Přejít na obsah

Letní pneu


OrOrO

Doporučené příspěvky

jsem taky v krizi tak jsem jsem šel do barumu r15 a po první jízdě po dálnici do Prahy a zpět na Moravu jsem troch rozpačitý páč mi to při rychlosti nad 130 občas mírně zaplavalo, ještě jsem nezjistil zda to nebylo bočním větrem (noc) a taky jsem upravil tlak pneu tak se ještě uvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja vam neviem, precital som si cele forum a preavdu povediac dobre pneu hodnotene inde ako dobre su zle a naopak zle pneu su dobre. osobne sa rozhodujem medzi znackami falken, pirelli, nexen. lenze ani boh nevie kde je pravda, nexen n8000 je podla nemcov vyhercom v adac a u nas je to draha podpriemerna pneumatika... :kol-32: p6000 su vraj hlucne, cital soma ale zaujimave recenzie na maxxis max1 a zrejme pojdem do nich... ma niekto skusenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Já se pořád nemůžu rozhodnout jaké pořídit 225/40 R18.

Auto nejezdí tak 3 tis km ročně a spíše dravější jídou do zatáček než velké rychlosti...

Mokro moc neřeším,protože na mokru se snažím nejezdit :kol-28:

ja jezdim na Goodride 225/40 R18 uz druhou sezonu. Maji ted najeto cca 15t km a vypadaji, ze sezonu by jeste snesly ( cca 10-15t km )

CHorvatsko ok, na okruhu drzi taky super ( Vysoke Myto ), jsou teda dost tvrde a na mokru jsou taky ok, ale ja na mokru nejezdim rychle :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja je kupoval jednu za 1450 :-)

jinak tyhle pneu taky nejsou spatne : http://pneumatiky.heureka.cz/federal-ss-595-225-40-r18-88w/

Na gumach federal jezdi hodne lidi amaterske rally a zavody do vrchu a Federal dela skvele semislicky.

Nazul sem je na Hondu, tak uvidime jak budou po sezone ostrejsi jizdy vypadat.

Editováno: , autor: millhauz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 11 měsíců později...

No to vsechno jsem odmeroval od toho jak moc je rameno narovnane. Kdyz je rovne je to idealni to se nesjizdeji kola ze venku. Takze kdyz byly stare pruziny stacilo dopredu 25mm a do zadu 30. Co jsem vymenil pruziny a tlumice tak v predu sem valecek musel vyndat pac dle geometrie byl odklon moc velky. Takze ted v predu nemam nic a v zadu mam pod perem stavajicich 30mm plus novy pruziny a je to uplne akorat a nesjizdeji se kola. JInak samozrejme ze pneumatiky tam jsou 205/55 takze asi je tam necham. Jen me to zajimalo :)

JInak kazde auto potrebuje zvednout dle stavu pruzin :). Treba tatovo GIV sem zvedal v predu o 40mm a v zadu o 30mm. A znamich octavku zas o 50mm a o 40mm. Samozrejme ze by si mi libilo aby sla octavka jeste aspon o 20mm nahoru :) ale v zadu uz by to nevydrzeli tlumice a v predu zas penumatiky :(. V zadu uz ma tlumic zdvich pouze 6cm coz je kurva malo a boucha pri velkem propruzeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...