Přejít na obsah

Scala a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

Možná se budeš divit (aspoň mě to docela překvapilo), ale výškově stavitelné sedadlo řidiče je u současné i30 až od 2. stupně výbavy Trikolor, v nejnižší výbavě je za příplatek v paketu Plus za 10 000.

 

Ale na tu novou 1.5 atmosféru se docela těším, to může být na příměstský provoz ideální motor. Otázka je, kolik jim to vydrží (snad už se poučili po Kappa řada už byla v pohodě).

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už teda konkurence co se interiéru týče tak jednoznačně Ceed a možná P308.

Zbytek hnus, ten rencek to je ale síla?.

Tlačítko na hlasitost? Na co máš multifunkční volant? Ikdyž jak se dívám na volant v i30, tak aby se v těch jejich 20 tlačítkach prase vyznalo?

Ale když je BobanHTP minimalista tak proč ne?

Je dobře že tady dáváte tyto fotky, aspoň je tu "hroznou" Scalu s čím porovnávat?

 

Asi bych nad Ceedem nebo Peugeotem 308 uvažoval, ale když všechny tři nakonfiguruji stejně(téměř plná výbava s automatem) zase mě vyjde nejlevněji podle konfiguratoru Scala a to má Kia i Peugeot zrovna mega hyper slevy až 70tis, co mám zjištěno tak by prodejce ŠA dal další slevu, kterou ale v konfiguraci já nezohledňuji.

Servis mají oba zástupci konkurence daleko a nemám zkušenosti s jejich přístupem. Čili logicky pro MĚ vychází nejlíp Scala, ikdyž hluk od zadních kol a nápravy je šílený, ale dá se to odhlučnit za 10tis u ahifi a bude klid. 

Jak to má s odhlučněním třeba i30, Ceed a nebo P308,nevíte někdo?

 Ale jinak 100 lidí 100 chutí a to v nejlepším případě!?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Interiér 308 je pro mě jednoznačně slabinou. Sice vypadá docela hodnotně, ale v infotainmentu nacpané vše od klimy po SS, ke všemu se člověk musí doslova dopatlat. I novější Peugeoty to mají řešené lépe, a mnohem lépe to v nich vypadá. A co si vybavuji z jízdy s GTI, tak byl celkem slyšet aerodynamický hluk. Na druhou stranu motory má výborné, hlavně diesely Peugeot umí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar chlapi, tak tu máme výprodej VW Golf 1.0 TSI 85kw, cca od 350 000kč. Asi bych mu dal přednost před i30 :-)

Ten pocit v interiéru je o třídu výš a když přičtu velmi dobré odhlučnění i spotřeba...

https://skladovevozy.volkswagen.cz/sl-cz/cs_CZ_VW/V/list?mgb=130_Golf

Dokonce Trendline je pořád k světu, klasika, ale fortelná..

obrazek.thumb.png.e91430abdbb2cb215ba42781e95809a6.png

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I30sa so scalou tazko zrovnava. Na jednej strane, i 30 je priestorova katastrofa, ako som uz pisal vyssie. malo miesta vzadu, kudor tiez spochybnujem tych 400l, plynovy pedal z podlahy. na druhu stranu spracovanie, ergonomia podla mna ok, display vysssie rozhodne pluz za mna. ale ten design je kazdemu podla vkusu. spracovanie detto, jazdne vlastnosti ale su niekde inde ako scala.  za mna je to 50/50, kto co uprednostni. miesto a lepsiu spotrebu alebo lepsie jadne vlastnosti a komfortnejsie jazdenie. vec vkusu. osobne ten golf mi pride fadny. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@petulko daj si to do vlastneho vlakna tuto temu. ak chces opla, kludne sa pytaj cez ss, roky som mal opla i interne info od predajcu a servisu ohladom aut, eventualnych vad co sa vyskytli. cenovo bude isto najlacnejsi, lebo ani pes ho nechce :D komfort, spolahlivost bola za mna 100% 3ople za 10rokov, 1x vymeneny regulator tlaku paliva v zaruke skrz kolisajucich otacok na volnobehu. odjazdenych  cca 500t km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mě to přijde fér nabídka v této zdražovací době. Comfort s 1.5 ATM se zimními koly, dlouhou zárukou za 370 tKč a určitě se ještě něco ukecá. N Line HB s paketem Ultimate vypadá na fotkách hezky, jsem zvědav na realitu.

https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-2017/08-i30-hatchback-novy.pdf

