Olej do 1,8 TURBO ? - Motor 1.8 T - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Olej do 1,8 TURBO ?


android

Doporučené příspěvky

  Geoo napsal:
  Marys napsal:
Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

Pokud jsi u Castrolu tak bych tam nalil Magnatec 5W-40 a nemáš problém.

Taky jsem resil jaky olej do 1,8 a dal jsem tam Magnatec 5W-40Vsude ho doporucuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Marys napsal:
Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

Panove Diky vsem za informace ... ja tu predpovidal MARYS a DIAGNOSTIK ... na zaklade vcerejsi rady jsem byl koupil CASTROL 5W-40 MAGNATEC a vymenil ... bohuzel sem myslel ze klepani nekde ve hlave se tim odstrani ... ale porad to trva .... kamarad mi rikal ze to bude neco s nejakyma cituju "hydraulickym nastavenim ventilu" ... Prosim Vas vsechny o rady su predem bezradny ... DIKY MOC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekny...

pul mega s octavkou 1.8T nebo s tou fabkou D?

  Hoblik napsal:
Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Marys napsal:
Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

tak to je opravdu zajímavé, myslíš že špatný olej mohl způsobit zničení mého motoru? Právě že klepání v hlavě válců probíhalo, bylo to takové drčení.

No podívej se sem. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34470

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Jenik3 napsal:
Pekny...

pul mega s octavkou 1.8T nebo s tou fabkou D?

  Hoblik napsal:
Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

S octavkou , s fabkou se blizim zatim "jen k ctvrt melounu " :-)jinak obe auta jezdi prakticky od "novoty " s upravou ridici jednotky.

Editováno: , autor: Hoblik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Ray napsal:
  Marys napsal:
Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

tak to je opravdu zajímavé, myslíš že špatný olej mohl způsobit zničení mého motoru? Právě že klepání v hlavě válců probíhalo, bylo to takové drčení.

No podívej se sem. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34470

Jak jsem koukal na ten píst,tak olejem to asi teda nebude.Nevím,proč by se měla urvat ojnice.A co zbytek motoru,dole?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Hoblik napsal:
Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

528 s 1,8T - co jsi prosím tě už všechno měnil? Turbo bez problémů? Váha? Altík? Gufera? převodovka? Nějak si to neumím představit... nevyjdou všechny ty výměny dráž než po 200tis to prodat a koupit nový?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  1.8T napsal:
  Hoblik napsal:
Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

528 s 1,8T - co jsi prosím tě už všechno měnil? Turbo bez problémů? Váha? Altík? Gufera? převodovka? Nějak si to neumím představit... nevyjdou všechny ty výměny dráž než po 200tis to prodat a koupit nový?

Turbo puvodni, jasne uz nezabira tak pruzne jako zamlada, takze ten plnici tlak uz nebude jako kdysi, vaha porad puvodni, prevodovka puvodni akorat v zimne zaradit jednicku to je des bes,gufera taky puvodni. - asi tak 4 x menena lamela, 3x skrtici klapka jinak nic neobvykleho, obezne dily nevypisuju ty odchazeji zhruba tak prumerne jako kazdemu jinemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já mám v autě 5W30 a zatim dobré, koupil jsem ho před měsícem, původní majitel tvrdil že olej byl měněný, ale byla tam šílená sračka... Tak jsem to projel průplachovym olejem a pak dal tenhle. Sice tam pořád trochu ěnco klepe v tom motoru, ale jen light, údajně to jsou taky ty hydroštely, ale snad to ještě vydrží :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...