pawelh Vloženo 1. Květen 2010 Vloženo 1. Květen 2010 Měl bych zájem o chip u fy Cimbu. Rád bych využil možnosti hromadného čipování. Na foru Fabia I /motor /hromadný chiptuning jsou podrobnosti, už sme tři.... Citovat
pawelh Vloženo 1. Květen 2010 Vloženo 1. Květen 2010 Měl bych zájem o chip u fy Cimbu. Rád bych využil možnosti hromadného čipování. Na foru Fabia I /motor /hromadný chiptuning jsou podrobnosti, už sme tři.... Citovat
zdenek69 Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 Ahoj, potreboval bych poradit, neznate v okoli ostravska nejakou slusnou chip tuningovou firmu?? Diky Citovat
bitttpower Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 Z Ostravska slušna firma je TDIfun,je z Bohumína a ma opravdu vyborne preference Citovat
martinsticky Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 To : Bildasek 09 zkušenost s touto firmou výborná jak v přístupu k zákazníkovi tak i jejich zkušenostmi mám čiplou fabču 1,4 tdi původních 51 kw na 70 kw a spokojenost nade vše šel bych do toho Citovat
hrnek Vloženo 13. Červen 2010 Vloženo 13. Červen 2010 Uvažoval jsem též o chipu na HTP 1,2 51 kw.Např.mr Cimbu zvyšuje výkon cca o 5kW. Ale podle testu SM má tento motór výkon kolem 60 kW.Oficielne se uvádí výkon 51 kW. Po chipu je výkon tedy potom jaký? Po chipu (spíš optimalizaci)ztratí cca 5kW? To znamená,že jakakoliv úprava nemá cenu a jsou to vyhozené peníze.Já mam Fabii od pdzima najeto cca 3500km a průměrnou spotřebu 6,4. Jsem zatí spokojen. Při předjíždění na 5 st. 90km přišlápnu a auto zrychluje. Citovat
Blacky Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 u HTP je ten chip spis o "optimalizaci" chodu motoru, resp. prubehu kroutaku a vykonu. Navic si nemyslim, ze by v SA spali a sami nejake optimalizace SW delaji. Takze pokud bychom srovnavali to co sem mel ja v aute z roku 06 a to by tam bylo ted, tak to mozna bude prave ten Cimbu chip. Pokud jsi spokojenej, tak bych to asi neresil. Bez "HW" uprav auta (vyfuk, fitr, vstrikovace, turbo) a buh vi co jeste je chip jen kapka v mori. Citovat
dudusk Vloženo 15. Červen 2010 Vloženo 15. Červen 2010 Já si to nechal udělat tady- http://www.tdidrapek.cz/nase-prace a jsem moc spokojen, za málo peněz moc muziky Citovat
foromen Vloženo 18. Červen 2010 Vloženo 18. Červen 2010 (editace) No pánové, já bych chtěl jen podotknout jednu věc. Pokud se rozhodujete pro chip, řešte to jen s renomovanou firmou. Nic pokoutného doma na zahradě, nebo hromadně. Pokud si projdete Facebook, najdete tam video mého auta na brzdě i komentář k němu. Jinak já přechipovával tady a max. spokojenost. http://www.chiptunin...del.php?id=4679 Jak tu napsal Blacky, Chip motoru není jen přehrání SW řídící jednotky za 2 minuty. S tím souvisí další věci. Ale pokud do toho někdo nechce nacpat peníze, jde to i takhle. A aby nedošlo k nějakým nesrovnalostem, tohle je moje zkušenost a můj názor na věc. Každý podle svého rozumu. Editováno: 18. Červen 2010, autor: foromen Citovat
dudusk Vloženo 18. Červen 2010 Vloženo 18. Červen 2010 Byl jsem na brzdě, když se podívám na graf, tak je téměř identický s "guru" C...u a ten to dělá za úplně jiné šišky. Kdo nevěří, tomu pošlu fotku protokolu z brzdy a může porovnat s jinými... Stačí napsat. v.soukal@centrum.cz Ale kdo chce platit nehorázné peníze ať platí. Citovat
foromen Vloženo 18. Červen 2010 Vloženo 18. Červen 2010 Jasný, pokud jsi měl tuhle možnost, perfekt. Za tyhle peníze je to super. Já jsem to myslel ale jinak. Prostě není chip jako chip. Citovat
pipista78 Vloženo 23. Červenec 2010 Vloženo 23. Červenec 2010 Prečítal som tu veľa o chipovaní, mám FII HTP44kw a chcel by som vedieť niečo viac k tomuto motoru o koľko sa zdvihne výkon či klesne spotreba ako sa to bude chovať a koľko by to vyšlo... Citovat
martt Vloženo 23. Červenec 2010 Vloženo 23. Červenec 2010 Prečítal som tu veľa o chipovaní, mám FII HTP44kw a chcel by som vedieť niečo viac k tomuto motoru o koľko sa zdvihne výkon či klesne spotreba ako sa to bude chovať a koľko by to vyšlo... http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=91&lng=cze Citovat
Motaaa Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 (editace) Zdravím všechny nevíte o nějaké dobré firmě na moravě na chip motoru 1,4 16V díky všem za info Editováno: 28. Červenec 2010, autor: Motaaa Citovat
