oct Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Když jsem byl s O3 v září na STK, tak byl problém s CO. Nicméně o tom věděl a do limitu se dostal. Říkal že je to bolest všech 1,2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Koukám, že tvůj motor byl EA211. Nevím, jak říkám, nikdy nebyl sebemenší problém a to měření emisí proběhlo vždy řádným způsobem. Sám na ně půjdu někdy v únoru. Tak se na to zkusím zeptat, pokud si vzpomenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 a co se pak dá s takovým motorem dělat pokud neprojde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Bígl Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Dnes jsem byl na první STK s Fabií III 1,2 TSI 81kW r.v. 2015 a na emisích jsem neprošel díky vyším volnoběžným otáčkám motor si držel otáčky okolo 930 ot. Auto bylo ohřáté, baterie OK a vše povypínané jediné denní svícení bylo zaplé. Několik marných pokusů o to dostat otáčky dolu byli marné. Po debatě s technikem na měření emisí nejsem jediný který tento problém má, on už takto musel vyhodit z emisí už 15 aut za poslední dva měsíce a všechny s motory TSI a je jedno jaký to je vůz, jestli octavia, rapid nebo fabia. Auto naštěstí ještě v záruce. Takže jsem s vozem navštívil servis kde si mě objednali na řešení tohoto problému. A prý o toto problému slyší poprvé. Tak jsem zvědavý co najdou. STK Pecha - Mladá Boleslav Servis - autorizovaný servis Škoda Auto Kosmonosy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 81kW je jiný motor než 77kW, takže by možná bylo dobré, kdyby to moderátor ( @Pawouk ?) rozdělil. A teď k věci. Taky jsem již zvýšený volnoběh pozoroval: Dle ohlasů nejsem sám a je to normální chování. Letos jsem si toho naštěstí nevšiml, ale asi to nebude ojedinělý problém. A přesně toto mne napadlo když jsem to viděl, jak se to bude chovat na STK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Rozděleno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalB Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 Dnes jsem byl na STK a neprošel na emise, Fabia combi 3, 1.2 TSI, 81 kw, 2016, najeto 41600km. Už někdo něco zjistil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 Prošel jsem a 66kW ok, ptal jsem se technika a neříkal, že by s tím byl problém. STK ve F-M. Pokud je auto ještě v záruce a bez nějakých úprav, tak bych to určitě řešil s výrobcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 já taky 66kw a na jaře také bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 A co byl důvod neprojítí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matej92 Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 Čaute, viete niekto príčinu tých vyšších otáčok aj pri zohriatom motory? Ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 Podla mna tento test ma vyskusat tesnost sania.RJ nastavy vstrek na minnimum a podla otacok sa hned ukaze ci neprisava falosny vzduch Spoiler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.