Dodi 15 Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Pro znale, co je pravdy na tom, že do 4tis.otáček mají 44 i 55 stejnou mapu motoru? Je to asi týden kdy jsem to četl v nějakém článku o motorech, myslím že to bylo na Garazi.cz. Pokud by to tak bylo, tak třeba pro me a městský provoz by byl čip asi zbytečný. Děkuji za objasnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Ano, je to tak. V historii vlakna o update software u Cimbu jsou i grafy prubehu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 A ma uz nekdo, pripadne zna nekoho kdo ma tu upravu, na origo 55kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Neznam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 2. Únor 2019 Sdílet Vloženo 2. Únor 2019 Sutrak, vlákno jsem cele nečetl, jinak díky za odpověď. Kdyby někdo měl nějaký nový poznatek, tak pište. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2019 Sdílet Vloženo 2. Únor 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 2. Únor 2019 Sdílet Vloženo 2. Únor 2019 V reralu jsou si ty grafy podobnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 V 24. 1. 2016 na 20:08, Sir_Jarek napsal: Zní to logicky, ale je to právě naopak, jak píše i Decibel ES. Jednotlivý kvalty jsou stejný, ale liší se stálej převod: 44kW - 3,895 55kW - 4,167 CNG - 4,167 Má to (kromě emisí) i ten důvod, aby 55kW verze byla výkonnější i pocitově - do nějakých cca 4750 ot/min mají totiž obě verze křivku točivého momentu stejné - po 5000 ot/min ale 44kW začíná strmě klesat, zatímco 55kW drží 90Nm téměř do 6000 ot/min Pokud by tedy byly převody stejné, nebyl by bez vytočení motoru (což mnoho řidičů a řidiček řadících jak v autoškole neudělá za celý život ani jednou) rozdíl vůbec znát - a kdyby dokonce měla kratší převody verze 44kW, byla by pocitově výkonnější, než 55kW, což by výrobce asi nechtěl... Je to patrné i z http://7zap.com online obdoby ETKY přímo ZDE - ze seznamu čísel dílu - motoru - je patrné, že existují nějaké odlišnosti, ale ne mezi verzemi 44kW a 55kW, mechanikou se od nich liší pouze verze CNG 50kW Jen pro zajímavost, kdysi jsem tohle řešil a taky nechápal u Twinga 43kw8V proti 55kw16V,ten 55kw se pocitově dle poslechu "trápil“ nad 90km/h,5ka táhla od 45 hezky... CG je lépe odhlučněno a není to tak slyset ty otáčky.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 9. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2019 Tak já mám po roce používání otevřené jednotky 44kW, po úpravě mám nějakých 56kW a 107Nm. Průměrnou spotřebu mám 4,9L/100 v budících upravená spotřeba +5% tak aby palubák ukazoval přesně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2019 skoda ze to je pro mne z ruky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 9. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2019 Ne, buď rád. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2019 (editace) Proc? Nabidnes svoji upravu? Editováno: 9. Červenec 2019, autor: danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 10. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2019 To ne, ale když vidím ten graf tak se musím smát. Nikdy při úpravě a zvláště u benzínu nedocílíš stejné křivky. No a zde se to povedlo. Proč? Zkus zavolat na hydrometeorologický ústav, jaký byl ten den tlak. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 10. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2019 Tak prosim h2o o nejakou malou recenzi ... preci uz to rok ma, tak snad nejke poznatky budou ... Protoze mnoho z nas by rado nejaky ten cip, klidne tovarni 44kw na 55kw - se vsemi neduhy, ale jaksi zasvecenych je tu dost ale nikdo nedokaze poradne rici ... jde ? nejde? jde, za jakych podminek ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 10. