Přejít na obsah

Prodloužený servisní interval QG1


Pítr

Doporučené příspěvky

Bohužel nemám skušenosti s Fabií ale přesto ti napíši co vím. V době kdy u VW začali používat Long Life oleje u prodlouženého servisního intarvalu všude psali že tento olej je určený jen pro auta která jsou už z výroby upravena na Long Life oleje a použití u starších motorů je nemožné ( a to byli TDIčka ještě se vstřikovacím čerpadlem). Myslím si že u Fabie naběhla možnost prodloužených servisních intervalů až od Face liftu, opravdu to ale přesně nevím, bude to chtít se zeptat u dealera. Kouknu se do literatury co mám doma třeba najdu něco přesnějšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel nemám skušenosti s Fabií ale přesto ti napíši co vím. V době kdy u VW začali používat Long Life oleje u prodlouženého servisního intarvalu všude psali že tento olej je určený jen pro auta která jsou už z výroby upravena na Long Life oleje a použití u starších motorů je nemožné ( a to byli TDIčka ještě se vstřikovacím čerpadlem). Myslím si že u Fabie naběhla možnost prodloužených servisních intervalů až od Face liftu, opravdu to ale přesně nevím, bude to chtít se zeptat u dealera. Kouknu se do literatury co mám doma třeba najdu něco přesnějšího.

Ahojdik za info. Ked by som ho nemohol pouzivat ako long life, tak by som ho ale mohol pouzit na normalnu vymenu po 15 tis. ci nie? (Mam tento olej doma a otec ma fabiu tak preto sa pytam ci sa da pouzit).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar

predlzeny intervalQG1 znamena ze servisny prehliadka resp.vymena oleja je kazde 2 roky alebo 30000 km.Ale neoplati sa to olej je drahsi a vykazuje vyssiu spotrebu oleja a na vymenu ta upozorni palubak aj pri najazdeny 15000 km.Najlepsie je mat pevny interval QG0 vymena po roku alebo 15000 km a olej najlepsi na PD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Ja ho kupuju v 5 l za 1000 Kc! Ale to je cena pro me a tahle 1 litrovka stoji u kamose s firemnima slevama okolo 550 Kc +- (ale to ted nevim presne jelikoz na tu cenu moc nehledim, u nej to beru jen v krizi kdyz neni).

Ja viem tak,ze z Shell Helix Ultra VX 5W-30 su iba 1l balenia,nie 5l.Alebo potom niektore oleje ako napr,Slell helix ultra 0w40 má 4l balenie.Opravte ma niekto,ak sa mýlim

Editováno: , autor: Scynet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den,

hledal jsem ve fóru ohledně servisního intervalu QG1 (Ocavia II) , ale radši pro mojí jistotu.

Můžu sám, nějakým nedopatřním, nebo pomocí dětí si vynuloval servisní interval QG1, nebo ho nějak změnit.

A) před tím něž se zobrazí varování o jeho dosažení - podle mě a manuálu asi ne??

B ) po zobrazení varování - v manuálu píší že ano, ale jak? p - pomocí nuolvacího tlačítka??

Jde nějak před zobrazením avrování ukázat počet zbývající do varování - nemám maxidot, ani mutlif. volant.

Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak jsi ten manuál četl :rolleyes:

A ) Ne a ani po jeho zobrazení to nejde omylem ale cíleně.

B )

Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek můžete provádět i pomocí

nulovacího tlačítka ⇒ strana 10, obr. 2 následujícím způsobem:

• Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko a držte je.

• Zapněte zapalování, nulovací tlačítko uvolněte a pootočte jím vpravo. Tím

dojde k vynulování ukazatele.

Zobrazení zbývajícího počtu kilometrů a dnů do servisní prohlídky

Zbývající počet kilometrů a dnů do servisní prohlídky můžete kdykoli zobrazit

následujícím způsobem:

• Zapněte zapalování a stiskněte na déle než 2 s nulovací tlačítko ⇒ strana 10,

obr. 2.

