Přejít na obsah

Adaptabilni tempomat a aut. dalkove svetla


Koubis88

Doporučené příspěvky

trošku to vše motáš dohromady :)

 

jinak FLA (dálkové) lze bezproblémů od MR11 u MR10 se musí upravovat nebo měnit páčky a u MR09 neumí BCM logiku přepínače dálkových bez aretace...

Line assist lze na každého SII s podporou řízení této funkce

 

el. posilovač má každá SII

 

parkovací asistent nemá s line assist nic společného co se fce týče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já v tom nejsem odborník, takže díky za upřesnění, mluvil jsem snim o tom po telefonu, ale určitě má nejvíce 2009 a ty dálky dodelaval a funguje to super, párkrát to doladoval, občas to dálky vyplo pokud šel třeba odraz od velké směrové tabule na silnici, ale to bych řekl že udělá občas u každého. A k tomu line asist, myslel jsem, že elektrickej posilovač má jen ten co má asistent parkování, tak to sorry, říkal, že auto musí mít asistent, protože musí umět samo točit volantem, takže máš pravdu, ne elektrický posilovač, ale nějaký servo motor či co tam je.

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak malé doplnění. Když tak prosím rolbaře ať to zase přeloží či doplní, já jen tlumočím. Ty automatický dálky a jde o rok 2009 měsíc asi srpen, nejdem si jist, kupoval nové zpětné zrcátko s touto funkcí a pak to nakódoval a vše funguje jak má, občas to nezhasne, když vjede do vesnice, nerozpozná to pouliční osvětlení a občas zhasne jak jsem psal odrazem od velké směrové tabule, jinak perfektní.