Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI Evo


Pawouk

Doporučené příspěvky

On 10/19/2019 at 8:26 PM, honza-marek said:

Díky za takový report.  Není nad osobní zkušenost s motorem.  Ohledně zvuku, dle článků na odhlučnění dost zapracovali tak to bude asi pravda.   Nechceš autu založit kartu?

Zajtra si skúsim nájsť chvíľku a založím autu kartu. Postupne budem doplňovat ďalšie postrehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 10. 2019 na 20:47, honza-marek napsal:

Ono je to těžký.  Pokud chceš jít do nafty tak buď 140kw ověřený motor který slávou taky neoplývá.  Ve zkušební jízdě mě takdy dvakrát nenadchnul.

A nebo jít do EVO.   Navíc v půlce června si už nevybereš tak jako tak.  Protože 140kw nahradní 147kw EVO  :)

 

Co osobně ti vadí na 1,5TSI?

 

147kW EVO príde až v polovici budúceho roka?

Pár predajcov mi povedalo, že začiatkom budúceho :( Toľko čakať už nebudem môcť. Po 220k km sa na mojom začínajú ozývať prvé väčšie investície a preto by som ho chcel čo najskôr predať.

Takže to ešte viac vidím na 150k Evo, aj keď s tým prídem o možnosť štvorkolky a teoreticky aj Scouta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, EGR si bere výfukové plyny až za DPF u EVO i  "staré" litinové verze 2.0TDi  110Kw/140Kw. 

A je potvrzeno že u těchto verzí EGR již nezlobí a nezasírá se tím pádem ani sání, bylo to myslím i ve Světě motoru.

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakoľko doteraz som mal 110kw predokolku a manuál, tak mi prechod na 110kw automat predokolku nebude pripadať až taký veľký skok ako som plánoval, ale čo už. Budem sa utešovať L&K výbavou :)

Ešte stále rozmýšľam aj nad Passatom, nakoľko druhé auto do firmy budeme kupovať pravdepodobne Caravellu, tak uvidím aké ceny budú v porovnaní so supom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...

takze v pulce roku bude 147kw diesel, predpokladam, ze je to stejny jako je ted 150kw v Audi A6 45TDI c8 2019, nebo ne? tj VW EA288evo

 Bude verze s manualem, nebo jen DSG? no asi tusim, jen pro jistotu ;)

Editováno: , autor: whokerz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 7. 1. 2020 na 16:57, whokerz napsal:

takze v pulce roku bude 147kw diesel, predpokladam, ze je to stejny jako je ted 150kw v Audi A6 45TDI c8 2019, nebo ne? tj VW EA288evo

 Bude verze s manualem, nebo jen DSG? no asi tusim, jen pro jistotu ;)

Audi A6 150kw je 40TDI (2.0l)

45TDI je slabší 3.0 (nevím teď přesně kolik kw) a "plnohodnotný "3.0 má označení 50TDI ... vzhledem k tématu vlákna irelevantní, ale přece jen pro pořádek ;-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Motor je tichý a má krásný lineární zátah. Na volnoběh když stojím ho uvnitř téměř neslyšim. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km, takže si dovedu představit, že to bude v pohodě jezdit pod 5l. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 7. 2020 na 11:24, molczik napsal:

Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Motor je tichý a má krásný lineární zátah. Na volnoběh když stojím ho uvnitř téměř neslyšim. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km, takže si dovedu představit, že to bude v pohodě jezdit pod 5l. 

Pod 5 to je v pohodě.  Pokud jedeš okresky tak se dostaneš lehce na 4,7L.   Teda dle palubáku, reálně jsem to ještě neměřil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 7. 2020 na 10:10, deto napsal:

Ak idem predpisovo po okreskach, na 4,7 sa dostanem aj bez Evo pri normalnej jazde.

 

Minule som isiel Brno-Praha-Brno predpisovo, a tiez som mal vyslednu spotrebu 4,7 pri priemernej rychlosti okolo 90-95km/h "vdaka" stavebnym obmedzeniam.

Ono taky záleží v jaké konfiguraci?   Já v konfiguraci - Kombi,  DSG,  19´´ kola

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...