Wheel Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Ahoj, mam Fabiu 1 16V 55Kw rv 2005 a zaujimala by ma jedna vec. Vsimol som si, ze auto je pomerne tiche do 100 az 120 km/h, no potom zacina v aute pomerne vyrazne narastat hluk. Pritom, ako mi bolo povedane v servise, loziska a podobne "typicke" bolesti Fabie su v najlepsom poriadku. Neviem, ci som nejaky extra citlivy na hluk, alebo co, no dost mi to prekaza. Coraz castejsie mi pripada, ze to je auto stavane tak do rychlosti 130 km/h, aj ked samozrejme viem, ze to nie je pravda. Ide mi vsak o akusticky komfort, a ten nie je prave najlepsi. Viem, ze od maleho auta nemozem cakat komfort limuziny, no predsa len by ma zaujimalo, ci by sa nedalo este nejako zlepsit utlmenie motora od posadky pridanim dodatocnej zvukovej izolacie. Je mozne vobec nieco take? Existuje nejaka firma, ktora sa niecim podobnym zaobera? Vopred dakujem vsetkym za odpovede a namety. S pozdravom Wheel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiTo Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 no zrovna tenhle motor mi připadá tichý a ve vyšších otáčkách je každý motor hlučnější, s tím nic nenaděláš........Nějaké utlumení motorového prostoru si myslím nemá smysl. Však si pročti zdejší články a dáš mi za pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 no zrovna tenhle motor mi připadá tichý a ve vyšších otáčkách je každý motor hlučnější, s tím nic nenaděláš........Nějaké utlumení motorového prostoru si myslím nemá smysl. Však si pročti zdejší články a dáš mi za pravdu prý docela pomůže spodní kryt motoru (ale ten velký co zakryje celý spodek) ale i tak bych nečekal zázraky. Jen tak ze srandy jsem koupil origo deku na kapotu a efekt kromě vzhledu žádný (možná v zimě to pomaleji chladne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 mozna by bylo dobre se svezt v jinem aute se stejnym motorem,abys neresil co se vyresit neda... mi osobne prijde hluk (mam stejny motor jen mr 04),docela maly az tak do 150-160km/hod,pak uz aerodynamicky hluk vadi ve srovnani s O2 TDI je ten hluk ve fabii mene nez polovicni(benzin teda bude min basovy asi vzdy) taky docela hluk delaji pneumatiky,tak pripadne na zkousku vymen.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Tak hlavně u tohoto motoru bych řešil komfort tak do 120-130 dál už tento motor není určen pro komfortní a dlouhodobé cestování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Pusť si víc nahlas rádio 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 20. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 Tak hlavně u tohoto motoru bych řešil komfort tak do 120-130 dál už tento motor není určen pro komfortní a dlouhodobé cestování. ano ten motor je v rychlosti 110 tichunky a povedzme ze do 120 potom uz pri 130-140km/h je to uz pocut ale nic neznesitelne, väcsi hluk robia pneumatiky ako motor. v 160 uz je hluk od motora, pneumatik ale nie je to az tak hrozne mne to nevadi, radio sa da pocuvat uplne normalne, v 180 uz huci a toci 5000ot. a uz dava vediet je ide na max vykon aj podla zvuku. p.s.: aj tak jazdim po dialnici 130-140 a je to taky ideal nehuci, este ani nezere tolko dobry komfort. kto chce ist ako v elektromobile tak 100-120 ale aj tak 130-140 staci nato aby to bola jedna s najrychlejsie pohybujucich sa fabii ) neberme ze niekto vyslovene zavodi ale ked si ide kazdy tak ako jazdi jedine co ma obehlo bola paradoxne 1,4 16V 59kW isiel tak o 5-10km viac. casti jav na dialnici ze juniorka ide 90-100 za kamionom (asi na spotrebu 3,1L ) inak s fabiami sa jazdi co aspon pozorujem tak 110-120. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 20. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 vsetko sa da vyrioesit, je to len otazka penazi ... na nete najdes firmy co sa tymto zaoberaju ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 20. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 Mě to v 1.4 55kW hučí-fičí už při 90. Ohmatával jsem asi při 120 při přední sklo okolo rámu, a zdálo se mi, že tam odtud jde studený vzduch. Že by bylo špatně přilepené? Jak to zjistit? Oproti oktávce je hluk okolí (aerodynamický- neb jak se tomu hluku větru řiká ) výraznější, a to už vůbec neberu hluk motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 Mě to v 1.4 55kW hučí-fičí už při 90. Ohmatával jsem asi při 120 při přední sklo okolo rámu, a zdálo se mi, že tam odtud jde studený vzduch. Že by bylo špatně přilepené? Jak to zjistit? Oproti oktávce je hluk okolí (aerodynamický- neb jak se tomu hluku větru řiká ) výraznější, a to už vůbec neberu hluk motoru. vyzkoušej za jízdy chytit prsty rám dveří za tesnění (ve více místech) a přitáhnout je dovnitř k sobě, třeba to bude lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 OK, zkusím a jěště pak oblepím spáru mezi sklem a kaslí u předního skla izolačkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wheel Vloženo 21. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 To fabka2004: Mohol by si byt aspon trosku konkretnejsi? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 (editace) To fabka2004:Mohol by si byt aspon trosku konkretnejsi? Dik http://www.dynamat.cz/ http://www.audioves.cz/Tlumeni_d96.html http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=197 http://www.tuningautohifi.cz/autoradia/lis...mp;kategorie=99 Editováno: 22. Prosinec 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miluk Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Moje Fabka ma uz najeto 120tkm, takze je asi hlucnejsi, nez nova. Koupil jsem jako ojetinu, kdyz mela 74tkm a uz pri koupi mela v papirech u motoru psano "hlucnejsi-volnejsi". Je fakt, ze motor uz trochu hucel i pri 130km/h a jet s tim 160 uz nebylo moc prijemne. Nedavno jsem taky chvili hledal na foru zpusoby odhlucneni - v mem pripade motoru. Nekdo hodne chvalil vymenu spodniho polokrytu motoru za plny z TDI (ma z horni strany takove kostky) plus origo deka zevnitr kapoty. Nechal jsem si to nahodit a jsem ted uplne spokojeny. Hodne to to omezilo ty vyssi tony vyluzovane motorem a i huceni je slabsi. Proste ve 130 motor neni skoro slyset a jet i 170 se s tim da (az na tu spotrebu....:-)) bez problemu. Takze doporucuju. Jinak ten kryt z TDI je sice drazsi, nez neorigo kryty urcene primo na 16v, ale ma podstatnou vyhodu a tou je pevnost. Ty levne se pri prvnim kontaktu se zpomalovacim prahem rozleti na kousky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloaka Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 (editace) Ted na to koukam na Autokelly a prijdou mi ty kryty stejny. Editováno: 14. Březen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Na autokelly.cz jsou asi stejne, ale na skoda-dily.cz je ten pro tdi pokryty temi dutymi ctverecky...jak to funguje by me taky dost zajimalo, hlavne jestli to ma vliv na hlucnost u benzinu za jizdy a treba ve vyssich rychlostech (mam 1.4 MPI). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.