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá nabídka od Hyundai, vybral bych si, třeba ten Start plus by mi stačil, navíc bezplatná záruka na 5 let bez omezení počtu km (to Škodovka bohužel nějak zrušila), nepotřebuji auto přeplácané různými systémy apod., no a ty akční ceny solidní. Vypadá to jako by tam ani necpali ty ekopoplatky pro EÚ. Myslím si, že pokud to Hyundai delší dobu cenově podrží, tak prodeje mu mohou růst, obzvláště v dnešní době bude  cena a její neustálé zvyšování hodně citlivé téma. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavosti:

zadní LED světla podle ceníku výhradně nejdražší provedení

první dvě výbavy vpředu jen projektorové heligóny

vyhřívání předních sedadel pro první dvě výbavy nelze ani připlatit

výškové nastavení sedadla spolujezdce je jen pro dvě nejdražší výbavy (obdobně je v Octavii od Ambition Plus)

černá nelakovaná zrcátka pro verze Start a Start Plus

cena metalízy 16 900Kč a zřejmě postupně všechny automobilky s tímto trendem její cenu zvýší na milion

virtuální "sleva" 40 000Kč hned po startu pro ty, co chtějí být obelháváni

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co má být. Spoustě řidičů stačí obyčejně vybavené auto a nepotřebují si připlácet za vyhřívání sedadel, probarvená zrcátka, zadní LED světla, výšlové nastavení sedadel spolujezdce atd. atd. atd. Navíc atmosféra 1.5, "Kdo to z Vás dneska má", řekl by Jiří Paroubek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, DušanV napsal:

Dobrá nabídka od Hyundai, vybral bych si, třeba ten Start plus by mi stačil, nepotřebuji auto přeplácané různými systémy apod., no a ty akční ceny solidní. Vypadá to jako by tam ani necpali ty ekopoplatky pro EÚ. Myslím si, že pokud to Hyundai delší dobu cenově podrží, tak prodeje mu mohou růst, obzvláště v dnešní době bude  cena a její neustálé zvyšování hodně citlivé téma. 

JJ, evidentně Hyundai a ty chytřejší chtějí dál prodávat, proč dávat autu cenu, kterou nemá.

Statistiky i to, co je vidět na ulici, Hčka vedou, jen totální fandové a vlastenci to nevidí.

Jsem zvědav na projev té 1.5, na město a příměstský provoz bude akorát a nenáročná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi začíná být vidět, že v českém zastoupení Hyundaie jsou přeci jen schopnější lidé, než dříve, od kterých ta předešlá reklamní a konfrontační  kampaň byla přeci jen silné kafe. Dnes si počkají s jakými nabídkami a cenami  vyleze konkurence a pak vyjedou s touto nabídkou, která může mít úspěch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základní Scala sice nemá projektory, ale má LED paraboly, což je přecejen na hony lepší řešení.

Říkám to už dlouho, Hyundai umí nabídnout velmi pěknou cenu, pokud se skladbou výbavy někomu trefí do vkusu. Ale pokud chce někdo něco "více", tak ty ceny pak rostou velmi rychle, když člověk musí skákat po celých výbavách nebo balíčkách...

 

Jsem docela zvědav na tu jejich novou 1.5 T-GDI, která by měla nahradit 1.4 103kW. Snad to bude povedenější motor a nebude žrát stejně neúměrně jako ta 1.4. A jen taková poznámka k záruce, pozor na podmínky a ceny servisních prohlídek které ji podmiňují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab ked som riesil auto, zistoval som i i30. a zaruku teda mali v pohode. co som mal info od uzivatelov, tak vramci zaruky pri 200t km vymenili i dpf. po skusenustiach so so servisom v SA, pochybujem, ze by mi niekto DPF vymenil za novy.

 

Na druhu stranu porovnavame hrusky a jablka. Scala je auto ponukajuce priestor a spotrebu a podla mojich skusenosti pre nenarocneho motoristu na presun z bodu A do bodu B. I30je auto pre mladych, co nemaju dieta a nepotrebuju riesit zalostny priestor i30 vzadu a mensi kufor. Na druhu stran ponukne lepsi komfort a jazdne vlastnosti.  Ja si mylsim, ze si konkuruju len teoreticky cenou. Scala v podstate tazi s tradicie a priestoru a pri benzine a slabsej vybave postacujucej pre 90%0 motoristov A-B presun ma konkurentov v hrsti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...