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2019 Me by zajimalo mereni na jine brzde nez na te, kterou vlastni upravce mapy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 10. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2019 Ja bych radeji upravu presne jako 55kw tovarni ... jsem v tomto laik, ale to je problem upravit mapy v 44kw jako v 55kw a nahrat to bez jinych uprav? Pak by jsme se nemuseli hadat a myslim ze by to vetsine 44kwtaku by to stacilo ... ostatne o moc vice se stejne s tou atmosferou neda jit ... Pak udelat group buy a myslim ze by ladic i zakanici byli spokojeni ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 29. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2019 V 10. 7. 2019 na 11:43, motorpower napsal: To ne, ale když vidím ten graf tak se musím smát. Nikdy při úpravě a zvláště u benzínu nedocílíš stejné křivky. No a zde se to povedlo. Proč? Zkus zavolat na hydrometeorologický ústav, jaký byl ten den tlak. Už chybí jen certifikát V 9. 7. 2019 na 7:33, h2o napsal: Tak já mám po roce používání otevřené jednotky 44kW, po úpravě mám nějakých 56kW a 107Nm. Průměrnou spotřebu mám 4,9L/100 v budících upravená spotřeba +5% tak aby palubák ukazoval přesně. Jestli se nemýlím, stal ses podobně jako dříve já jednou z mnoha obětí jednoho z chipgangsterů. Je to jak píše motorpower. V případě odškrcení přiškrcené verze 44kW je změna křivky jediným možným výsledkem a to hlavně v otáčkách nad 5000ot/min. Protože právě zhruba od těch 5000ot/min software řídící jednotky motoru začne u verze 44kW postupně přivírat škrtící klapku z 90° (plný plyn) až na cca 41° při 6000 a výše - jak jsem nalogoval pomocí diagnostiky VCDS (tak jsem i odhalil podvodný chiptuning na mém autě) - je to stejné, jako bys ty sám nohou ubíral plyn na méně, něž polovinu, akorát to za tebe dělá elektronika přestože držíš plyn na podlaze. Tím je docíleno onoho přiškrcení slabší verze jinak identického motoru. Pokud by došlo k opravdovému odškrcení - tedy přepsání software tak, aby škrtící klapku nechala ŘJM plně otevřenou i nad 5000ot/min až do omezovače (při 6500ot/min), muselo by se to projevit změnou tvaru křivky křivce na brzdě minimálně nad oněch 5000ot/min - jak je to vidět i na křivkách výrobce. Zde je ale jen identická křivka posunutá výše. Také tam nějak neladí s křivkama ten údaj "Výkon navýšen o 2,9% dle ISO". .......................schválně bych chtěl vidět na logu co dělá ta klapka V 10. 7. 2019 na 13:48, danikd napsal: Ja bych radeji upravu presne jako 55kw tovarni ... jsem v tomto laik, ale to je problem upravit mapy v 44kw jako v 55kw a nahrat to bez jinych uprav? Pak by jsme se nemuseli hadat a myslim ze by to vetsine 44kwtaku by to stacilo ... ostatne o moc vice se stejne s tou atmosferou neda jit ... Pak udelat group buy a myslim ze by ladic i zakanici byli spokojeni ... Prověřoval jsem dřív možnost výměny ŘJM 44kW za 55kW - což sice fyzicky jde, ale auto to pozná a neodblokuje imobilizér. Jestli si to dobře pamatuju, tak přístrojovej štít s budíkama vysílá do ŘJM při běhu motoru trvale nějakej signál, na zákledě něhož ŘJM odblokuje imobilizér. Pokud ale přístrojovka zjistí, že je tam jiná ŘJM, tak ten signál nevysílá a imobilizér ŘJM se tudíž šprajcne. Někde na netu jsem sice našel i takovou elektronickou krabičku, která ten signál umí vysílat místo přístrojovky a tudíž odblokne imobilizér i bez ní, stejně tak bez čipu v klíčku - prodává se pro servisní účely (jasně že nenapíšou "pro zloděje aut") - otázka je, jak dlouho a jak spolehlivě by taková věc fungovala při trvalém provozu. A samozřejmě navyšuje cenu úpravy. