GLS Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 jj v noci sem dával stejnou odpověď. Opravdu o 1.9 versus 2.0 už se tu psalo mockrát a opakovat to pořád dokola je drobet na palici Jo díky snad totu najdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedisko Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Zdravím, přemýšlím a koupení nové OII s tímto motorem, je to firemní auto. Majitele znám, vím že jezdí "dobře" - točí až po zahřátí, dírám se snaží vyhýbat, auto v interieru vypada jak kdyby mělo najeto 50tkm - vážně! První majitel, najeto tedy 188tkm, vždy autorizovaný servis. fsi "chce" natural 98, je to problém? majitel tam vždy tankovat "jen" 95tku. problém? a ted hlavní, jak na tom bude motor kondičně? jak říkám vždy autorizovaný servis, včera jsem s tím jezdil, a obecně zvuk,start,ochotnost vytáčet byla na výborné urovni. a co podvozek? po takové dardě km ? Díky všem za odpovědi a reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 Bude to asi chtít nové tlumiče a možná i pružiny, silentbloky, pokud je první majitel ještě neměnil. Nevím kolik mají FSI max nájezd, ale 300tkm by mělo dát v pohodě. No je na na tom hodně věcí, co se můžou podělat altík, klimakompresor (pokud už nebyl měněn), možná do auta poteče přes vymačkané těsnění stahovaček, mi teče už v 60tkm. Je toho opravdu hodně, taky záleží jaká je cena a co od toho očekávaš a hlavně jak dlouho to chceš mít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Ohledně dlouhodobého tankování N95 by problém být neměl, pokud nebral pravidelně pochybnou kvalitu na čs někde u lesa. Samozřejmě lepší je tankovat to, co je doporučené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba.Mastik Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Nevim který z těchto motoru zvolit: 1.6 TDI CR DPF 77 kW 5-stup. mech. : 2.0 TDI CR 103 kW 6-stup. mech. : 1.4 TSI 90 kW 6-stup. mech. Máte někdo nějaké zkušenosti s nějakým z těchto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Nevim který z těchto motoru zvolit: 1.6 TDI CR DPF 77 kW 5-stup. mech. : 2.0 TDI CR 103 kW 6-stup. mech. : 1.4 TSI 90 kW 6-stup. mech. Máte někdo nějaké zkušenosti s nějakým z těchto motoru. Můj názor je že 2.0 103 kW je hodně nepovedený motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuego Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 ja by som bral 2.0 tdi CR, ma dostatocny vykon a myslim si, ze za tie roky uz vychytali chyby co mal ten motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba.Mastik Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 Já si myslim že tento motor je výborný: 1.6 TDI CR DPF 77 kW 5-stup. mech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 Můj názor je že 2.0 103 kW je hodně nepovedený motor. A to by me zajimalo proc... Mas spatne zkusenosti? Ja uz mam druhy auto s timto motorem a jsem max. spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 2.0, 103kW, 16v, vstříkovač siemens katastrofalni konstrukce! cena! poruchovy dil, praskají hlavy valcu, spojková sada-cena, odcházi často turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Po roce 2009 bych do toho šel, až na ten filtr pevných částic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Nevim který z těchto motoru zvolit: 1.6 TDI CR DPF 77 kW 5-stup. mech. : 2.0 TDI CR 103 kW 6-stup. mech. : 1.4 TSI 90 kW 6-stup. mech. Máte někdo nějaké zkušenosti s nějakým z těchto motoru. Jestli chceš šetřit, tak doporučuji 1.6 TDI CR DPF 77 kW 7DSG. Jestli si chceš užívat, tak doporučuji 1.8 TSI 118 kW 7DSG. Jestli jsi ještě k 7DSG nedorostl, tak si pořiď mech. převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Máme pár 1,6 TDI ve firmě, žerou + 25% předepsané spotřeby, nehodí se na větší ježdění, nemají prostě dynamiku a když chtějí jet rychleji, žere to. Většina lidí z firmy jezdí hodně , mají 1,9 nebo 2,0 TDI. Já jsem volil 1,8 TSi z czech edition (výměna motoru z 1,4 za 1,8 za poplatek) s DSG. Motor ve městě papá asi 7,5 a mimo město lze se přiblížit spotřebou 7 i výrazně pod 7. Po zajetí spotřeba znatelně klesne (cca 15 tkm). Ihned to topí, koníků dosti, hned se motor zahřeje, ne jak diesel. Na takové courání do 30 km ideální, sem tam dálnice někam, spotřeba rozumná. Ostatně se mrkni na spritmonitor. Jakmile se ale začneš opájet tím zrychlením /má to fakt tah/ tak jdeš přes osm. Jinej motor bych nechtěl. A kdybych jezdil dálky (denně přes 500km) tak bych volil diesel, ale já bych na takové pozici nepracoval jelikož za ježdění žádné peníze nejsou, jen projebáváš svůj čas za volantem... 1,4 má jak turbo tak kompresor. Co na tom chceš vysvětlovat - co se dříve pokazí - auto s turbem nebo auto s kompresorem a turbem ? Nic proti ale zdá se mi to technicky náročné řešení. Kompresor není žádná legrace, se musí umět, víme. Ať máš šťastnou ruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Před nedávnem jsem taky řešil takovéto dilema. Nejprve se ale musíš rozhodnout mezi naftou a benzínem - to záleží na tom kolik najezdíš ročně km a hlavně jestli řešíš spotřebu.