Přejít na obsah

Chiptuning


Doporučené příspěvky

Počkám až odepise ten pan z MotorPower. Jinak u měření bych chtěl určitě bejt aby to nebyla nějaká levota. Furt přemýšlím u te jedné firmy to dokážou na 82kw ale točivý moment 208Nm což nevím jestli do toho jít jelikož všude čtu ze na tu převodovku je  ideál tak 200Nm. Mám nalitano na autě dost a nerad bych to odrovnal. Ale těch 8Nm asi nebude takový problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom autě je MQ200-5f myslím, oficiální limit je 200Nm + je tam nějaká rezerva.
image.thumb.png.716342db88c43848370515bcbc989156.png

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_237_d1.pdf

 

Co jsme zjišťoval, tak nejslabším článkem je spojka, takže nějakých pár % nad oficiální limit nemůže být problém (třeba 1.0 TSI 85kW má MQ200-6f a už z výroby má točivý moment kolem 210-215Nm a přitom limit je na papíře taky jen 200Nm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono těch 208Nm tam reálně bude jen na "chvíli" a pak to půjde dolů. Další věc je, že to je měřené v max. zátěži, kdežto při normální jízdě jedeš na třeba na 30-40% max. zátěže.

Takže bych z toho strach neměl. Ono je to ve výsledku spíš o tom, jak se k tomu kdo chová. Pokud to někdo dusí z nízkých otáček, místo aby si podřadil, nepočká než se zahřeje olej, nechává olej 30kkm atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Martab napsal:

V tom autě je MQ200-5f myslím, oficiální limit je 200Nm + je tam nějaká rezerva.
 

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_237_d1.pdf

 

Co jsme zjišťoval, tak nejslabším článkem je spojka, takže nějakých pár % nad oficiální limit nemůže být problém (třeba 1.0 TSI 85kW má MQ200-6f a už z výroby má točivý moment kolem 210-215Nm a přitom limit je na papíře taky jen 200Nm).

 

Když se dívám na ten minimální rozdíl mezi 5 a 6 kvaltem, tak nechápu, proč vůbec 5 kvalt dělali. Chápal bych, kdyby 6 kvalt byl třeba na větší moment  např. 250 Nm, ale takto z hlediska výkonu jsou stejné.

Navíc odstupňování je pokud se nepletu stejné, tj. 5 točí u obou převodovek stejně.

No, jestli se mi po chipu rozletí převodovka, tak tam dám rovnou 6 kvalt :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zpřevodování je jiné, viz:

sice rozdíly nejsou velké, ale jsou tam. Obě verze existují třeba proto, že na MQB je k dispozici 5q verze s 1.0 MPI (Fabia III si musí vystačit s MQ100). Třeba takový Seat Leon 1.2 TSI 81kW se svého času prodával jak s 5q tak 6q i s DSG 7q.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak jsem si to blbě pamatoval. Respektive jsem si pamatoval akorát rozdíl cca 200 ot. při 130 na nejvyšší stupeň, ve prospěch 6q, zase u 5q, jestli se dobře dívám, tak jde na 2q udělat 100 :D a na 3q 150, to mi vyhovuje více, než o 200 ot. méně na dálnici.

No jsem na tem chip zvědavý, chtěl bych ho realizovat ještě letos. Čekal jsem na konec záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, i kdyz je man. prevodovka konstruovana dlouhodobe na 200Nm neznamena, ze kdyz na ni kratkodobe pujde z motoru treba 220-230, ze se ti hned rozsype.

to bys s timhle kroutakem musel jezdit v plny zatezi treba stovky hodin nekde na okruhu.

kratkodoby vyssi kroutak da uplne v pohode. kdyby jste meli DSG tak tam je 250Nm.

 

jinak ad ty firmy: koukejte fakt na firmy co delaji opravdovy vyvoj. ceknete jejich weby, fb, atd..ja to docela sleduju a zatim jsem tohle videl pouze u americke APR, kteri nakoupi motory a testuji na lavici, nebo si nechaji testovat emise od nemecke TUV. je to opravdu veda a ne kazda cicmund firma tohle dela. 

ostatni koupi nejaky jednotky a davaji tam svuj software, ktery si ladi bez poradneho vyvoje. 

 

takze ja dam radsi 12t, kdo dela opravdu vyvoj, nez nekomu 5t

 ten rozdil je fakt minimalni.

 

 

Editováno: , autor: moralles
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 8. 11. 2020 na 10:56, Dominik Fidransky napsal:

 

 

Zdravím chtěl bych nechat udělat Chip na 66kw.  Chtěl bych chip na nějakých 80kw+- a líbí se mi tri firmy AutoChip, Camp Performance a OkChip nemáte někdo s firmou zkušenosti? Popřípadě co by kdo doporučil? Dávat 12tisic za Chip se mi moc nechce.

OK chip  bych určitě nedoporučil,nevím jak ostatní ale u mě byli.Za akční cenu 3500 mi jen zvedli spotřebu.Auto jedeuplně stejně nepoznal jsem žádny rozdíl jen  že  jsem o půllitr vejš.Garance na stk spočívá v tom že jim nic nesmíš říct típek  co mi přehrával  jednotku  pořad jako by něco schovával notebook přivřený aby tam nebylo vidět a odjížděl se slovy,že u někoho se zmeny projeví hned a u někoho zase až po cca 500 km asi si so auto musí zvyknout. Takže 3500k v haji a  u pumpy jsem častěji .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono podobné firmy nejsou nic než podvodníci. 

Slibují navýšení výkonu, které má ale podle smlouvy, kterou koncový zákazník podepisuje, takovou toleranci, že i když nenahrají nic, zákazník to vlastně nemůže ani reklamovat..

Většinou jde jen o placebo efekt zvýšením citlivosti plynového pedálu, což může taky vést k vyšší spotřebě samo o sobě. 

Je to jako se vším - nikdo nikomu dnes nedá nic zadarmo. Bohužel se běžná cena chipování pohybuje tak od 8 do 15 tisíc podle úpravce a motoru. Cokoli v řádech několika set korun, nebo max. pár tisíc a věčné ehm "akce" jen poukazují na podvodníky. 

Petra (Motorpower) mohu doručit, určitě se za ním stav. Vždy jsem byl spokojený a i když stojí tak, jako každý "normální" úpravce, za ty peníze aspoň dostaneš více než jen sliby.. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...