Duben 6, 20178 r K tématu- čím měříte tlak (jakým budíkem) a máte ho metrologicky ověřený ? Respektive víte jak moc ho máte přesný ? Aby mne někdo nenapadl, osobně to neřeším, foukám +/- jak je doporučeno a nikdy jsem neměl za celé roky problém se špatným sjížděním. Jen by mne to prostě zajímalo ,když se tu řeší takové "blbiny".
Duben 6, 20178 r Solidní flame kolem sice podstatné, ale naprosto nesmyslně vyhrocené věci. Je nějaký dobrý důvod proč nečíst návody a nefoukat kola tak, jak je doporučeno a místo toho se řídit bludy o tom která náprava by se měla foukat na víc a že se více nahuštěné kolo snáze propíchne?
Duben 6, 20178 r před 4 hodinami, mischicka napsal: Solidní flame kolem sice podstatné, ale naprosto nesmyslně vyhrocené věci. Je nějaký dobrý důvod proč nečíst návody a nefoukat kola tak, jak je doporučeno a místo toho se řídit bludy o tom která náprava by se měla foukat na víc a že se více nahuštěné kolo snáze propíchne? Tož tipnul jsem si dobře......Milan.
Duben 6, 20178 r Nikdo nikoho nenutí co má dělat. Nechápu proč někomu utkvělo z té úžasné diskuze v tomto tématu právě vyšší riziko defektu Ale jak říkávám, na blbou otázku ještě blbější odpověď. Nebýt tady těch zbytečných narážek na některé diskutující tak se to dá skousnout, teď je to akorát tak na promazání.
Duben 6, 20178 r Milánku píšeš tu číčoviny, a rozdáváš mínusy? No nic jdu si odfouknout kola ať nechytnu defekt. Upraveno Duben 6, 20178 r od Voice
Duben 6, 20178 r Tobě sem tam mínus neuškodí, ty píšeš jenom číčoviny po celým fóru. A musím tě zklamat, protože i podhuštěný pneu je více náchylné na defekt Musíš si koupit digitální super přesnej manometr kterej dokáže měřit tisíciny, foukat tak akorát dle selského rozumu a šuplerou měřit opotřebení pneu.
Duben 6, 20178 r Autor Dekuju vsem, timto byl myslim muj dotaz vyresen a mozna uz i prilis. Dovolim si shrnout vysledky: 1) neni treba resit cicoviny 2) neni treba resit kde je teziste a jestli je ridic tlustej 3) je potreba dorzovat co pise vyrobce a dle toho se da hustit zhruba od 2.1 do 2.5.
Duben 6, 20178 r Ešte sme nerozobrali ČÍM hustiť dusík alebo staromódny vzduch? Robím si samozrejme prdel
Duben 7, 20178 r No já luftem. Ale už mě to i lákalo na dusík. Ale to žeto jen trochu omezi samovypouštění přes plášť to stojí víc.
Duben 7, 20178 r Jezdil jsem roky na dusíku, teď ho aktuálně nemám, ale žádný zásadní rozdíl to není.
Duben 7, 20178 r Aj o tom. Ale vo vzduchu je cca 78% dusika. Kazdy nech si zvazi ci mu to stoji zato.
Duben 7, 20178 r Hlavně to chce mít dobrý měřák :-) :-) musím se smát proto,protože pán si tady k nám přivezl 5 měřáků-takových se se běžně prodávají v auto-potřebách a jen jeden měl oproti našemu digitálnímu-skalibrovanému jen desetinku rozdíl-což nic není.Jinak docela velké úlety.
Duben 7, 20178 r Pokud se pneumatika chová jako selektivní membrána a nepropouští dusík (hehehehe...), tak pokud mám gumu nafouknutou vzdchem, tak časem těch cca 23% ostatních plynů uteče. Po dohuštění vzduchem, však v pneunatice mám už jenom cca 5% utíkajících plynů a po druhém dohuštění je už obsah "nedusíku" zanedbatelný. Tolik asi k huštění dusíkem.
Únor 24, 20187 r V 06/04/2017 na 8:08, Eric_ napsal: To či je motor vpredu alebo vzadu, je irelevantné a prevodovka, ďalšie scifi. Rieši sa tu hustenie - fúkanie kolies. Výrobca určuje na koľko fúkať. Vždy sa hovorilo že prifúkané pneu majú vpliv na nižšiu spotrebu preto sa aj Škoda rozhodla dať 3 možnosti fúkania. Najlepšie to tu pochopil Petrkiller Presne tak ako on fúkam aj ja, proste po mojich 28 rokoch skúseností vodiča, sledujem ako sa opotrebúvajú pneu a s toho mi vychádza že je lepšie mať prifúklé ako podhustené, či v ohľade na spotrebu alebo na opotrebenie pneu. Fúkam radšej viac a ak zoberiete šubleru - posuvné meradlo a skontrolujete dezén tak sa to potvrdí, čo tu píšem. Ja fúkam momentálne 2,4 a spokojnosť. Vicemene souhlasim a nazor je to spravny. Ale nema vliv na vysku dezenu pneu po stranach take sbihavost kol? Nemluve o stylu jizdy. Strelci co jezdej do zatacky smykem budou mit kraje pneu sjete urcite vic. Doplneni: kdyz se prifouknou pneu nad stanovenou hodnotu, tak se sice usetri na spotrebe, ale odchazeji podvozkove komponenty nehlede na castejsi vymene zarovek. Hlavne ty dnesni super svitivy halogeny jako Osram NbrK jdou do haje leckdy i po par mesicich :/ Upraveno Únor 24, 20187 r od OtaH
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.