doctor Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 nemate nekdo zkusenost s chipem u teto motorizace ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctor Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 nemate nekdo zkusenost s chipem u teto motorizace ? nikdo nechipoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mery Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 nikdo nechipoval Taky by mě nějaké zkušenosti s chipem zajímaly....mám taky 1.8 20V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 A jakou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctor Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 A jakou? co jakou ? zajima me jakou ma kdo zkusenost s cipem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 A jakou? No spise asi bez Turba jak to tak vypada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Čip sem měl nejprve na 100 kW a i to se mi zdálo po čase málo, tak sem vyměnil vačky a švihnul tam filtr JR a nechal znova přečipovat - bylo tam max 117 kW a maximálka někde okolo 235 km/h, zrychlení 0-100 okolo 9 s. A i to mi přišlo málo - muselo se to moc točit. Takže sem vyměnil za 1,8 turbo A ZPÁTKY NI KROK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Čip sem měl nejprve na 100 kW a i to se mi zdálo po čase málo, tak sem vyměnil vačky a švihnul tam filtr JR a nechal znova přečipovat - bylo tam max 117 kW a maximálka někde okolo 235 km/h, zrychlení 0-100 okolo 9 s. A i to mi přišlo málo - muselo se to moc točit. Takže sem vyměnil za 1,8 turbo A ZPÁTKY NI KROK. Jakube, z čeho tam pasují ostřejší vačky??? ...taky mám ten motor AGN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Jakube, z čeho tam pasují ostřejší vačky??? ...taky mám ten motor AGN. Jsou to vačky přímo na octavia 1,8 20V, v motordesign ti řeknou víc, najdi si na jejich stránkách číslo a zavolej - ochotně ti poraděj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 8. Únor 2008 Sdílet Vloženo 8. Únor 2008 Jsou to vačky přímo na octavia 1,8 20V, v motordesign ti řeknou víc, najdi si na jejich stránkách číslo a zavolej - ochotně ti poraděj. Dnes jsem tam volal. Taktně mi bylo řečeno: "vyser se nato! Prodej to a kup jiný"! To já vím, tak mazanej jsem taky. Ale vrazil jsem do svího auti tolik mincí, že už není prodejný. Přeci jí nedám za 125 pryč, pak to dorovnám zase na 300 a koupím si čistokrevný RS. Kde bych na to sakra vzal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 Dnes jsem tam volal. Taktně mi bylo řečeno: "vyser se nato! Prodej to a kup jiný"!To já vím, tak mazanej jsem taky. Ale vrazil jsem do svího auti tolik mincí, že už není prodejný. Přeci jí nedám za 125 pryč, pak to dorovnám zase na 300 a koupím si čistokrevný RS. Kde bych na to sakra vzal... Tak to předělej na turbo AGU - vyměníš blok motoru a dáš na něj svojí hlavu AGN ( tím pádem budeš mít pod kapotou dle kódu to co máš v TP ), altík, servo i klimakompresor necháš tvuj, na tvou hlavu dáš svody s turbem a turbové sání s klapkou, vyměniš pouze motorovou elektriku a řídící jednotku, dokoupíš turbové ventilové víko a zapalovací moduly, vše ostatní necháž z tvého autí - je to stejné, sladíš imobilizér a jedeš. Když s tím doma v garáži po snídani začneš, tak před večeří se musíš jet projet ve 110 kWatové turbíně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Stebel Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 Tak to předělej na turbo AGU - vyměníš blok motoru a dáš na něj svojí hlavu AGN ( tím pádem budeš mít pod kapotou dle kódu to co máš v TP ), altík, servo i klimakompresor necháš tvuj, na tvou hlavu dáš svody s turbem a turbové sání s klapkou, vyměniš pouze motorovou elektriku a řídící jednotku, dokoupíš turbové ventilové víko a zapalovací moduly, vše ostatní necháž z tvého autí - je to stejné, sladíš imobilizér a jedeš. Když s tím doma v garáži po snídani začneš, tak před večeří se musíš jet projet ve 110 kWatové turbíně. Tak jak rozjedu dílnu tak bych tě chtěl mít jako mechanika to bys mi hrabal miliony!s takovým tempem.A jinak jak se tu bavíte o těch čipech tak já mám 1.8 Turbo 4X4 a jede pěkně váčky mám v plánu filtr chip a větší turbíčko!potom dojde na vyfuk přeleštěni a kované písty!Buala motor má 250KW!jak snadné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Tak jak rozjedu dílnu tak bych tě chtěl mít jako mechanika to bys mi hrabal miliony!s takovým tempem.A jinak jak se tu bavíte o těch čipech tak já mám 1.8 Turbo 4X4 a jede pěkně váčky mám v plánu filtr chip a větší turbíčko!potom dojde na vyfuk přeleštěni a kované písty!Buala motor má 250KW!jak snadné! Stačí 4 šikovné ruce, prostor a potřebnej vercajk, vědět jak na to a jde to samo. Jinak já automechanik nejsem ani náhodou děláme to jen proto, že nás to baví a dobře to jezdí. Na kšeft - ANI NÁHODOU. Jak píšeš o tvejch plánech tak dle mě naprosto reálné, jen vejfukem bych začal a né až na konec. Přeju hodně štěstí s čipem na takové úpravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 (editace) A