Royce Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Nemáš shnilý kabelový svazek v motorovém prostoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vit125 Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 tak to nevim, ale už mám ten svazek upravenej asi z výroby (r.v. konec 2003 1,4 16V 74kW))co tam byl položenej v tom žlábku kde to nejvíc hnilo a na pohled a omak to nevypada ze by to bylo zhnity. No uvidim no zatim auto jezdí tak ted kouknu na ty dobře dostupná místa a az bude cas tak začnu s rozebíráním. jen doufam ze jsem to spravne vydedukoval a ze hledám dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Jestli se to tu už řešilo, tak mě hned neodsuzujte nemohl jsem to najít a proto zakládám toto téma. Včera jsem si koupil zadní el. okna ten celý plech a teď řeším, jak to mám zapojit moc se v tom nevyznám, tak budu rád když mi někdo poradí hodně do detajlů, jak a kam co přesně připojit nejlépe s fotkou z té se to nechá hned odvodit. Fabia combi elgance r.v. 2004 mr 2005 Děkuji všem za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 http://forum.skodahome.cz/topic/119636-dodelani-zad-el-stahovani-oken/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Kdysi byl tady byl podrobný postup i s fotkama od Cosbyho, zkus pohledat... Obecně se dráty tahají ze sloupku přední stahovačky do té zadní - obě jsou pak plně paralelní a jedou na jednu pojistku. To by správně být nemělo, ale je to naprosto funkční a hlavně jednoduché zapojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Jo, tak to jsem nenašel a psal jsem to i Cosbymu a ten už si to nepamatuje, jak to dělal, že to dělal před 10 lety... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Albín ri dal odkaz, tak co smutníš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 No z toho odkazu jsem se moc nedozvěděl, jak to zapojit jednoduše nejlepší by to bylo, jak psal Wittman, tak bych to chtěl i já zapojit. Tak bych chtěl vědět jaký drát kam zapojit. Zítra nafotím konektory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 (editace) Tak tady přidávám ty konektory jestli mi někdo poradí jak je mám a hlavně kam připojit. http://kovikovi.rajce.idnes.cz/Stahovacky_Fabia/ Editováno: 30. Srpen 2012, autor: Kovar Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Ten jeden na konci je do zámku.. to je snad jasné.. zbytek se do B sloupku, ale nemáš tam protikusy.. ty musíš natahat zepředu.. CAN-K (ten jde sebrat buď z komfortky, nebo třeba z předních dveří.. Dále se tam tahá napájení.. každé dveře mají svojí pojistku. (dávat přední i zadní na jednu jde taky, ale je to prasárna...) Teďka ti tam chybí protikus černého konektoru (možná tam máš reprák, ten bude třeba přehodit) a potom dva oranžové káblíky do modrého konektoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 (editace) Jo to jsem taky pochopil .. No, tak CAN-K ten bych vzal ze dveří, ale nevím kolikátý je ve svorkovnici a nevím na jakou tu svorkovnici to mám připojit.. Já vím, že to je prasárna, ale nechce se mi rozebírat půl auta, abych tam natáhnul do pravých zadních plus z pojistky. Jo mám tam reprák a to teď nechápu ..."potom dva oranžové káblíky do modrého konektoru"... Z té černé 4 pól. svorkovnice červený - plus.. hnědý - zem A v tom modrým vůbec nevím a ten hnědý, taky ne. Editováno: 29. Srpen 2012, autor: Kovar Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 původně máš v modrém konektoru jendva káble.. na nových stahovačkách 4.. přibyly dva navzájem kroucené oranžovo-cosi dráty, což je CAN-H a CAN-L.. tak oba dva napojíš na stejně barevné dráty u předních dveří.. totéž potom s napájením Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 A ty dva hnědé dráty s hnědou svorkovnicí, tak ty jsou na reprák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 ne, centrál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Tak zítra se do toho pustím a nebo až v pátek. Podle času, jak mi to vyjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 reprák jsou dva tlusté z velkého černého.. jsou tam celkem 4, dva na reprák a dva napájení motorku stahovačky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Ok to jsem potřeboval vědět a na co si mám dát pozor než to začnu dělat nebo mě nic nepřekvapí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 no máš MR2005, takže je dost možné, že ve dveřích budou místo šroubů nýty co drží stahovačku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Jo, tak s tím počítá, že tam budou nýty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Takže budu potřebovat vypichovák, abych přehodil dráty a ten reprák na ten plech co budu dávat do auta a potom nějaké silnější dráty na plus od motoru na pojistku a pak nějaké slabší na ten CAN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 repráček ve dveřích už asi máš.. ten nepotřebuješ.. na kostru stačí krátký drát.. a na plus je potřeba celkem asi 4 metry kabelu.. pak nějaké ISO piny.. a na ten CAN jsou potřeba takové malé mrdky co se blbě shání.. buď na vrakáči nebo ve škodovce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 a ty jsi to taky dělal a nemáš fotku? a já bych to plus dal do těch předních dveří :/ pro mně je to nejednoduší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 jo dělal.. fotky bohužel nemám.. však to tak klidně udělej.. když se ti budou ty pojistky pálit, tak to pak předěláš no.. nevím co to udělá.. možná že nic a bude to fungovat tak, jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 U vodicu pro CAN nezapomen kroucenou dvoulinku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Jo jo zkusím a uvidím no maximálně to předělám já už jsem si sehnal slabé, ale jinak barevné drátky to ničemu nevadí musím je slepit izolepou dohromady, abych věděl, že to je na CAN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.