Davys Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat. Mám na své Octě Climatronic a v podstatě stále zapnuto do polohy AUT. Máte to taky zapnuto pořád na automat (v jakémkoliv období), nebo to přepínáte na režim ECON, případně jiný ? Samozřejmě, dá se vypnout úplně, ale o to tu nejde. Jedná se mi o to, jestli mi zbytečně neběží něco, co nutně nemusí. Díky za odpovědi. David Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blizard Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 no já ho mám nastavený na econ. Jakmile se mi začne mlžit čelní okno tak zapnu auto popř. hodím pouze ofuk čelního okna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakin Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Já to mám taky jenom na ECON,ale v léto když byly ty pařáky tak zcela určite AUTO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirdas Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 V létě mám na AUTO a jinak na ECON. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geoo Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Přesně jak to říkají kluci ...v létě AUTO v zimě ECON. Když necháš i v zimě puštěné auto tak ti to běží na náplň klimatizace ....mám pocit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remus by skoda Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Stále Auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaTP Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Stale ECON, jen kdyz potrebuju chladit nebo odmlzovat tak AUTO, jinak to zbytecne zveda spotrebu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignác Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Primárně nastaveno AUTO, při teplotě pod 4 st.C ECON a pohodička Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tudorko Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Taktiež auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geoo Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Taktiež auto Nechápu že tam máte AUTO ....vždyť je větší spotřeba a bere to i výkon ...a přitom je to zbytečné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 ECON ...iba v lete AUTO V AUTO mode je zapnuty klimakompressor a ten ti je v zime zbytocny (zapinam iba ked sa mi zahmlievaju skla) steve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micca Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 V létě AUTO v zimě ECON Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 ECON ...iba v lete AUTOV AUTO mode je zapnuty klimakompressor a ten ti je v zime zbytocny (zapinam iba ked sa mi zahmlievaju skla) steve Kompresor vypíná automaticky při 0°C a opět zapíná při cca 2-4°C ... takže klidně můžeš mít stále auto - a když je zima, tak se to stejně vypne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterM Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Dobry den, aky je rozdiel medzi AUTO a ECON? Som novym majitelom starsej octavky a nemam k nej manual, preto tato otazka. Dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignác Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Taktiež auto Nechápu že tam máte AUTO ....vždyť je větší spotřeba a bere to i výkon ...a přitom je to zbytečné Schválně jsem to nějaký čas testoval a spotřeba se zvýšila o 0,00 l/100 km. U výkonu taky necítím nějaký handicap. Ovšem u služební Fabky 1,2 HTP to je markantní. Jenom zapnu A/C a otáčky volnoběhu stoupnou o 300 ot./min. o výkonu nemluvím, protože tohle auto žádný výkon nemá : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignác Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Dobry den, aky je rozdiel medzi AUTO a ECON? Som novym majitelom starsej octavky a nemam k nej manual, preto tato otazka.Dakujem v režimu ECON je vypnutý kompresor, třeba důkladně číst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humanic Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Většinou mám econ,auto pouze když chladím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomina Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Ja mam porad AUTO, i kdyz je venku pomerne zima a neni potreba vzduch ochlazovat. Diky tomu ze bezi kompresor, dochazí k odvlhcovani vzduchu a v aute je prijemnejsi vzduch nez s rezimem Econ. U silnejsich motoru nemuze byt rozdil ve spotrebe znat... Jesi je to nejaka desetinka na 100km...vic ne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarejhavli Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Běžně ECON, při nutnosti chladi AUTO... Jinak jsem letos absolvoval cestu do Chorvatska a i se zapnutou klimatizací (AUTO) byl rozdíl ve spotřebě téměř nulový... ( mám OCTI-2.0) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamosi Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Ja mam porad AUTO, i kdyz je venku pomerne zima a neni potreba vzduch ochlazovat. Diky tomu ze bezi kompresor, dochazí k odvlhcovani vzduchu a v aute je prijemnejsi vzduch nez s rezimem Econ. U silnejsich motoru nemuze byt rozdil ve spotrebe znat... Jesi je to nejaka desetinka na 100km...vic ne. Přesně tak, vzduch v aute je mnohem příjemnější, když je zaplý klimakompresor ... Rozdíl ve spotřebě je znatelný maximálně ve městě, ale na dálky vůbec, alespoň ne u mě. A kolik výkonu to může odebrat na 81kW, 66kW, 74kW ... když má někdo 55kW, tak možná ... Navíc, jak píše LukasH, kompresor sa odstaví sám, a nevím, jestli je pro něho dobré, když vůbec nejede celou zimu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignác Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Tak jsem ze srandy po roce a pul zmáčknul tlačítko ECON a málem jsem vjel do škarpy...teď vážně s režimem AUTO je uvnitř auta daleko lepší vzduch. To je nesmysl jezdit na ECON proč jsem potom kupoval auto s climatronicem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esař Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Já tam mám AUTO teď v létě pořád ale občas,když je chladněji tak zapínám ECON,abych nic neušetřil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunak Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Já tam mám AUTO teď v létě pořád ale občas,když je chladněji tak zapínám ECON,abych nic neušetřil toto som uplne nepochopil, ani ako vtip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David-pv Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Mám stále ECON, jen když chci chladit tak AUTO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.