Přejít na obsah

motorpower

Doporučené příspěvky

Mně přijde od začátku zbytečný ten dotaz - měření samozřejmě může potrvdit či vyvrátit oficiálně uváděné hodnoty, ale na 100% ne do té míry, aby to mohlo ovlivnit rozhodování o volbě motoru při koupi.

Nebo pokud místo 140 naměří 137 kW, tak si řekneš, že kvůli třem chybějícím kW si radší vezmeš 110 kW, u kterého naměří třeba 111 kW?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem měření soukromě doplnil bez světa motorů a dopiksloval porovnání s měřením na hřídeli.

To byla největší práce, přestože to nebyl pochopitelně motor z jednoho auta, je výsledek konečně věrohodný.

Ještě zbývá zjistit, proč na Jarově přeměřují točivý moment a uvádějí nějakých 436 Nm tedy pokud si to dobře pamatuji.

Zde je odkaz na mé měření.  https://www.facebook.com/motorpower.cz

Výsledek je rozhodně lepší než u Superbů. Výrobcem udávané parametry jsou  400Nm a výkon 190PS.

Silnější křivka je měření u mě, na válcích s odpojeným Haldexem. Abych vyloučil ztráty na Haldexu. Na víc se neptejte,  kdo u mě měřil ví co a jak. Rozhodně je jistota, že mám změřeno správně. I rozsahem odpovídám tomu co Škoda uvádí. Právě na rozdíl od superba.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Kdo má zkušenosti s úpravou u 140kw verze? Kde jste upravovali? Kolik najeto? Jaké jsou nyní pocity? Odezva na plyn? Co na to řazení u DSG? Přeci jenom se jedná o relativně nové auto, doporučíte to i u málo jetého cca 6 tis km vzhledem k záruce? Díky za relevantní názory a zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Už delší dobu zvažuju chip na Kodiaq 2.0 TDI 140 kW. Nemáte někdo zkušenost s tímto:

http://www.dp-race.com/iflash/

 

Líbila by se mi možnost přehrát si zpět originální soft například v případě návštěvy servisu. Zase na druhou stranu jak může být kvalitní úprava bez toho, aniž by úpravce auto vůbec viděl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám sportline MR2019 140kw Dsg a na 99% jdu do chipu přes xtuning se zápisem do TP. Jako výkon mi stačí, spotřeba je taky ok, ale neodkážu zkousnout tu lenost v nízkých otáčkách. Známý má autosalon Nissan a taky mi doporučil xtuning. Prý se není čeho bát. Ve škodovce mi taky řekli, že chipu se nemusím bát. Jen prý mám zkrátit intervaly servisních prohlídek z 30.000km na 15-20.000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, fun.tomas napsal:

Už delší dobu zvažuju chip na Kodiaq 2.0 TDI 140 kW. Nemáte někdo zkušenost s tímto:

http://www.dp-race.com/iflash/

 

Líbila by se mi možnost přehrát si zpět originální soft například v případě návštěvy servisu. Zase na druhou stranu jak může být kvalitní úprava bez toho, aniž by úpravce auto vůbec viděl...

Toto má jednu vadu, neřeší to záruku. Tedy podle nových směrnic. Bohužel jí neřeším ani sám. STK problém není. To druhé jsi napsal sám, nalej a jeď.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, klakson23 napsal:

Já mám sportline MR2019 140kw Dsg a na 99% jdu do chipu přes xtuning se zápisem do TP. Jako výkon mi stačí, spotřeba je taky ok, ale neodkážu zkousnout tu lenost v nízkých otáčkách. Známý má autosalon Nissan a taky mi doporučil xtuning. Prý se není čeho bát. Ve škodovce mi taky řekli, že chipu se nemusím bát. Jen prý mám zkrátit intervaly servisních prohlídek z 30.000km na 15-20.000km.