jinak jak se tu bavíte o těch čipech tak já mám 1.8 Turbo 4X4 a jede pěkně váčky mám v plánu filtr chip a větší turbíčko!potom dojde na vyfuk přeleštěni a kované písty!Buala motor má 250KW!jak snadné! Myslíš to nějak takhle : cooler, vejfuk, svody, turbo, vstřiky, KN, 6tikvalt s větší spojkou, atd... ? Editováno: 10. Únor 2008, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Tak to předělej na turbo AGU - vyměníš blok motoru a dáš na něj svojí hlavu AGN ( tím pádem budeš mít pod kapotou dle kódu to co máš v TP ), altík, servo i klimakompresor necháš tvuj, na tvou hlavu dáš svody s turbem a turbové sání s klapkou, vyměniš pouze motorovou elektriku a řídící jednotku, dokoupíš turbové ventilové víko a zapalovací moduly, vše ostatní necháž z tvého autí - je to stejné, sladíš imobilizér a jedeš. Když s tím doma v garáži po snídani začneš, tak před večeří se musíš jet projet ve 110 kWatové turbíně. Díky za návod. Pokud seženu many na podporu takového projektu, tak to bude cesta, jak zachovat moje auto a zvýšit mu výkon. Nenapadalo mě, že by kód motoru byl na hlavě. Já myslel, že je na bloku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Díky za návod. Pokud seženu many na podporu takového projektu, tak to bude cesta, jak zachovat moje auto a zvýšit mu výkon.Nenapadalo mě, že by kód motoru byl na hlavě. Já myslel, že je na bloku! Je na hlavě, ty jen budeš muset vyměnit blok a nechat si vymazat z TP číslo motoru, nebo je tu druhá šance - a to výměna pístů za turbové a to ti pak zůstane i tvůj blok, ale je to pracnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Je na hlavě, ty jen budeš muset vyměnit blok a nechat si vymazat z TP číslo motoru, nebo je tu druhá šance - a to výměna pístů za turbové a to ti pak zůstane i tvůj blok, ale je to pracnější. Jakube, víš co mě nejvíc sere? Že na Forda máme v práci (vrakoviště) asi tak 15 motorů nejrůznějších modelů! Kua, ale na škodovku "turbínu 110 kw" ani ťuk! Hodila by se mi nějaká šikovná křapka na zadek. Jen bych ze dvora nosil do dílny to, co je zrovna potřeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Čau hoši. Hodněkrát se tady probíralo, že tenhle motor skousne hodně. Jsem šťastným majitelem tohoto motoru a měl bych pár otázek, na který sem tady odpověď nenašel. Rád bych z toho dostal trošku víc než jenom chip - cca 140kw. Takže, je tady na foru někdo, kdo by mě řekl, jak dlouho by trvala ta úprava, kolik by to stálo a jestli je tady někdo kdo by to eventuelně zmáknul, nebo jestli by stálo za to zaúkolovat firmu eurotuning.cz (podle toho kolik by za to chtěli)? A jedna nepodstatná otázečka...o kolik by se zvedla spotřeba, dalo by se to udržet pod 10l/100km ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Mám dojem, že v bazaru tady na fóru prodává Mustafa turbokit - velké turbo, svody, wastegate. cca 300 koní, nebo 500 s dalšíma úpravama na motoru. bylo to kolem 50tis. + počítej chip, spojka, atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Noo koukám na to, ale 53.000,- je na můj vkus docela dost ...to je bych řekl zbytečný, já bych chtěl tak cca 250 max. 300 koní, a tenhle kit je dělanej až na 500 myslel sem něco jako komponenty z audi. V tom eurotuningu maj turbo z S3, zkusím se jich zeptat na cenu úpravy. Prostě bych potřeboval někoho, kdo na to má komponenty a dílnu (protože já sem spíš teoretik, doleju si možná tak vodu do ostřikovačů ) a kdo udělá taky komplet software, všechno za rozumnou cenu. Jinak tu spojku bych nechal dát asi sportovní ne? Na highperformanceparts.cz maj přímo na oktávku do cca 400Nm, za dobrý prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Nechal bych udělat chip. To bude nejlevnější a spokojený budeš. Stejně bys ty prachy do toho musel dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Jak to myslíš? Klasickej chip už mám...od autochip.eu > cca 140kw. Nešel by ten výkon zvednout jenom úpravou řídící jednotky? Prostě z toho dostat maximum, dokud by to snášelo turbo a vstřiky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Nevim kolik z toho jde dostat max, ale chce to větší turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Nebo spíš jiný výkonější auto Idkyž ten motor jak se říká vydrží hodně...stejně něco daleko dřív odejde... A co podvozek?Brzdy? Octavia má docela dobrý brzdy a tlumiče...ale při představě že mám ještě jednou tolik výkonu.... moje zkušenosti jsou takový ,že kdo takhle hodně ladil,dlouho nepojezdil... Co jsem se tak dočetl od lidí na netu....Vše má na sebe návaznost...Sáním začínaje a výfukem konče...To není zrovna nic levného když pak projíždíš třeba Highperformanceparts že? Přímé sání...turbo...svody...cooler...vstřiky...výfuk...ježiš toho je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marv Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 (editace) Kompletní odladěné úpravy 1,8T 150k na 230-250k nabízejí většinou úpravci za 100-150tis. Kč. Editováno: 8. Prosinec 2010, autor: marv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.