Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

Tak jsem tady zase, dnes po návštěvě pana ředitele servisu Araver v Uherském Hradišti. Nechtějí s mým cvrkáním po opravě motoru už nic mít a auto půjde do Škodovky. Prý domluví termín.

Neví si s tím rady a svádí to na to, že technik ze škodovky prohlásil že je to normální. Nejsou schopni v servisu zjistit, čím to je,prostě bez rady ze škodovky jsou akorát na výměny oleje.

Co bude dál, dám pak vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem tady znova. Dnes auto na odtahovce do Škodovky, tam asi 8 techniků poslechlo, projelo a zaleli někam do tunelu a výsledek zněl: JE TAM. (závada). Tak dají CELÝ nový motor, ne že předtím vyměnili polomotor.No tak jsem zvědavý. Dokonce se mi technik který tu byl a vedoucí servisu omluvili,že špatně diagnostikovali závadu. Tak už budu mít třetí motor po dvou a půl letech a 15 000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tebe to klepe za tepla teda mam tomu rozumiet ze stale ? lebo ono to robi iba za studena po nastartovani v intervale cca 1-2min.

p.s.: podla mna ani boh nevie a nie skodovka co to bude robit nato rpijdeme az my uzivatelia a casom uvidime co to spravi s motorom.

prdim na to, no co pri najhorsom sa to rozpadne a vtedy ma :076:rip: skodovku posled do fuck a nikdy viac tu haraburdu nekupim.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar.mam rok 2000 AUA a najeto cca 87000km.po nastartovani to jen trochu chrochtne tak 1-2s a je klid.to bych pricital tem hydrostelum nez se natlakuji,ale po ohrati mi to zacne klapat jak kdyby byla u 100dvacitky vule na ventilu.a kdyz trosku pridam plyn tak je po klapani.pekne me to stve protoze jsem to auto koupil pred mesicem a jezdi jako cert,ma dobrou spotrebu a tak.pri koupi jsem si niceho nevsimnul jak jsem byl ze vseho vyplesklej a hlavne jsem mel pred tim diesela tak mi to mozna neprislo.kdybych si nejprve precetl toto forum tak bych se na to zameril a mozna to ani nekoupil.tak ted jsem na vazkach jestli to prodat a nebo nekde zjistit jestli to klepani je opravdu normalni u nekterych aut s timto motorem a modlit se ze se to nekde neposere.kdyby to byla jen ta odrena teflonova vrstva a dal uz by se nikde nic nedrelo tak by to mohlo bejt v cajku ale tezko rict.v praci mame ten samy motor v aute a tam se s nim jezdi stejne jak s teplym tak se studenym a zadny klapot.poradte prosim zda se to posere ci ne.dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

labi: tak AUA mam aj ja. podla mna je to zbytocne riesit lebo oprava by bola velmi draha, kdezto druhy motor zozenies na vrakaci. ja by som povedal ze to robi dajme tomu kazda druha, o novsich 1,4 16V 59kW sa to asi kazda cvrlika ako blazon a jazdi to. nema cenu to riesit.

p.s.: na tvojom mieste ako aj ja praktizujem jazdim a neriesim co s tym spravim, pokial to nerobi problem tak naco riesit, ist to ide tak mam v p....... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok.snad se to neposere.skodovka by s tim asi uz neco delala kdyby vedela ze to nevydrzi.treba by hned ze zacatku udelala svolavaci akci na tuto zavadu nebo tak neco.ted to jen tise prehlizej a rikaj ze to je normalni.kazdopadne budu sledovat toto forum dal a budu se snazit dozvedet se vic o tej pojebanej zavade.zatim zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

labi: udajne je to sposobene ze sa pri montazi dostane necistota ktora spravi neplechu. viva vw, ktory si zaklada aku maju montaz a cistotu ( vw bratislava ) ono ozaj ked som tam bol tak tam bolo tak ze sa zo zeme dalo jest ;) ale helmuti v dederonove asi kaslu na nejaky poriadok pri montazi resp. ukrajinci neudrzuju cistotu.

