jirkaK Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 no člověče, možný by to asi bylo. Ono to ráno vždycky točí úplně naprázdno, jako by tam nešla nafta. V čem může být ta chybička ? Jo a sorry, že jsem na Tebe tak vyjel, ale už jsem z týhle závady docela nasr.... Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Problém by mohl být u vysokotlakého čerpadla.Chce to přeměřit. Citovat
Lugo Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 2jirkaK: Zdaleka nejsi sám..OII 12/2004 2.0 TDI najeto 75tis...za studena startuje bez problému..ovšem jak se ohřeje tak třeba po 50km..zastavíš vypneš...a pak dlouho točí....kdo na to není připraven nenastartuje..opravdu je to divné...musí se to přidržet aspoň tak 2-3s.. Citovat
Boco Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 mne to tiez startuje toci ovela dhsie ked je to teple. Tiez ma to prekvapilo...ale chyti vzdy. Citovat
Lugo Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 mne to tiez startuje toci ovela dhsie ked je to teple. Tiez ma to prekvapilo...ale chyti vzdy. Ano musím souhlasit taky chytí vždy ale musí se opravdu podržet dlouho... Citovat
jirkaK Vloženo 31. Květen 2006 Vloženo 31. Květen 2006 to jo, na to jsem si zvyknul, protože teplý starty byly vždycky delší, ale já mám dost dlouhý i studený. Uplně ideální jsou naopak ty někde mezi, když to několik hodin stojí (ne přes noc) a pak to chytne jak víno. Ty studený starty se prudce zhoršily až tedˇ na jaře, během několika dnů. Včera jsem byl na prohlídce po 60 t. km a nechal jsem to tam přes noc. Ráno jsem u toho byl, když to poprvé nastartovali, ale chytlo to jak naschvál téměř bez potíží a samozřejmě nic nezjistili. Dneska v garáži opět dlouhej start. Není to vysloveně otázka vteřin, ale prostě to evidentně musí otočit víckrát, než dřív a točí to naprázdno, jakoby bez nafty. U starý Octy TDI se mi to taky nějak rozjebalo, ale jen při teplých. Tam stačilo přenastavit startovací množství paliva a bylo to dobrý. Tady fakt nevím. Nechám to po dovolených a jestli se to nějak zhorší, vemu to do Prahy, kde mluvili o těch vstřikovačích a nechám je vyměnit. Jestli jsou k tomu svolný, byl bych blbej toho nevyužít. Divný je, že jeden servis o tom ví a má jasný instrukce z Boleslavi, co s tím a ve druhým se tvářej, jak z jiný planety. Nechápu. Citovat
Zába Vloženo 14. Červen 2006 Vloženo 14. Červen 2006 Jedná se o motor 2.0 TDI, najeto 20t km. Z motoru se ozývá divné cvakání. Je to dost slyšet na volnoběh a při zvyšující se rychlosti se frekvence cvakání zvětšuje. Je to, jako když padají kuličky na plech. V servisu si neví rady. Nestalo se vám to někomu? Citovat
jirkaK Vloženo 15. Červen 2006 Vloženo 15. Červen 2006 nestalo, ale kámoš na něco podobnýho nechal vyměnit celej motor. Jestli si nevědí rady, tak bych to taky doporučoval. Citovat
Zába Vloženo 16. Červen 2006 Vloženo 16. Červen 2006 nestalo, ale kámoš na něco podobnýho nechal vyměnit celej motor. Jestli si nevědí rady, tak bych to taky doporučoval. Potesujici odpoved Snad to tak drasticky nedopadne, ale stat se muze vsechno. Psali maila do skodovky, tak uvidime, co z toho nakonec vyleze. Citovat
Marios Vloženo 19. Červen 2006 Vloženo 19. Červen 2006 Ja nevim co se ti nezda dit mas ropaka a ropak vzdycky cvaka!!! Citovat
Peme Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 nemáte někdo zkušenost s převodovkou DSG,mám ji v autě,ale ještě nejezdím mám KO motor ten bych potřeboval někde sehnat,nemá někdo? Citovat
Peme Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 S motorem nic,ale jelikož je oct.na předek měká tak se při havarce vše co je na motoru rozbilo vč.turba. A to nebya velká rana. Citovat
Rima Vloženo 21. Srpen 2006 Vloženo 21. Srpen 2006 Nevim, jestli to souvisí, ale já měl tehle problém u Fábie 1,4 16V. Na volnoběh to mělo zvuk, jako když si děti přidělaj dřívko od nanuku do drátů u jizdního kola. Vyměnili mi celou převodovku, prý vadná série. Citovat
Host aka Vloženo 21. Srpen 2006 Vloženo 21. Srpen 2006 Nedávno jsem se ptal v servisu, cože mi to jako cvaká v motoru, byl to pravidelný rytmus. Docela jsem se bál hydroštelů, ale byl jsem poučen, že to cvaká napravo v mot. prostoru taková krabka, asi nějaký ventil nebo co. Tak jsem si to posledhl a fakt to bylo ono. Nemáš to podobné? Citovat
Zába Vloženo 31. Srpen 2006 Vloženo 31. Srpen 2006 (editace) Takze problem nebyl ve spojce, auto uz je 14 dni zpatky v servisu. Asi 2x navstivilo i Boleslav. Dneska by melo byt auto zpatky, tak uvidime, co to bylo. Co vim, tak naposledy menili axialni lozisko v prevodovce. Pokud ani tohle nepomuze, je to na vymenu motoru. Dneska budu vedet vic, tak napisu presnejsi informace. Editováno: 31. Srpen 2006, autor: Zába Citovat
Zába Vloženo 31. Srpen 2006 Vloženo 31. Srpen 2006 Nevim, jestli to souvisí, ale já měl tehle problém u Fábie 1,4 16V. Na volnoběh to mělo zvuk, jako když si děti přidělaj dřívko od nanuku do drátů u jizdního kola. Vyměnili mi celou převodovku, prý vadná série. Jo tak ten zvuk je podobny Akorat to neni jen slyset jen na volnoveh, ale porad, i pri jizde. Citovat
Zába Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Tak to vypada, ze je motor uz ok. Vymeneno axialni lozisko v prevodovce. Citovat
jirkaK Vloženo 3. Září 2006 Vloženo 3. Září 2006 takže závada je po cca měsíci, kdy to bylo celkem dobrý, opět zpátky. Starty jsou hrozný a v servisu zase nic nezjistili, jen mi potvrdili, že to blbě startuje. No to mi teda pomohli. Co s tím, sakra !? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 7. Září 2006 Vloženo 7. Září 2006 (editace) Při nejbližší příležitosti si nechte zkontrolovat AGR ventil.Asi je mu trocha horko a něco se vněm upeče.Zatím jsem to nerozdělával,protože to je v záruce ,ale tuším,že tam budou zase nějaká plastová, nebo něco takového, kolečka .Čeká to snad každý tento motor,zřejmně výrobní ůlet.Jinak se tenhle motor FLASHUJE. Editováno: 8. Září 2006, autor: DIAGNOSTIK Citovat
KamoPaja Vloženo 8. Září 2006 Vloženo 8. Září 2006 Už jsem o tomto problému psal, když byla otázka na "klepot" při vypínání. Když je nefunkční tak se motor zaklepe. Po výměně v 50.000km dobíhá jako po másle. Na VAGu se závada neobjeví a když se podělá tak bzučí po vypnutí. Po další hodině provozu je už POTICHU A NIKDO SI NIČEHO NEVŠIMNE ! Mě to vyměnili v garanci ale musel jsem na ně trochu přitlačit. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.