Zajímalo by jak případně škodovka, kde ti radili vyřeší záruku. Pokud si nezaplatíš pojistku. Pro případné dotazy volejte, kdykoliv. Čas mám ...marodím.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, motorpower napsal:

Toto má jednu vadu, neřeší to záruku. Tedy podle nových směrnic. Bohužel jí neřeším ani sám. STK problém není. To druhé jsi napsal sám, nalej a jeď.

 

Tak přesně téhle odpovědi jsem se bál ? Jestli to dobře chápu, tak ve Škodovce dokážou z ŘJ vyčíst, že byla přehrávaná? Přece jenom je to dost drahé auto a nechtěl bych přijít o záruku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 1. 2019 na 22:43, motorpower napsal:

Zajímalo by jak případně škodovka, kde ti radili vyřeší záruku. Pokud si nezaplatíš pojistku. Pro případné dotazy volejte, kdykoliv. Čas mám ...marodím.

 

Jelikož v xtuningu přebírají záruku, tak jsem to se škodovkou už dále neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, fun.tomas napsal:

Jestli do úpravy půjdeš, poděl se pak prosím o své pocity. Já zatím asi budu muset zkousnout tu lenost motoru. Mám strach ze ztráty záruky, což mi potvrdil i technik u dealera...

Jasný, dám vědět. Ještě ale musím počkat cca 4tis km. Teď tam mám 6tis najeto. Doporučili mi kolem 10tis že to bude ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má to takové parametry, že to nemusíš ani zapojovat.  Navíc s tímto nelze vozidlo seriózně diagnostikovat.  Výhodné je to pouze pro obchodníka, nemusí mít žádné znalosti. Proto ABT, MTM a další dříve seriózní značky, přešli na krabičky. O parametry nejde, ty jsou přeci na papíře a namontuje to kdejaký turek, či opice.  Navíc krabičky časem přestanou fungovat. Jednotka snímá nějakých 32 parametrů týkajících se bohatosti směsi průtoků vzduchu , atd.,  umí si dopočítat, že něco nesedí a ubere. Tj. reálný výkon, je po najetí cca 5tis, často nižší než originál. O tom už v návodu nic není. Jedinná obstojně fungující věc je od MTM / tam není nájezdová degradace tolik citelná, ale cena činí cca 1000 až 1500 eur. Za tuto cenu to již zprovozním i s náhradní jednotkou, což je pořád lepší varianta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cez víkend som bol trošku otestovať ako sa úprava prejavila v reále a môžem potvrdiť, že auto skutočne veľmi pekne ožilo v celom spektre otáčok. Rozdiel je citeľný hlavne v pružnom zrýchlení a rýchlejšia je aj odozva na zošliapnutie plynového pedála. Vyskúšal som aj maximálnu rýchlosť a tu som ostal naozaj zaskočený, keď som dosiahol 230 km/h podľa tachometra! Sám som tomu nechcel veriť, keďže pred úpravou auto atakovalo ledva 200km/h. Len doplním, že takto nejazdím pravidelne, len ma zaujímalo čo auto dokáže po úprave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 5. 2. 2019 na 9:12, lubos23 napsal:

Cez víkend som bol trošku otestovať ako sa úprava prejavila v reále a môžem potvrdiť, že auto skutočne veľmi pekne ožilo v celom spektre otáčok. Rozdiel je citeľný hlavne v pružnom zrýchlení a rýchlejšia je aj odozva na zošliapnutie plynového pedála. Vyskúšal som aj maximálnu rýchlosť a tu som ostal naozaj zaskočený, keď som dosiahol 230 km/h podľa tachometra! Sám som tomu nechcel veriť, keďže pred úpravou auto atakovalo ledva 200km/h. Len doplním, že takto nejazdím pravidelne, len ma zaujímalo čo auto dokáže po úprave.

Zdravím, a kde si cipoval a za kolko ? No a so zarukou ako ? Ja mam noveho Kodiaqa 140 kW automat 4x4, mam ho len mesiac , zatial nabehanych 2500 km a tiez som z vykonu sklamany, predtym som mal passata 103 kW CR v manuale a mam pocit ze bol silnejsi. Láka ma to chipnut ale bojím sa ze pridem o zaruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...