Přejít na obsah

Fabia III Facelift


Jan R.

Doporučené příspěvky

Zde je starý ceník ještě s 1.0 TSI 81kW 6q.

fabia-fabia-combi.pdffabia-fabia-combi.pdf

Právě že ta cena 379 900 za Style a 394 900 za Scalu Ambition už není takový rozdíl. (už to tu někdo vzpomínal)

 

EDIT:

@radlat Rapida už v podstatě objednávat nejde, resp od 28.2. už taky nic...

 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja kdyz to tak vezmu tak mam prave toto a je fakt, ze cenik byl 425 a po odpoctech za protiucet a financovani jsem skoncil na 382. Nicmene Scala by me vysla v konfiguraci, kterou bych chtel tak na 550 cenikovych (stejna motorizace) a nema hagusy coz byl i jeden z duvodu proc me prodejce neukecal na spaceback.

ted se uz jen modlit abych nemel takovou smulu jako @kaaka s jeho novym citigo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emise to nebudou. Pokud už to jednou prošlo, nedává to smysl. Životadárného CO2 vyprodukuje v daném cyklu o 1-3 gramy víc než verze s automatem, takže taky bez zásadního důvodu. Pokud by to bylo dané nedostatkem převodovek, tak by šlo o dočasnou restrikci. A že by se nevyplatilo tento typ převodovky dál vyrábět, to bych se taky velmi divil. Ledaže by se čekalo na novou 85kW nebo kolik verzi..

 

Takže holenkové, hezky kupovat Škálu a nebo hezky připlatit 35k za automat. A kdo říká, že mu nevyhovuje, ten s ním přece nikdy nejel...

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To by znamenalo u Fábie MC v mé konfiguraci téměř 500 000 což je teda masakr. A to bych se ještě musel obejít bez panoramy, kterou si tedy s MC automaticky spojuji. 

Pokud přidám hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat s pádlama pod volantem, zadní kameru a tu panoramu tak jsem na 540 ? A to už je pěkně vybavená Scala nebo s menším příplatkem bude Kamiq. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze muze byt.

V tom textu je totiz tim kouzelnym slovickem "celosvetove" a prave to pochopitelne Skodovku zajima. Cesky trh je relativne maly, takze se neda brat zastavbovost na nem za bernou minci.

Za me je to skoda, ja bych si ted vlastne FIII koupit nemohl, DSG bych do ni nechtel a kompromis ve forme jen 70kW a 5st prevodovky bych neprekousl. A mozna je to i strategie jak podporit Scalu, kdo (krome Skodovaku) vi.

Verim ale, ze predevsim na zapad od nasich hranic, kde FIII bude prevazne druhym/tretim autem do rodiny (a tedy do mesta) ma DSG zastavbovost slusnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...