(servisní náklady nedokážu posoudit ,ale myslím že u nového vozu to vyjde zhruba nastejno u obou druhů paliva). Jako druhou věc jsem třeba já osobně volil výkonové parametry. Jinak dle tvého výběru motorizací tipuji,že pořizovací cena není až zas takový problém-to si člověk taky musí uvědomit. Ideální je aspoň si dané motorizace projet. Nenapsal jsi ovšem kde a jak budeš jezdit. Ono tyhle rady od ostatních nejsou taky úplně nejlepší-většinou jsou spokojeni se svojí motorizací a ostatní jim nevoní.....já bych teď už taky o jiné než 1,8 TSI neuvažoval ,ale tu ve výběru nemáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 2.0TDI, jsem s ním max. spokojený (pominu-li že by mohl být občas tišší) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 (editace) Po zajetí spotřeba znatelně klesne (cca 15 tkm). Ihned to topí, koníků dosti, hned se motor zahřeje, ne jak diesel. 1,4 má jak turbo tak kompresor. Co na tom chceš vysvětlovat - co se dříve pokazí - auto s turbem nebo auto s kompresorem a turbem ? Nic proti ale zdá se mi to technicky náročné řešení. Kompresor není žádná legrace, se musí umět, víme. No tak s tím ohřevem bych si dovolil polemizovat,TSíčka obecně se zahřívají dost dlouho. K tomu dieselu to nemá daleko. 1.4 TSI v Octaviích NEMÁ kompresor,aby bylo jasno a nemátnul jsi neznalé. Editováno: 22. Listopad 2011, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 1.4 TSI ve škodovkách NEMÁ kompresor. ...fabia rs má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuego Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 jj len fabia rs ma oboje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 ...fabia rs má. Máš pravdu,sypu si popel na hlavu a edituji příspěvek. Já měl na mysli samozřejmě Octavii,když se Kuba.Mastik ptá na Octu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 S výše uvedených motorů jednoznačně 2,0 TDI CR famozní zátah, skvělá pružnost i spotřeba. Hlučnost podstatně nižší než u PD a ty převody jsou fakt super dlouhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba.Mastik Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Bude to ježdění po:Městě,Dalnicich,atd....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba.Mastik Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 No nevim jak vy ale tento je plně dostačujici:1.6 TDI CR DPF 77 kW 5-stup. mech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Aha tak jsi se rozhodl pro ..1,6 TDI CR... s tím Ti moc neporadím,jel jsem s ní jen na předváděcí jízdě a řekl bych že je to spíše pro spořivého a klidného řidiče.Co vím,tak ze začátku výroby byl nějaký problém s čerpadly,údajně je to teď již ok-info od vedoucího zn. servisu Škoda (není to známý,takže nevím jestli je to na 100% pravda). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Aha tak jsi se rozhodl pro ..1,6 TDI CR... s tím Ti moc neporadím,jel jsem s ní jen na předváděcí jízdě a řekl bych že je to spíše pro spořivého a klidného řidiče.Co vím,tak ze začátku výroby byl nějaký problém s čerpadly,údajně je to teď již ok-info od vedoucího zn. servisu Škoda (není to známý,takže nevím jestli je to na 100% pravda). Vůbec se toho motoru neboj. Měl jsem ho v náhradním vozidle, když jsem měl svou 1,8 TSI, 7DSG v opravě. Já jsem sice duší ryzí "benzíňák", ale byl jsem tím motorem příjemně překvapen. Slušná pružnost motoru a dlouhé převody manuální převodovky umožňují dynamickou jízdu s dlouhodobou spotřebou do 5,5 l/100 km. Samozřejmě závodníci, kteří chtějí brutální akceleraci i ve 160 km/h budou chtít něco silnějšího. Na dálnici při 130 točil motor 2500 otáček. Při pohodové jízdě na okreskách podle předpisů umí ten motor spotřebu pod 4 litry/100 km. Pro běžný kombinovaný provoz v dnešním hustém provozu (a pokud nebudeš mít ambici být za každou cenu SAFETYCAR) je ten motor výborný. Hlavní výhodou tohoto motoru je ekonomika provozu. PS: Služebně jezdím ve Š-Octavia 1,9 TDI, čímž jsem chtěl pro pochybovače naznačit, že můj názor není pouze nekvalifikovaným názorem "benzíňáka" na "ropáky". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Aha, omlouvám se, 1,4 turbo+kompresor se již neprodává do Oct, před jarem ještě myslím v nabídce byl. resp. dal se objednat. Něco zmiňují zde (byť jsou to Novinky) http://www.novinky.cz/auto/testy/173441-test-skody-octavia-1-4-tsi-maly-objem-nedostatkem-vykonu-netrpi.html Ano říkali mi v prodejně tenkrát, že bude stažen z nabídky. Že je moc drahý výrobně. Detailně je to popsáno zde, stojí za přečtení: http://www.tomhyan.cz/motor-roku-2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.