Jump to content

Recommended Posts

Autor VAG DPF sa vyjadril, že to nechce z bezpečnostných dôvodov. Skúšal som app Car Sacanner

https://forum.skodahome.cz/topic/150744-aplikacia-car-scanner-elm327-adapter/page/5/#comments

A tá vie regen spustiť i vo free verzii(vyskúšané). Za tých pár šušňov som si rovno kúpil full.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Vas sk0d@ je tu, aj napriek zruseniu podpory tapatalku, aj napriek hlupym osobnym a aj rasistickym utokom. Napriek trapnemu minuskovaniu, ked urcite individua nevedia argumentovat faktami. Napriek debilnym osobnym spravam od zakomplexovanych trollov.

 

Nech sa paci, nova odomknuta verzia 3.16.8 je tu

 

https://uloz.to/file/z9O0KYz1t5dm/vag-dpf-v3-16-8-apk

  • Thanks 1
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

Zdravím ve spolek, měl bych na Vás dotaz. Už dvakrát se mi v poslední době stalo(naposledy dnes), že jsem měl dle VAGu na cca 60% zaplněný DPF a najednou mi tam skočilo 100% a začala aktivní regenerace, nestihl jsem udělal screenshot před regenerací, ale hned jak začala, tak jsem to vyfotil. Měl jsem najeto nějakých 200km od předchozí regenerace a když se to stalo minule, tak za dosti podobných okolností, kdy jsem jel po dálnici, kde skoro neprobíhala pasivní regenerace (nevím, jaké jsou podmínky pro tu pasivní regeneraci, ale předpokládal jsem, že na dálnici bude probíhat často), jezdím 130-140, a když jsem přijel do Prahy a jel jsem chvíli po městě, tak najednou to skočilo na těch 100% a začala aktivní, trvala cca 10 minut. Přikládám fotky.

Mám Superba 2, 2.0 125kw, chip na 150kw, od profichip tunning v Praze.. Tankuji jen Vervu a jezdím 90% dálnice Praha-Ml.Boleslav. Ve výfuku je trochu černo, když setřu kapesníkem, ale nepřijde mi to tak hrozné. Nesetkal jste se s tím už někdo? 

Děkuji 

 

Omlouvám se, za pořadí fotek, nějak se mi to nepodařilo srovnat správně za sebe😅.

 

 

 

 

Screenshot_2020-10-26-13-31-54-598_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-10-26-13-41-31-051_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-10-26-13-37-31-795_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-10-26-13-33-40-014_com.applagapp.vagdpf.jpg

Edited by green12
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nejsem odborník v tomto ohledu, ale jen nastíním své zkušenosti s nepravidelnými intervaly regenerace ... Mám O2RS FL TDI 125kW stock, bez chipu a jiných tůnění :)

 

Koupil jsem O2 z DE, měl to kamarád, ten pak chtěl něco silnějšího, mě vyhovovalo tohle + to docela hezky vypadá (na Oktávku :) ), když jsem začal jezdit já, dělalo to regeneraci  po cca 700tech kilometrech, a to už hlásil VAG, že je tam rezerva max na 75tis km ... postupně se to zkracovalo, na 600, 500, 450, 400 ... spouštělo se to po celou dobu nepravidelně, podle mě v závislosti na jízdním stylu, někdy dokonce i za poloviční čas, než regenerace předtím a potom ... hodně se to pouštělo, když jsem s čerstvě ohřátým motorem na 80°C šlápnul plnej. Hodněkrát mi to udělalo i hned po startu, za studena a spustil to ... stačilo, že jsem malinko přišlápl plyn se studeným motorem a už se spustila. Třebas jsem i kvůli tomu jeden večer jel oklikou, abych na začátek regenerace byl někde poblíž rychlostní silnice, a nic ... přejel jsem interval klidně i o 80km ... ráno do toho sednu, pustím motor, a na druhý křižovatce už vidím otáčky u 1tis a jede regenerace, trvala od 25 postupně do i 40 minut.  jednoho krásnýho dne se rozsvítilo žhavení a bylo po srandě :) ... nouzák a šup do servisu ... společně s DPF se přišlo i na vadné potrubí zpětného sání, nebo jak se tomu říká, takže to sem nechal vyměnit taky a teď mi dělá regeneraci od 650ti do 1200 km, záleží jak kdy ... je to Economy díl, tak nevím, proběhly zatím od té doby jen 3, takže ještě nehodnotím ... našli mi i dokonce přivařený nějaký teplotní čidlo, nevím, přesně jaké a kde, ale zmínili to. Není možné, že něco podobného je i u tebe?