Motaaa Vloženo 28. Červenec 2010 Vloženo 28. Červenec 2010 KONG -díky vím o té firmě spíše mě zajímá jestli tam někdo dál auti na chip a jak byl spokojen s prací.DÍKY Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Červenec 2010 Vloženo 28. Červenec 2010 Taky by mne zajímaly zkušenosti majitelů autí s prací Vrbenských ladičů. Bohužel, s 1,4 16V moc na výběr není, buď BitPower, nebo PowerTEC... Citovat
mks16V Vloženo 28. Červenec 2010 Vloženo 28. Červenec 2010 (editace) Nekdo ma 1,4 16V 74kW po uprave 81 - 85 kW? http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id=2023&name=Chiptuning%20%8Akoda%20Fabia%201.4%2016V%2074kW Editováno: 28. Červenec 2010, autor: 16V Citovat
kzberuska Vloženo 31. Červenec 2010 Vloženo 31. Červenec 2010 ahoj, chci nechat udelat u CIMBU chip HTP. Z duvodu nizsi ceny hledam moznost zucastnit se hromadne akce ... jsou nejaci zajemci, ci o nejake akci vite? Zaroven se chci zeptat tech, kdo maji zkusenost s nachipovanim HTP 51 kW, jak vyrazne je optimalizace znat a zda stoji za to pripadne dat onech cenikovych 5200 kc. Zmenili se nejak vyrazneji moznosti predjizdeni? Jak vyrazne napomuze optimalizace s pohybem auta pri zapnute klime? Ci je optimalizace znat pri jizde s plne nalozenym autem? Dik za info. ps : procetl jsem toto forum, ale nenasel jsem zde potrebne informace Citovat
martt Vloženo 2. Srpen 2010 Vloženo 2. Srpen 2010 (editace) To kzberuska: Na hromadné akce se podívej do sekce F l, motor 1,2 ale pochybuju že tam teď něco bude, čipovali jsme koncem června a začátkem července... Domluv se mejlem přímo s Jandou (že seš z fóra Škoda, žes nestihl minulou akci) a i kdyby ti nic neslevil (myslím že ti to za 3,5 udělá) tak si nenecháš vystavit doklad a bylo by to najvíc za 4400,- bez daně, já bych do toho šel... Chip je opravdu poznat, zřejmě chceš čipovat F ll a tam je to ještě zřetelnější, je nižší než můj R, ideální by byly ještě užší pneu - 185 či 175... Zaplá klima je znát ale je to lepší s chipem než bez, je třeba motor víc držet v otáčkách a s předjížděním také nemám problém, záleží jak a kde budeš jezdit, ideál sám bez velkého nákladu ale i s nákladem je to lepší než bez chipu... Na závěr. Zkus se tady s někým domluvit a vyzkoušej si rozdíl mezi svým nečiplým a čiplým, určo ti někdo vyjde vstříc... Editováno: 2. Srpen 2010, autor: martt Citovat
kzberuska Vloženo 2. Srpen 2010 Vloženo 2. Srpen 2010 to martt: dik za info, udelam, jak jsi napsal Citovat
Jarys Vloženo 27. Srpen 2010 Vloženo 27. Srpen 2010 (editace) Trošku to tady oživím.. téma se jmenuje ( Chiptuning co takhle jít do "chipu"? ) pro ty co se ještě rozhodují: no nejdřív jsem váhal, pročítal, zjišťoval.. ale šel jsem do toho, nezbývá než doporučit, naprostá spokojenost.. Hlavně čtverka, pětka nádherně táhne.. se spotřebou jsem dle PC tak nastejno, či možná líp (a to nejezdím nějak úsporně "hlavně teď po chipu") každopádně dodržuji zásady u TDI, za studena nehonit, po dojezdu nechat vychladit turbo a samozřejmě pravidelná výměna oleje... Editováno: 27. Srpen 2010, autor: Jarys Citovat
hrnek Vloženo 11. Září 2010 Vloženo 11. Září 2010 To kzberuska: Na hromadné akce se podívej do sekce F l, motor 1,2 ale pochybuju že tam teď něco bude, čipovali jsme koncem června a začátkem července... Domluv se mejlem přímo s Jandou (že seš z fóra Škoda, žes nestihl minulou akci) a i kdyby ti nic neslevil (myslím že ti to za 3,5 udělá) tak si nenecháš vystavit doklad a bylo by to najvíc za 4400,- bez daně, já bych do toho šel... Chip je opravdu poznat, zřejmě chceš čipovat F ll a tam je to ještě zřetelnější, je nižší než můj R, ideální by byly ještě užší pneu - 185 či 175... Zaplá klima je znát ale je to lepší s chipem než bez, je třeba motor víc držet v otáčkách a s předjížděním také nemám problém, záleží jak a kde budeš jezdit, ideál sám bez velkého nákladu ale i s nákladem je to lepší než bez chipu... Na závěr. Zkus se tady s někým domluvit a vyzkoušej si rozdíl mezi svým nečiplým a čiplým, určo ti někdo vyjde vstříc... Citovat
hrnek Vloženo 11. Září 2010 Vloženo 11. Září 2010 Zajímalo by mne jak se chová PP (okamžitá spotřeba) když sundáš nohu z plynu.Okamžitá spotřeba klesne na nulu nebo to jde postupně. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Září 2010 Vloženo 11. Září 2010 Záleží to na otáčkách a dopředné rychlosti - pokud jedeš dost rychle a "odstavíš", okamžitá spotřeba spadne na nulu hned při následující aktualizaci displeje, protože ŘJ přejde do režimu brždění motorem a vypne vstřiky. Pokud ale jedeš tak rychle (spíš teda POMALU), že otáčky se blíží k 1500 za minutu, ŘJ se snaží udržet plynulý chod motoru a "připrskává" = spotřeba neklesá k nule. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.