Přejít na obsah

Karbonizace ventilů u 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Zdravím, v nedávném vydání Světa motorů redaktoři varovali, že u přímovstřikových motorů 1.2 TSI, ale i relativně nových 1.0 TSI dochází po cca 100 tis. km k zanášení ventilů karbonem a po cca 200 tis. km hrozí závažné škody vedoucí až k podpálení ventilů. Prý není od věci po takovém nájezdu nechat ventily mechanicky vyčistit. Škoda Auto prý nemá údržbu na toto téma v servisním plánu. Moje Fabia 1.2 TSI má najeto 210.000 km a tak mne zajímá, jestli si mám shánět odborníka, nebo se jedná o přehnanou opatrnost?

 

 

 

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW Elegance r.v. 2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petrrr staci jezdit na  benzinu c. 100 a vif nebude potrebny.

 

@Zimmeler kdyz mas karbonovane ventile tak zustava jen piskovani ventilu. Cinnost dost vazna. Nejakou dobu zpatky byl takovy dil AutoDokroren na Vox tv (nemecky), kdy mechanici ukazali pravdu o motorech tsi. Za autodoktoren prijel kluk Golfem 7 s motorem tsi, ktery mel skarbonovane ventile. Golf mel najeto 44000 km. Auto doktori vypiskovali ventile a Golf jako novy, klidny chod motoru a tahal moc

 

golf 7 folge 1 dil z 5.01.2020

Editováno: , autor: TOMUS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...