Eresto Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Čau chlapi.Mám trošku jiný problém,mám 1.8 T,r.v.99.Pomalu se mi motor zahřívá a pak mi ta teplota kolísá,klesne klidně skoro úplně dolů a pak zase nahoru a tak různě.Čím by to mohlo být?? Díky za radu Termostat alebo cidlo teploty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ToonyCZ Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Chlapi, jak menite termostat u 1,8T AGU? to je strašná pakárna se k němu dostat, musí se sundat alternátor? Jinak nevidím juinou možnost jak povolit ten spodni sroubek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Termostat alebo cidlo teploty... Určitě čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan75 Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Čau chlapi, nevíte tady někdo jak funguje termostat u motoru AVU? Vyndal jsem ho a zkoušel postupně ohřívat ve vodě až na 100°C, ale stejně se neotevřel - zřejmě ho ještě ovládá ŘJ? Řeším to proto, že motor se dlouho nechce ohřát, na 90°C až tak po 12 km a do té doby skoro ani netopí. Parkuji v garáži, kde je i v mrazech tak +2°C, před celým chladičem mám clonu a i teď když už nemrzne, tak je to pořád stejné. Tak jsem si myslel, že je termostat pořád otevřený, nebo že otvírá moc brzy. Dík za případnou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRendl Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Ahoj, Termostat ŘJ určitě neovládá. Jestli se neotvírá tak je po něm. Kup si novej a vyměň ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) Jj termostat KO. Kup origoš nebo kvalitní alternativu. Editováno: 12. leden 2011, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millosh Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) jen vlozim zkusenost s nakupem termostatu: na trhu je mnoho vyrobcu teto plastovo-kovove vecicky, ale vybrat ten spravny je umeni: ja se drzel zasady: nekupovat cinsky vyrobek (80-150Kc), ale sehnat original nebo alespon nemeckeho nebo ceskeho vyrobce, original jsem nesehnal a tak mezi asi 4 druhy (3 nemecke a 1 cesky) jsem vzal ten cesky termostat (450Kc s tesnenim) s tim, ze budu mit jistotu kvality ale: co kus, to asi original, protoze novy termostat sice krasne drzi teplotu na stredu, ale mam takovy pocit, ze za studena neni uplne zavreny zkratka se mi dele ohriva motor nez driv (5-10km misto 2km) pri stejne teplote... a kdyz byla velka zima -15°C, tak se mi motor ohral tak na 70°C (se starym originalnim termostatem jsem toto nepoznal ani pri takovych mrazech) tot moje zkusenost... hodne stesti s vyberem... Editováno: 12. leden 2011, autor: Millosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 ano, je to tak jak píše Milosh - já měl taky termostat nový a fungoval měsíc.. teď mám origoš německý (?) a naprostá spokojenost... a pokud se ti auto v zimě nechce pořádně ohřát, tak termostat nedovírá, stejné jsem to měl minulý rok, kdy mi na dálnici v zimě teplota padala na cca 60-70 °C a teď jsem jel v -16,5°C a teplota držela pěkný střed... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šipan Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Čau chlapi, nevíte tady někdo jak funguje termostat u motoru AVU? Vyndal jsem ho a zkoušel postupně ohřívat ve vodě až na 100°C, ale stejně se neotevřel - zřejmě ho ještě ovládá ŘJ? Řeším to proto, že motor se dlouho nechce ohřát, na 90°C až tak po 12 km a do té doby skoro ani netopí. Parkuji v garáži, kde je i v mrazech tak +2°C, před celým chladičem mám clonu a i teď když už nemrzne, tak je to pořád stejné. Tak jsem si myslel, že je termostat pořád otevřený, nebo že otvírá moc brzy. Dík za případnou odpověď. Mám stejný motor jako ty a v zimě se mi ohřívá také asi 10km.Je to normální.Důležité je aby pak teplota držela konstantně provozní teplotu a nekolísala nahoru dolu.Pak by byl termostat KO.Vím-měl jsem s tím problémy,tak jsem dával nový.Náš typ motoru pracuje při teplotě až kolem 100'C kvůli emisním normám a termostat je částečně elektronický takže to vysloveně nepoznáš kdy otvírá při vaření v kastrolu.Clona u těchto aut nemá cenu,protože ti při promrzlém autě nepomůže a po ohřátí už není potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) Clona u těchto aut nemá cenu,protože ti při promrzlém autě nepomůže a po ohřátí už není potřeba. Tohle jsem si taky myslel, ale bylo mi to vyvráceno. Studený vzduch, který proudí zkrz chladič ochlazje i motor. Takže pokud dáš clonu, tak ten motor má šanci se ohřát rychleji. Nicméně taky ji nepoužívám. Editováno: 12. leden 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Já dal WAHLER,myslím je to německo a žádnej problém.Chová se stejně jako origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 - termostat na 75kW verzích AVU, BFQ je el. řízený ŘJ !!! je tam sice také klasický bometalový termostat ale ten je držen voskovou patronou v požadované poloze - nejlépe je zajet k někomu na VAG a zkontrolovat jak se motor ohřívá, jestli neklesá teplota atd dle DP je možná teplota motoru až 115°C a teprve pak ŘJ povolí termostat otevřít - tzn. že můžeš mít motor 100°C a termostat bude uzavřený, pokud se ti ale motor neohřívá bude možná problém v tom že je stále pootevřený když jsi ho měl venku byl dosedlý a dotěsněný? při vaření v hrnci se neotevíral? myslím že by se otevřít