p.s.: skodovka to ma u ........ si vezmi cisla kolko predali motorov v modeloch 1,4 16V a s toho by museli dobru polovicu menit by nic ine teraz rok nerobili iba menili :feve: to mas to iste ako davala skodvka skveli riadiaci manazment RJ blaznivych talianov magneti marelli to komunikuje ako hovado odozva s hviezdnim E-gas od vw a talianska sialenost spojene v kope je uplny uzas. skus preslapnut pedal na podlahu a uvidis kolko otacok prida motor s volnobehu, u mna s 900850 volnobeh tak 1500-1800 to uz sa snazim inak reakcia nulova. a to iste v briezku ked stojis musis na to slapnut inak sa to kucka alebo zhasne. ty mas tiez AUA motor mozes to spravit a presvedcit sa, urcite mas dieru v plyne ze urcitu polohu nebere v uvahu motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hned jak bude prilezitost tak to vyzkousim ale tusim ze mas pravdu,protoze kdyz na to slapnu tak se opravdu nic moc nedeje.a je fakt ze s timto motorem jezdi i oktavky a tak.a jeste jsem neslysel nebo spis neznam nikoho kdo by menil tento motor kvuli nejake zavazne zavade.proste je to charakteristicky projev techto nekterych motoru.pojezdim to a uvidi se.ja tomu moc neslevim a parkrat to i omezim.tak se to treba nekde i projevi.ono to chce nekdy vymest pavuciny z motoru.tak zatim a budu sledovat co se tu bude psat :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

labi: ta reakcia na zoslapnutie je neskora dovolim si tvrdit ze 0,5 a viac. inak mne este prijde ze sa RJ prepina v rezimoch pri prvom raze ked clovek na to slapne tak je to take nemasne neslane ale az potom je uz akoby normalna reakcia.

jasne tych motorov je velmi vela aj v rodine je 1,4 16V 74kW v polo clasic z roku 98(99) a nema to problemy. ja myslim ze to bude jazdit normalne akurat to bude klepat, u mna cca tu 1-2min po nastartovani uz som si zvykol co narobim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si poslech ty nahrávky a to houkání po startu mám taky ,trvá to jenom pár sekund, pak už ne. Motor mám 1.4 16V 63kW najeto 2500 km.

zdarec mam stejny motor jak ty a to houkani mam taky mam najeto 20 500km.Me to houka nebo spiš piska jakoby se zadiralo nejake ložisko či co divny zvuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Už máš auto doma? Dlouho jsi se neozval.Všechno už je v pohodě?

Zdar, tak auto už je doma 3 týdny, vyměnili celý motor nový, najeli asi 35 km a dovezli ho.

Já jsem na něm teď najel celkem 12 000 km a zdá se to být v pohodě jak za studena tak i za tepla.

Když jsem se ve škodovce ptal, jestli to začne zase dělat, tak mě ubezpečili že nemusím mít strach. Tak uvidím.

A co ty ,bez problémů motor. Dej vědět a kolik jsi už po opravě najel?

Měj se a čau.Vlastik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, tak auto už je doma 3 týdny, vyměnili celý motor nový, najeli asi 35 km a dovezli ho.

Já jsem na něm teď najel celkem 12 000 km a zdá se to být v pohodě jak za studena tak i za tepla.

Když jsem se ve škodovce ptal, jestli to začne zase dělat, tak mě ubezpečili že nemusím mít strach. Tak uvidím.

A co ty ,bez problémů motor. Dej vědět a kolik jsi už po opravě najel?

Měj se a čau.Vlastik.

Čao,tak to je super ,že ti motor fachá.Mě to taky od tý doby co to měnily dalo pokoj.Ale mám jinej průser a zrovna minulý týden skončila záruka.Při studeným startu motor chvíli běží jakoby lehce na tři válce.Zdá se mi ,že je prostě neklidný chod a i trochu do výfuku to prdí (ale jen lehce).Když se chci rozjet ,tak to nemá takovej ten lehkej start ,ale jakoby se tomu moc nechtělo.Po chvíli se to ale ustálí a jede naprosto normálně.Zkoušel jsem jestli to nejsou ty elektronický botičky na svíčky ,ale těma to není.Tak nevím.No a taky mi začlo to debilní zahoukání při studeným startu.Prostě mazec. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...