění neboj po vyčištění normálně najedeš bez problému minimálně 100K než vyhoří drahé kovy. Filtry v těžké technice se vyčistí několikrát než se dají nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Hned do nouzaku to nepadne. Napřed kontrolka a výzva k výměně. Ale nevím jak dlouho se s tím dá takto jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 regenerace se už nespustí takže nějakých 1000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Ahoj, ještě se vrátím k těm mým hodnotám. zajímá mě jaký jsou čeho správný a jaký hraniční hodnoty, prostě mě to jen zajímá, tak abych byl v obraze. Hlavně ty diferenční tlaky, mohl by mi to někdo trochu víc vysvětlit ? Třeba ofset by u vypnutého motoru měla být hodnota zřejmě 0 mbar + nějaká odchylka, co ale po nastartování třeba ?+ co ty ostatní hodnoty viz dole, co je ještě dobře a co už špatně ? Díky IDE07744 Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota 8 hPa (mbar) IDE07745 Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: adaptační hodnota 6 hPa (mbar) IDE07746 Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: hrubé napětí 1071.8 mV IDE07747 Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: ofset 2 hPa (mbar) IDE07748 Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: dyn. ofset 6 hPa (mbar) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 (editace) Tak mám pocit že je něco špatně, opět asi po 5 dnech se zase spustila regenerace.Ani ne 200 km.Jaké hodnoty by mely být po regeneraci? Editováno: 4. Říjen 2017, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Nic špatně není filtr už je skoro plný proto se i velmi rychle plní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Přesně tak. Jak jsem psal na začátku. Nechte odborně diagnostikovat vstřikovače na stolici a poté filtr vyměňte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Tak vstřiky po diagnostice jsou OK,regenerace probíhá již po 150 km.Tak nevím zda to má něco společného ale cca před měsícem jsem dával auto do značkového servisu,údajně na svolávací akci ohledně nastavení nějakého tlaku na převodovce DSG.Od té doby se mě to nějak nelíbí, je možné že by přehráli software?Četl jsem článek že to někomu začalo také každý den regenerovat po přehrání software.Dá se to nějak zjistit,že byl přehrán? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 (editace) Načíst diagnostikou verzi softwaru Nebo se v servisu zeptat Editováno: 9. Říjen 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 A jak poznám podle verze že je přehraná ? Bude tam nový třeba datum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Někde na foru tu najdeš jaké číslo verze je verze s úpravou SW. Podepisoval jsi něco ? U 1.6 TDi se na vstřikovací potrubí přidával nějaký bazmekt a v sání je ucpávka. Máš verzi s euro 5 nebo euro 6 ? Jestli E6 tak se tě dieselgate netýká. Jestli ti SW přehráli tak to začni řešit až po vyjetí jedné celé nádrže, do té doby se ti motor může přizpůsobovat novému SW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 To se ale týkalo jen starých motorů EA111. O3 už má EA211, a ty by měly být ok. Kdyžtak mě opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Ono to podle těch screenshotů vypadá, že se vlastně skoro vůbec neregeneruje. Mám teda jiný motor, ale při regeneraci když to žhaví na 650°C to jede mezi -1g až -2,5g/km, výjimečně to padne na -800mg/km a do 15 minut je hotovo (přesný čas si nepamatuju), tady je to jenom ve stovkách mg a po 20 minutách se to zabalí s poloplnym filtrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.