měl, ŘJ ho drží napájením proudu, opkud napětí není tak se otevře zkus třeba osahat hadice, z motoru bude teplá a z chladiče studená = termostat uzavřen, když vytáhneš konektor termostatu (černý) tak se sepnou větráky a termostat otevře - teď mě napadlo ... vyměň čidlo teploty a pak dej vědět změny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 mám taky problem, ručičku teploty motoru mám trvale asi 1 cm pod 90 stupni. Teplota mi nijak nekolísá. Na 90 stupnu se dostanu jen když jedu po dálnici 160 a více jinak nikdy. Auto rychle topí a rychle se ohřeje, ale nikdy ne na 90. Je to vadny termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 termostat nebo čidlo teploty... spíš termostat - nedovírá, takže se auto neohřeje na 90 °C 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 (editace) jo byl to termostat a je po problemu. Editováno: 19. Listopad 2011, autor: klimji1989 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 chlapci mne tiez odisiel termotstat, mal som tam znacku MAYLE ale po polroku KO, aku znacku by ste mi odporucili, kvalitnu ale nie origo, lebo ogiro stoji u nas 30 €? diki moc 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 JURI23: Znacku MAYLE NEPOZNAM. Ale znacku MEYLE poznam a je dost kvalitna. Reklamuj ten TERMOSTAT ved ma pol roka. NABUDUCE napis aj aky mas motor. Dobra znacka je VAHLER, VERNET, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 no ja zas nepoznam znacku VAHLER, ale iba WAHLER , ale diki za radu, asu to pojdme ozaj reklamovat lebo pol roka to je fakt kratky cas na to aby ten termostat prestal fungovat:) diki este raz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pnf Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Dobrý den, chtěl bych se zeptat zdali je nějaký rozdíl v termostatech podle motorizace? U nás v obchodě mají na octavii pouze jeden termostat od firmy Behr a je na něm napsáno octavia 1,6, 1,8, a 2,0 tak nevím zdali by šel dát i na 1,9 TDI co mám v popisu. V jiném obchodě mi zase řekli, že si tam lidi na octavie berou termostay na felicie, tak jsem z toho tak nějak zmaten Předem děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 To ti říkali dobře a viděl jsi taky dobře. Je určitě víc druhů termostatů pro víc motorů, ale vzhledem ke konstrukčním podobnostem bloku motorů a jeho částí se pro některý řady používá stejný termostat. Já na benzínovém dvoulitru mám termostat s označením dílu 050 121 113 C, je shodný pro 1.6, 1.8, 2.0. Na diesel 1.9 a všechny jeho deriváty (1.9 TDI maj víceméně stejný blok jako 1.9D z felicie) je taky určitý jeden typ termostatu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldik Vloženo 11. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2013 Zdravím, mám 1.6mpi kód motoru BFQ a už delší dobu mi vag hlásí chybu 17700 termostat pro KF-řízené chlazení motoru(F256) - přerušení. V praxi se auto chová tak, že už při teplotě okolo 10°C mi teplota motoru šla z 90°C dolů. Dál jsem zjistil, že když se studeným motorem ujedu 1km, hadice do chladiče už je teplá. Už jsem měnil obě čidla teploty, což vyřešilo problém s náhodným spínáním ventilátoru, termik jsem ještě neměnil. Znamená to tedy, že je termostat stále otevřen tudíž v p*či? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 (editace) mám přesně tu samou chybu, motor BFQ a chybu 17700, smazal jsem jí a objevila se znova, znova smáznuto a teď už 2 týdny najednou nic. koukal jsem do příručky kde jsem podle návodu, ale když načtu blok hodnot (skupina 132) tak mi to zobrazuje pouze teplotu, vše ostatní včetně napětí nereaguje....znamená to že je termostat v pytli nebo to tak je správně, kdyby ta chyba 17700 na vagu byla dál tak jsem v klidu a vyměním tu vložku termostat, ale zbytečně se mi to dělat nechce, stojí ca litr :-( Jinak teplota motoru když se to ohřeje(ca po 5ti km jízdy) drží stabilně na 90tce, nikde nic nekolísá Poradí někdo ? Editováno: 13. Prosinec 2013, autor: cz pida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 U motoru AVU je v bloku hodnot zleva doprava (pozadovana tep. na vystupu z chladice - nezobrazuje se), rozdil teplot motor - vystup z chladice, napeti na potenciometru nastavovace teploty u Climatroniku a posledni je stavove pole, kdy nejnizsi bit (vpravo) je 1-pokud je diagnostikovana nejaka chyba. U BFQ to bude asi stejne. Pro diagnostiku el. termostatu u motoru AVU slouzi adresa bloku hodnot #130-131 kde je zobrazena strida vyhrivani termostatu v % Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 díky za vysvětlení, jestli je to tak jak píšeš mělo by to u mě být teda v pořádku (až na to napětí teda, Climatronik mám) Počkám co bude dál, kdyýž se ta závada 17700 znova objeví tak to vymněním, když neobjeví tak to holt nechám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gaston 1 Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Tak já mám taky problém s teplotou a už mě to se.e,mám AEE motor 55kw,vyměnil jsem už 3 termostaty WAHLER a při posledním jsem koupil i přírubu co drží termostat a problém je pořád stejný.Auto na mítě ohřeju na 90°C a když se rozjedu,tak po 300 metrech jde teplota dolu odhadem na 50°C potom se zvedne,možná na 70°C a dost.Za 30km se nezvedne,samozřejmě i méně topí.Už nevím co stím,prosím poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.