Pawouk 7,604 Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 1.0 TSI EVO.pdf 1 1 2 Quote Link to post Share on other sites
Vlnka 10 Posted November 16, 2019 Share Posted November 16, 2019 Není ta plazmatická technologie stejná nebo podobná jako u 1.5 TSI EVO (Atmospheric plasma spray) ? Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,604 Posted November 16, 2019 Author Share Posted November 16, 2019 Je to stejná konstrukční řada EA 211 EVO, takže se z toho dá odvodit, že to bude stejná technologie. Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 https://m.autorevue.cz/trivalec-10-tsi-prijde-o-cast-vykonu-ve-vozech-vw-ho-to-ceka-uz-za-par-tydnu Quote Link to post Share on other sites
PetriCZECH 206 Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 https://svolavacky.cz/vw-skoda-seat-1-0-tsi-netesne-vstriky/?fbclid=IwAR2nMbmUNfxdNIG65VFG2Ngz-iBYsy4GD2t4pDkCdmm9e70Vyu1xLLmFcvQ Quote Link to post Share on other sites
Martab 2,207 Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 Tato svolávačka by se nových EVO motorů týkat neměla. Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 Výroba EVO Quote Link to post Share on other sites
Shorty193 20 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Čaute, pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? Dik Shorty Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Konstrukčně stejná řada, jen je tam nástřik. Výkony jsou menší díky dalším omezením na emise 6d.... Quote Link to post Share on other sites
Shorty193 20 Posted January 2 Share Posted January 2 nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. Octavia 3 - 85kw- 9.9s Octavia 4 - 81kw - 10.8s Scala - 85kw - 9.7s Fabia - 81kw - 9.7s Leon 3 - 85kw - 9.8s Leon 4 - 81kw - 10.9s a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem ibiza-my21.pdf Quote Link to post Share on other sites
atlan 67 Posted January 2 Share Posted January 2 Ine prevody, typujem iny prevod diferencialu. Tj pri rovnakych otackach ides rychlejsie na 81kw, treba pozriet prevodovky. Quote Link to post Share on other sites
Shorty193 20 Posted January 2 Share Posted January 2 (edited) Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem. Edited January 2 by Shorty193 Quote Link to post Share on other sites
robin1976 54 Posted January 3 Share Posted January 3 Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000). Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted January 3 Share Posted January 3 Příští týden vyjde test litru manual ve Style, tak budeme obecně vědět, jak se chová. Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted January 3 Share Posted January 3 Jj manual bohužel bez mild hybridu. Ostatní to dávno umí a koncern se tomu vyhýbá. Quote Link to post Share on other sites
Shorty193 20 Posted January 3 Share Posted January 3 Kde bude ten test? Dakujem Quote Link to post Share on other sites
Martab 2,207 Posted January 13 Share Posted January 13 @Shorty193 Scala 81kW 10,1s https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/bfa06f92-1e39-4910-b1f2-acf9821d3d83/scala-katalog-2020-06.d9da2cebba4ec624d0d4b703f6b04048.pdf Quote Link to post Share on other sites
Shorty193 20 Posted January 14 Share Posted January 14 Ahoj, Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti. Aj tak dakujem. Shorty Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted January 14 Share Posted January 14 Škoda nemusel jsem tu být sám. Ale při předváděčce nevypadá že to bude lenochod. Oproti minulé O3 kde byl základ 63kW by se s tím mohlo dát žít. Quote Link to post Share on other sites
Jan R. 1,626 Posted January 15 Share Posted January 15 První test 1.0 TSi, na auto.cz vyjde také s totožným autem Na cesty kolem komína proč ne. https://www.autohled.cz/magazin/skoda-octavia-1-0-tsi-ndash-oda-na-litr/2722?fbclid=IwAR157Zmx_X1IQ4He-ns7eNCw4Lum44ofkrQqrM8ZgTgSCrd9fUQfgEsKL24 Quote Link to post Share on other sites
Shorty193 20 Posted January 18 Share Posted January 18 Ahoj, 1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. Shorty 1 Quote Link to post Share on other sites
Michal B. 182 Posted January 18 Share Posted January 18 (edited) další test : odkaz Edited January 18 by Michal B. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.