 

Resume: nezpozoroval jsi před tím neočekávaným spuštěním, že bys třeba víc šlapal na plyn, ujet z křižovatky, u předjíždění, atd? Ale podle hodnot na těch obrázcích je to relativně novej, nebo přinejmenším profouknutej filtr že?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ahoj, mám stejný motor a ukazuje se mi to taky v litrech, záleží pravděpodobně na typu motoru. Nájezd auta se mi neukazuje taky jestli myslíš stav KM, ani nevím že tam taková fce je, ale pokud to myslíš jako hodnotu na jedné z dlaždic, jako nájezd od poslední regenerace, ta by se ukazovat měla. Neklepl jsi na tu dlaždici prstem? Tím pak zešedne, a deaktivuje se, stačí na ni klepnout znovu. Za jízdy se mi plnění v mg/km ukazuje kladně při plnění, záporně při regeneraci. Ale je to zcela nahoře, vedle piktogramu DPF.

Link to post
Share on other sites
před 5 hodinami, Matrix napsal:

Ahoj, mám stejný motor a ukazuje se mi to taky v litrech, záleží pravděpodobně na typu motoru. Nájezd auta se mi neukazuje taky jestli myslíš stav KM, ani nevím že tam taková fce je, ale pokud to myslíš jako hodnotu na jedné z dlaždic, jako nájezd od poslední regenerace, ta by se ukazovat měla. Neklepl jsi na tu dlaždici prstem? Tím pak zešedne, a deaktivuje se, stačí na ni klepnout znovu. Za jízdy se mi plnění v mg/km ukazuje kladně při plnění, záporně při regeneraci. Ale je to zcela nahoře, vedle piktogramu

Ano myslím stav km. Je to asi dle typu motoru. Takto to ukazuje mě najeto mám 145000km co znamená ten údaj. Vpravo dole. Někde jsem koukal že tam mají post injektion 1-3 já jen 2-3

Screenshot_2020-11-30-17-17-42-092_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link to post
Share on other sites
před 15 hodinami, Adam 32 napsal:

Někde jsem koukal že tam mají post injektion 1-3 já jen 2-3

 

Všimni si, že ty screenshoty s postvstřiky 1-3 jsou ještě ze starší verze aplikace. Od verze 3.8.0 (viz changelog) jsou ve spodní řadě jenom postvstřiky 2-3, ale přibyl diferenční tlak, který předtím aplikace nezobrazovala. Myslím, že to ničemu nevadí. Naopak je to možná lepší, protože, pokud se nemýlím, postvstřik 1 se využívá i k jiným účelům (rychlejší zahřátí výfukového systému?), zatímco postvstřiky 2-3 jsou aktivní výhradně v průběhu vypalování DPF.

 

Zobrazování popílku v g/l, najetých km nebo dalších odlišností (Nox sulfur charge místo měřených sazí) skutečně záleží na verzi motoru, případně verzi SW jeho ŘJ.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By PATRIK55cz
      Dobrý den.
      Mám Škodu Superb II 2.0TDI PD (2010), a zajímalo by mě, jestli když si nechám upravit výfuk (na laděný Ulter Sport Duplex nebo výfuk FOX, a nedat tam středový tlumič)
       
      Jen jestli by to DPF-ku mohlo nějak vadit?
      Jo a když tam nebude ten středový tlumič, bude jim to na technické vadit, nebo si toho nevšimnou (jak jsem koukal některé superby ho totiž mají a některé ne) 
       
      Má někdo zkušenosti?
      A nejlépe třeba i ukázku zvuku ;-)
       
      Díky!
       
    • By PTiCA
      Pro známého jsem učil nové ovladače. Rovnou jsem udělal screenshoty kdyby to někoho zajímalo.
       
      Použil jsem jako návod přiručku VIS (Vag Info System)

       
      Spojit se s řídící jednotkou 09 - centrální elektrika 10 - Přizpůsobení kanál 00 - Vložit hodnotu: 000 (Testovat -> Uložit) 10 - Přizpůsobení kanál 01 - Vložit hodnotu: celkový počet klíčů (například pro 3 klíče zadat: 003) (Testovat -> Uložit) do 3 s po uložení hodnoty postupně stisknout tlačítko (Zamkni) na dálkových ovladačích Hotovo  
          
       
      `
      Poznámky:
      Musí se přizpůsobit všechny (tedy i již fungující) klíče Je možné přizpůsobit max. 8 klíčů  
×
×
  • Create New...