Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

Ok díky za info, upřímně desky bych třeba pochopil ale kotouče mě přijdou že mají docela hranu. Je na to nějaké TPI? Vím na Supech a Kodiacich byly s brzdami problémy(po stránce kvality). Auto je ještě v záruce tak jestli má smysl to nějakým způsobem zkoušet touhle cestou kdyby byly i kotouče pryč. Úplně levná záležitost to v autorizaku nebude si myslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci dávat jen nové desky na staré kotouče, jen zjišťuji na co se mám po finanční stránce připravit. Mám rád když auto jezdí ale raději když brzdí. Ale 78 tis km na kotouče je bych řekl dost málo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro bych řekl že cena materiálu (kotoučů) je nižší než cena práce v tom to případě a tudíž nemá význam vůbec přemýšlet, jestli kotouče měnit nebo ne.. Navíc takový relativně levný zimmermann má mnohem vyšší kvalitu kotoučů než originální kotouč z fabriky, hlavně na zadní nápravě mi nerezivý a drží mnohem víc než kotouče z výroby.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se furt ty kotouče a desky řeší dokola, je o tom 36 stránek. Vždyť na tom není nic speciálního. Pokud máš prachy, tak objednej na skoda-dily vše originál a nech si to u někoho přehodit. Dělat to v autorizáku je nesmysl. Pokud chceš ušetřit a chceš minimálně stejnou kvalitu a jistotu že neuhnijou zadní kotouče, tak dej všechno Brembo Xtra. Kotouče i destičky. Vypadá to dobře, nerezne, nehnije, brzdí minimálně stejně jako originál, za mě teda o něco lépe. Měl jsem to na O3 1.8TSI 4x4 132kW, pak na S3 2.0 TSI 206kW, kterýho jsem teď nahradil Kodiaqem 2.0TSI 180kW kde už se vzhledem k váze auta taky blíží výměna a budu zase dávat Brembo Xtra. Maximální spokojenost. A to jezdím jako prase.

Rozhodně bych se vyhnul Ate, TRW, různým kombinacím. Každý druhý na to nadává jak to píská, vlní se kotouče, praskají, hnijou a já nevím co ještě. To co je na autě z výroby bohužel už nekoupíš, to ber jako 100%. Originál je pak řekněme 90%, Brembo Xtra taky 90%. Vše ostatní je horší. Teda pokud koukáš cenově pod originál. Samozřejmě na opačnou stranu to bude něco jiného.

Editováno: , autor: rarach89
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vpredu všetko origo podľa VIN. 

Vzadu kotúče podľa VIN a dosky 5G0698451A. 

Nič lepšie neexistuje. 

Ak máš love a chceš pokoj. 

Ak si špekulant daj trw 2 roky to vydrží. 

 

Inak ja som kúpil diely sam a praca bola v autorizaku a mam aj záznam o výmene v el. serviske.

Editováno: , autor: dfga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nesmysl. Brzdy jsou spotřební materiál a na záruku vozu nemají vliv. Nejde o nějaký zásah do vozu a brzdy nic nemohou způsobit. To je jako jezdit na výměnu kol nebo pneu do autorizáku...

Jinak 99,9% autorizáků nepřijme donesený díly i když jde o originál se štítkama a fakturou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 206kW jsou vzhledem k velikosti ty brzdy nejdražší a Brembo Xtra komplet s prací vyšlo na 15500. Na autě rok a půl a vše ok. A to jsem fakt jezdil jako dobytek, dálnice jezdím 180+. Na O3 jsem to měl asi 2 roky a při prodeji auta skoro jako nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, rarach89 napsal:

To je nesmysl. Brzdy jsou spotřební materiál a na záruku vozu nemají vliv. Nejde o nějaký zásah do vozu a brzdy nic nemohou způsobit. To je jako jezdit na výměnu kol nebo pneu do autorizáku...

Jinak 99,9% autorizáků nepřijme donesený díly i když jde o originál se štítkama a fakturou.

Super to je dobrá zpráva, uprime je to první moje auto se zárukou tak se raději ptám zkušenějších. Každopádně takovéhle věci jako výměnu desticek  jsem si na předchozích autech řešil sám. Jen pokrokem techniky a častější potřebou diagnostiky nevím jestli tady ta vymena desek neskrývá nějaké riziko(při domaci vymene). Taky nechci úplně podporovat autorizak nesmyslnou částkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na nasem SIII Combi jsou ve 120tis. predni jeste puvodni a zadni uz treti.

Takze kazdy na SIII resi hlavne zadni kotouce a desicky. U originalu pokud brzdis malo -> tak kotouce oreznou, uz se neobrzdi a zacnou pri brzdeni hucet. Pokud brzdis moc -> prehrejou se, nalepi se na ne material desticek, oreznou a zacnou hucet

 

Takze predni, jak psal i @dfga vyse, bych dal zase puvodni. Tam nebyva moc problem.

Zadni pri tech cenach a kvalite jiste neco jineho nez original. (original je brandovany TRW/ATE).

 

Ja jsem pouzil levne neoriginalni kotouce a k nim desticky Valeo. V porovnani se vsemi predchozimi originaly co na aute byly to ted konecne brzdi i na zadek. A hlavne po vice jak 10tis. a zime jsou kotouce krasne leskle bez jakekoliv znamky oreznuti. To se predchozi roky nikdy nestalo.

A navic cela ta sada zadnich kotoucu, desek a retencnich pruzin stala mene co stoji jeden originalni kotouc. O cene tech RS desticek ani nemluve.

Sel jsem do toho s tim, ze i kdyby to stalo za nic, tak to s klidem po roce zahodim. Ale velmi mile mne to prekvapilo.

20240113_105121.jpg

Editováno: , autor: OnMiT312
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...