Na displeji počítadla ujeté vzdálenosti se zobrazí symbol klíče. Vedle symbolu

klíče se zobrazí na 10 s údaj o zbývajícím počtu kilometrů a poté na 10 s údaj

o zbývajícím počtu dnů do servisní prohlídky

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak jsi ten manuál četl :rolleyes:

A ) Ne a ani po jeho zobrazení to nejde omylem ale cíleně.

B )

No já mám jiný, asi novější manuál, tak to takto napsáno není.

A

"Zbývající počet kilometrů a dnů do servisní prohlídky můžete kdykoli zobrazit

následujícím způsobem:

• Zapněte zapalování a stiskněte na déle než 2 s nulovací tlačítko ⇒ strana 10,

obr. 2.

Na displeji počítadla ujeté vzdálenosti se zobrazí symbol klíče. Vedle symbolu

klíče se zobrazí na 10 s údaj o zbývajícím počtu kilometrů a poté na 10 s údaj

o zbývajícím počtu dnů do servisní prohlídky"

mi nefunguje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je docela na místě uvádět o jaký auto se jedná. V novějším je jen tohle a to mi přijde jako by to mělo ukazovat po každý, ale FL nemám tak nevím.

Ukazatel intervalů servisních prohlídek

Před dosažením intervalu servisní prohlídky se po zapnutí zapalování na displeji

zobrazí na 10 s symbol klíče a údaj o zbývajícím počtu kilometrů obr. 16.

Současně se zobrazí údaj o zbývajícím počtu dnů do servisní prohlídky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdar . Byl jsem v AZ servisu na prohlídce . QG1 . Když jsem odjel ze sevisu koukám a interval nic neukazuje ( dny ani kilometry) . Asi po 500 Km to naskočilo , ale 739 dní . Je to normální ? A 24 měsícu je 739 dní? . On ten interval byl přetažen když jsem auto kupoval asi o 14 dní než končí záruka . Vzhledem k tomu , že to hlásí 20 dní dopředu tak si myslím svoje .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Omlouvm se, ale potřebuju vysvětlení, maxidot mi před startem píše toto - SERVICE IN 800 KM ODER 446 TAGEN (myslím že to je - servis za 800 km nebo 446 dní). Co si mám pod tím představovat? Když překročím tyto hodnoty stane se něco? dá se to popřípadě vymazat? díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten kdo ti měnil olej ti měl smáznout-vynulovat interval. Dej si vyhledávat servisní interval a najde ti to mrak témat o tom co se stane když budeš jezdit dál. Jen nulování je trošku jiný u Polodotu a Maxidotu a taky podle roku výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Panove, koupil jsem Octavii 2 1.9TDI Sport Edition r.v. 2009 (v podstate Elegance + sportovni doplnky) z Nemecka. Najeto 104 tis. km. Myslim, ze je pravdepodobnejsi, ze najezd je pravdivy - servisni knizka + mel jsem auto v servisu a tam pry dlouho tak peknou Octavku nevideli.

Mam tam nastaveny prodlouzeny servisni interval. Posledni vymena oleje byla v 85tis. km. MaxiDot hlasi servis za 7000km nebo 230 dni. Ja budu mit najezd kolem 20 tis.km/rok - 90% dalnice, a sice 2x20km denne kvuli praci po dalnici a jednou za 14dni 2x300km opet dalnice. Myslite, ze si tam mam nechat ten prodlouzeny interval nebo ho zmenit na pevny a olej menit casteji? Cetl jsem, ze ridici jednotka vyhodnocuje ruzne faktory a podle toho stanovi nutnost jet do servisu (tzn. neni podminkou, ze pristi servis je presne kazde 2roky/30tis.km). Rad bych, aby mi auto vydrzelo 7-10 let, pokud ho nepotka nejaka fatalni porucha. Snazim se s nim zachazet citlive - vzdy dochlazuji turbo, nepodtacim motor, jezdim spis defenzivne.

Diky za rady. Je to moje prvni auto, tak omluvte mozna hloupy dotaz :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hloupý dotaz to není, jen často opakovaný. Koukni spíš do sekce daného motoru, jak zvolit výměnu oleje tam najdeš a bude převládat varianta pevného intervalu což má své opodstatnění pokud nemáš auto od nova jen na 4-5let a pak frnk do bazáče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...