Jump to content

Recommended Posts

V 18. 11. 2020 na 19:20, Radas1 napsal:

Při dotažení na 22 Nm se právě docílí natočení svíčky tak aby kostřící oblouček směřoval k výfukovým ventilům, tím se díky čerstvému plynu proudícímu dovnitř výrazně zlepší chlazení svíčky.

 

Tímto dotažením je dodržen úhel natočení +/- 30°

 

 

dotaže svíček.jpg

To dává logiku. Není pak lepší si to ještě pojistit značkou na svíčce nebo na prodloužení k ořechu? Třeba lihovou fixou, tak aby se dodrželo centrování k ventilům.

Link to post
Share on other sites

Necitovat předchozí příspěvek. 

Jinak ta kontrola natočení jiskřiště je už out, stejně nejde zaručit, že závit na svíčce a v hlavě bude začínat přesně pod správným úhlem. Ani výrobci svíček to nedodržují. Někde na fóru se o tom už taky psalo. Platí akorát ten požadavek na dodržení utahovacího momentu, ale to kvůli stlačení podložky. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Petr Fořt
      Zdravím všechny fandy české automobilky.
      Jdu si pro názor, jelikož jsem si po prvé v životě pořídil první Škodu - konkrétně Škoda Octavia Combi II 2.0 TDi RS / 125 kW / motor CEGA / rok 08-2010, najeto 202000 km

      Tak by mně zajímaly Vaše názory, poznatky, zkušenosti s tímto modelem. Na co si dát pozor atd. Jediné čeho se bojím je DPF a následná SME a STK, jelikož koncovka výfuku je už zanesená sazemi, ale nemohu tvrdit že auto má zvýšenou kouřivost, studené starty OK, s autem jsem zatím najezdil cca 800 km a proběhla pravděpodobně 1 pasivní regenerace (zvýšené otáčky motoru ve volnoběhu, zapnutý ventilátor sahary, vyšší teplota výfukových plynů) takže jsem to vzal na dálnici, kde jsem mohl jet trošku svižněji (2600 ot./1min, na 6q po dobu cca 20 min) po zastavení se pak volnoběh ustálil okolo normální hodnoty a to cca 760 ot/min... Motor, respektive turbodmychadlo nechávám po ostřejší jízdě "dochlazovat" minimálně minutu až 2 min. 
      Snažím se i tankovat paliva s nejmenším procentuelním podílem FAME, tzn soustředím se převážně jen na prémiová paliva. Většina, na sobě nezávislých zdrojů mi potvrdila že ČS ze sítě Čepro a.s (EuroOil) jako jediná prodává diesel jak obyčejnou naftu a tu prémiovou s 0% FAME (všechny moje předchozí auta byla benzinová).
    • By Míša
      Měnil jste někdo v 1.0 TSI svíčky ? Nějaké záludnosti ? Tipy, triky, makra ? 
    • By P_Cherry
      Ahoj,
      podařilo se mi světlem opřít o zídku a prorazit kus toho červeného plexi. Samostatně jen ta umělá vnější část asi koupit nejde a celé nové zatmavené světlo (2-3 tis.) se mi kvůli tomu zatím měnit nechce.
      Nevíte jak se to dá řešit? Kromě izolepy:) nebo tavící pistole, viděl jsem i nějaké návody s vyřezáváním a lepením z jiného světla...
      Díky za tipy
      Petr

    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By Michal55
      Ahoj.
      Při výměně rozvodů jsem narazil na vůli v uložení ojnice na klikovém hřídeli. Je tohle v pořádku? V ETCE jsem nenašel vymezovací podložky, které by tam eventuélně chyběly. Umí to někdo fundovaný (ten, kdo motory opravuje) říct?
      https://youtu.be/xqi_7Y6uzoU
       
      Děkuji.
×
×
  • Create New...