Únor 22, 20196 r 1.4 měla aspoň adekvátní náhradu, zatímco tohle je úplné zaříznutí motorizace, která se musela prodávat dobře. Jestli jde o snahu dělat prostor pro nové modely, tak mi to přijde hloupé. Crossover bych nekoupil a Scala je výrazně dražší.
Únor 22, 20196 r Je spíše s podivem, že u Rapidu ji do konce února nechali. Zvedne se masová hysterie a všichni poletí kvůli této motorizaci pro rapida?! I třeba to je cesta, jak rychle vyprázdnit sklady rapiďáckých dílů.
Únor 22, 20196 r Zde je starý ceník ještě s 1.0 TSI 81kW 6q. fabia-fabia-combi.pdffabia-fabia-combi.pdf Právě že ta cena 379 900 za Style a 394 900 za Scalu Ambition už není takový rozdíl. (už to tu někdo vzpomínal) EDIT: @radlat Rapida už v podstatě objednávat nejde, resp od 28.2. už taky nic... Upraveno Únor 22, 20196 r od Martab
Únor 22, 20196 r tak ja kdyz to tak vezmu tak mam prave toto a je fakt, ze cenik byl 425 a po odpoctech za protiucet a financovani jsem skoncil na 382. Nicmene Scala by me vysla v konfiguraci, kterou bych chtel tak na 550 cenikovych (stejna motorizace) a nema hagusy coz byl i jeden z duvodu proc me prodejce neukecal na spaceback. ted se uz jen modlit abych nemel takovou smulu jako @kaaka s jeho novym citigo.
Únor 22, 20196 r No jo, ale Scala Ambition nemá bi-LED, zadní el. okna, Climatronic...navíc motor vypadne i z hatche.
Únor 22, 20196 r Možno od nového MR2020 má byť tento motor nahradený 1.0TSI 85kW 6M zo Scaly... a súčasné objednávky by boli plnené už po príchode MR2020...???
Únor 22, 20196 r Presne tak. Ked sa clovek pozrie na sucasne cenniky, je zrejmy tlak Skodovky naucit ludi kupovat DSG.
Únor 22, 20196 r jj taky jsem si vsiml. zacinam mit pocit, ze z te moji se stava docela limitka:). Barva asi dosla:) bo ani na SCALE uz nebyla uvadena.
Únor 22, 20196 r Jak už jsem psal. Masakr nižší třídy ve prospěch vyšších. ale spíš to bude převodovkami. Upraveno Únor 22, 20196 r od milanxx
Únor 22, 20196 r Emise to nebudou. Pokud už to jednou prošlo, nedává to smysl. Životadárného CO2 vyprodukuje v daném cyklu o 1-3 gramy víc než verze s automatem, takže taky bez zásadního důvodu. Pokud by to bylo dané nedostatkem převodovek, tak by šlo o dočasnou restrikci. A že by se nevyplatilo tento typ převodovky dál vyrábět, to bych se taky velmi divil. Ledaže by se čekalo na novou 85kW nebo kolik verzi.. Takže holenkové, hezky kupovat Škálu a nebo hezky připlatit 35k za automat. A kdo říká, že mu nevyhovuje, ten s ním přece nikdy nejel... Upraveno Únor 22, 20196 r od bojler
Únor 23, 20196 r Doufám, že mou objednávku vyřídí nebo bude nějaké storno ze strany výrobce? Objednávka 1.0 tsi, 6MP, combi style byla konec listopadu 2018, zaplacená záloha. Výroba se v průběhu čekání posunula cca o měsíc na duben 2019.
Únor 23, 20196 r @HanzczKdybych byl v této situaci tak bych teda na tu konfiguraci čekal klidně i do léta ? Když už je to v podstatě měsíc před zařazením do pořadí na lince, tak se nemusíš bát, že ti to nevyrobí. Ty veškerý ostatní věci co sis nakonfiguroval mají už na skladě ?
Únor 23, 20196 r Není to ještě oficálně potvrzené,ale 1.0 TSI 81 KW 6.st.manuál by se měla vrátit s MY 2020.
Únor 23, 20196 r před 14 hodinami, brrrrm napsal: Pekne dlhá čakačka.. je na tom rovnako aj TSI+DSG? Nevím jak teď, ale my objednávali v říjnu FIIIC TSI s DSG a vyrobena byla za měsíc.
Březen 4, 20196 r Tak fakt nevím jestli je to krok v před nebo dva vzad. https://m.autorevue.cz/skoda-fabia-3-cena-kombi-hatchback-motory/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Březen 4, 20196 r To by znamenalo u Fábie MC v mé konfiguraci téměř 500 000 což je teda masakr. A to bych se ještě musel obejít bez panoramy, kterou si tedy s MC automaticky spojuji. Pokud přidám hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat s pádlama pod volantem, zadní kameru a tu panoramu tak jsem na 540 ? A to už je pěkně vybavená Scala nebo s menším příplatkem bude Kamiq.
Březen 10, 20196 r Scala je úplně někde jinde jak F3. Tam není nad čím přemýšlet. Moc dobře vědí, co dělají. Ještě budeme brecet, až přijdou středně vybavené Fabie PHEV za startovní cenu 500tis:)
Březen 13, 20196 r https://www.autorevue.cz/nejsilnejsi-fabia-s-manualem-se-do-prodeje-nevrati-sef-skody-uvedl-duvody
Březen 13, 20196 r Chtějí tvrdit že se 81kW v manuálu prodávala málo? Resp. měla ještě menší prodeje než DSG?
Březen 13, 20196 r Myslim, ze muze byt. V tom textu je totiz tim kouzelnym slovickem "celosvetove" a prave to pochopitelne Skodovku zajima. Cesky trh je relativne maly, takze se neda brat zastavbovost na nem za bernou minci. Za me je to skoda, ja bych si ted vlastne FIII koupit nemohl, DSG bych do ni nechtel a kompromis ve forme jen 70kW a 5st prevodovky bych neprekousl. A mozna je to i strategie jak podporit Scalu, kdo (krome Skodovaku) vi. Verim ale, ze predevsim na zapad od nasich hranic, kde FIII bude prevazne druhym/tretim autem do rodiny (a tedy do mesta) ma DSG zastavbovost slusnou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.