Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím mám Fabia 3 1.2TSi 66kw , rv.2016 najeto 65tkm. U domu parkuji v mírném kopci , zařadím jedničku vypnu motor , pustím spojku a auto o kousek sjede dolu a pak zase a zase , pořád sjíždí dolů i se zařazenou rychlosti. Odchází něco v převodovce? Během jízdy žádné problémy. Když udělám to samé s druhým autem , tak se nehne.

Vloženo

Možná se zeptám hodně blbě, ale což třeba použít ručnì Brzdu? Zajišťovat auto zkopce jen na rychlosti je diletantství a mohlo by se za to auto poděkovat. 

Normální je postup, mít neutrál, zatáhnout ručku, poté pustit nohu z brzdy. Auto se v tom momentu opře o ruční Brzdu. Pak eventuálně dát jedničku. 

Vloženo

Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti.

 

Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý.

Vloženo (editace)

Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě.

Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti.

Editováno: , autor: barryk10cz
Vloženo

Parkování přes kvalt v kopci mimo rovinu je o průser. Trpí motor, převodovka, poloosy, náprava a nehledě na to, že ti opravdu může auto odskákat vlivem převodů, komprese atd. Kousnutí brzd je už důsledkem péče o brzdový systém. 

Vloženo
před 2 hodinami, barryk10cz napsal:

Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě.

Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti.

Dej si brzdy repasovat. Když mají něco za sebou, zasekávají se. Nestojí to moc a máš klid. Lepší než aby se auto rozjelo, nebo přeskočil rozvoďák. 

Vloženo

Pokud nefunguje ruční brzda, tak je to špatně. Parkovat na kvalt, to snad jen traktor:-)). To bych raději nedělal. Pokud fakt ručce nevěříš, tak jak někdo psal, pojistit klínem.:-)

Vloženo

Tak opravdu ještě jednou , zaparkované na rychlost to NENECHÁVÁM. Jen když jsem to zkoušel tak nechápu proč na Fabii to sklouzává dolů a na jiném autě se to nehne.

 

Před půl rokem mi brzdy čistili , po tom co se sekly jsem to taky obrousil a vyčistil, bohužel jsem to bubny. Nechápu proč se to vůbec seklo , protože nebylo -10 ani nebylo mokro jak jsem parkoval den předem, asi jsem to moc zatáhl. Každopádně letos budu dělat brzdy nové.

Vloženo
před 46 minutami, Bikes napsal:

to se zasekly už po jednom dnu?

jojo , večer jsem přeparkoval a ráno už nešlo odjet.

před 9 minutami, Thief1 napsal:

Jednoducho, s tým objemom motora to nepodrží z kopčeka dolu. Tak sa to pretočí cez kluku o jednu dobu... a tak ďalej... 

děkuji , na takovou odpověď jsem čekal.

Vloženo
před 7 hodinami, brrrrm napsal:

Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti.

 

Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý.

To rozhodně ne. Když bude stát auto dokopce se zařazenou 1. a motor to "neubrzdí", tak se bude točit opačným směrem a pak může přeskočit rozvodový řetěz. Když to motor neudrží, ale bude se pootáčet ve směru jak se točí normálně, tak se nemůže nic stát. A za 2) 1.2 TSI má rozvodový řemen a to je úplně v klidu.

 

Když je auto "zabržděné" zařazenou rychlostí, tak se nic nanamáhá víc než při normální jízdě.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo

Davam protikvalt podle toho jak parkuju jako pojistku k rucce. Navic jen se zarazenou zpateckou zamknu construct. 

Jen na rychlost mi zasadne parkuji v AS. Ja rvu rucku vzdy na krev, od toho tam je ;-)

Jo, obcas dojde i na ten spalek pod kola... 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zadní bubny u F3 z určitého období měly problém s tím, že se přilepovaly. Bohužel i třeba po 1 dni, při určitých klimatických podmínkách. Takže parkovat přes ručku byl problém a přes kvalt taky . No těžko radit :-) 

Vloženo (editace)

Uz tu bolo napisanych vela veci, tak len doplnim co som tu nenasiel. 

Urcite hvojhmota zotrvacnik tiez podakuje pri zaisteni auta cez kvalt ;-)

Jednoducho ako uz bolo napisane na zaistenie (zabrzdenie) vozidla je tam rucna brzda..................

Editováno: , autor: houmr
Vloženo

Pokud se nejezdí moc často tak založit klínem. Najet na klín a pro jistotu zařadit. V garáži to mám malinko z kopce tak zatáhnu ručku dám klín a odbrzdim. U F1 mi párkrát pěkně přirezly pakny tak jsem začal používat klín.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...