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Nezkoušel někdo chip od PowerTEC? https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-citigo-2012-citigo-1-0-mpi-44kw Podle grafu to vypadá o poznání lépe než ty pokusy předtím, je tam vidět ten nárůst nad 5000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 (editace) no necham se prekvapit co se tu jeste objevi ... Jinak Jarku, jasne ze jen vymenit jednotky nejdou, musis se prizpusobit a to te Skodovka kvuli PR cislu nenecha ... jak jsem psal, nejsem v tom zbehly, ale chtelo by to upravit mapy/prubehy v 44Kw na stejne jako v 55kw... Zbytek zustane zachovan... Nevim co je na tom pru chipare tak tezke, kdyz ty mapy normalne upravuji/ladi, tady by stacilo "opsat" - porovnat to z naplne 55kw verze .... Uz to tu pisu asi po treti, ale vsichni "chipari" mlci, nikdo k tomu nenapise ani carku ... Asi to bude tim ze vetsina jen nekde na MHH sezene/stahne/koupi napln, to tam pak flashne a o skutecnych upravach nema ani potuchy. Daji k tomu pekny graf z brzdy a placebo je na svete ... Chapu ze se rekne, tak nam pujc auto na 14 dni a bude te to stat kupu penez, ale na to ja rikam, chci jen "opsat" mapy/krivky, kanaly a kdovi jak tomu rikate, z verze 55kw. Jen toto, nic vic, nic min, at si pada plyn porad pomalu a krivka neni idealni ....chci jen toto ....motory jsou 100% stejne, problem bude jen v uprave SW ... Coz tu ale nikdo evidentne neumi... pokud ano, dejte nabidku ... poptavka by evidentne byla, kdyz to bude jako origo 55kw, nebude problem s emisema atd... pokud bude, je to spatne ... Nikdo nechce jezdit sem a tam, porad neco prehravat a resit emise ... Takze za mne volim vyckavaci taktiku, casu mam malo a veci co chci an aute udelat more ... Dekuji vsem pionyrum co zkusili nejaky chipy, ale bohuzel je zatim vysledek spatny, alespon pro mne ... Editováno: 30. Červenec 2019, autor: danikd 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Ja k tomu jeste pridam, ze i kdyz mi pan Janda (Cimbu) tvrdi, ze mi nahral puvodni soft zpet, tak se mi zda, ze spotrebu mam tak jako tak vyssi. Ale i to muze byt placebo efekt... Za me take rikam, ze jsem nepotkal tunera, co by umel tupe opsat mapy z 55kW na 44kW. A mlci a mlci a mlci. Jako hrob. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 @Sir_Jarek Tobe pan Janda (Cimbu) nahral nakonec puvodni soft zpet? A jsi si jisty, ze to je puvodni soft? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Tak někdo na tu úpravu přijeďte, ale asi ne danikd. Ten je jak rádio Jerevan...zvládne to sám. sirjanek by byl ideální kus. Momentálně mám čas to řešit, ale bez brzdy. Doměřím dodatečně./ jsem o berlích/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 (editace) Smazano Editováno: 30. Červenec 2019, autor: danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 (editace) Tak se podívej kdy jsem nabízel přehrání sw, s tím že reálný rozdíl nebyl tolik kolik uvádí škoda, úpravu jako takovou či s náhradní jednotkou. Úpravy končí někde na 74PS, točivý momentcca 6Nm nahoru. Jinak se do těchto polopodvodů nehrnu, upravuji motory s turbem, kde je navýšení jasné a ne spekulativní. Zařízení kterým jsem přehrával sw jsem inovoval, nové neumí měnit PC, ale asi by to šlo také. Víceméně jsem nakonec upravil 5aut, s tím, že nikdo z klubu se neozval a já se zbavil jednotek. O urážky se nejedná, přečti si nezaujatě své příspěvky a musíš dojít k závěru úplně stejnému. Hlavně to pořád vyčkávání a spekulování mi vadí. Kdyby byli všichni jako ty, tak neupravím ani koloběžku. Někdo hold musí do studené vody první. Pokud se tě Jerevan dotknul tak omluva. Editováno: 30. Červenec 2019, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Jen úplně namátkou v tomto tématu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.