TDi Power Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 chlapi,jak tady čtu tak jsem narazil na docela zasadni vec... cetl jsem ze sou filtry 2 a to pylový a prachový. když jsem čistil klimu tak ten co je pod čelním sklem jsem vyměnil (když jsem ho vydělal tak jsem koukal na vrtuli přes kterou se vzduch prohání) no a po vypnutí klimy cítim pořád smrad,sice menší ale SMRAD... tak jsem se chtěl optat na ten druhej filtr...o tom sem neměl ponětí že tam je,nevíte jak ho vyměnim a kterej to s těch dvouch je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Je nad spolujazdcovými nohami pod schránkou, vymení sa jednoducho akurát sa odstráni kryt pod priehradkou(taký molitan) a filter sa jednoducho vycvakne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Vyndat pyl.fitr,natočit motor,zapnout naplno klima,zasunout hadičku do prostoru pyl.fitru(nasměrovat jí směrem vlevo jako od ventilátoru) a stříkat po dobu cca 20sekund,po té nandat kryt pyl.fitru a nechat to 5.min.běžet z naplno puštěnou klima..... Kdo vymyslel že u toho musí být zapnutý motor a běžet klima ? Motor s tím nemá nic společnýho a běžící klimatizace taky né. Naopak bývá vyžadováno aby i větráky byly vypnuté aby mohla aktivní látka působit a né se hned vyfoukat ven. Větráky se zapínají až po cca 10-60 min. po aplikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Netvor Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 To vymysleli ti co vyrábí tyto přípravky. Dodávají je s " jejich konkrétním postupem aplikace" ,takže se většinou konečný spotřebytel (laik) drží daného postupu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Dnes mi to museli opakovat (již podruhé) stejným přípravkem co použil Doli, protože před použitím je potřeba vysušit výparník zapnutím topení. Jinak ten čistič nemá takový účinek. Co ty Doli jak si s odstupem času spokojený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 (editace) Tak jsem dnesk koupil a pouzil dezinfekci klimatizace...koupil jsem myslim nejlepsi co se dalo tzn. od Wurthu. Cena 624 Kc s DPH. Tak to jsi to koupil nejak draho, ja sem si k tomu koupil jeste nejakej koncetrat na sklo za 119 bez DPH a cele sem to i s desinfekci na klimu platil 603,- S DPH (WURT Pardubice) Editováno: 11. Červen 2009, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Jo, jsem spokojen. I kdyz me smrdel 2 roky nemeneny filtr. Je mozny ze jsi to koupil v cenove akci nebo pokud tam jses regisrovanej. Jinak si nemyslim ze by byly takove velke cenove rozdily! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Takže zkusím popsat jak jsem nakonec dopadl s čištěním já Čistící pěna Kent... Vyndal jsem filtr a dle návodu se pokusil při zapnutém foukání skoro naplno stříkat směrem k výparníku ... Netvrďte mi někdo, že je tohle reálné!!. Vzduch není blbec a sám prostě nezahne a tak většina proudu vzduchu se valí do prostoru nohou spolujezdce a strhává sebou i sprej.... OK takhle teda ne... Nasadil jsem hadičku a zastrčil jí co nedál směrem k výparníku. O něco lepší výsledek, ale i tak pěna bleskurychle stéká .... Nastříkám víc a vracím kryt filtru ať to neteče na koberec... bez molitanového těsnění co je součástí filtru to ale prakticky netěsní a tak nezývá než ho držet rukou... stejně teče zpátky.... dělám malou škvíru a prostrukuji hadičku směrem k výparníku a dávám vzduch naplno... asi nejlepší výsledek ale i takhle teče zpátky... po chvíli se odhodlávám aplikovat pěnu do výdechů... proud vzduchu stahuju jinak je mi jasné, že se mi to vrátí do ksichtu ...postupně zkouším přidávat větší proud vzduchu a opravdu se pár "vloček" objevuje pěny dávám imho velice málo i tak je vytlačována či výtéká někde kolem schránky spolujezdce... Po 10 min pěna z výdechů stále nemizí .... zkouším teplý i studený vzduch... vypínám klimu a větrám okénky. Do cca 10min pěna sama mizí. Kromě klimy jsem zvládl "vyčistit" i kus interiéru.... Dávám nový filtr... Kupodivu klima fak nepáchne ani po týdnu, takže beru akci jako uspěšnou, ale přístě zkusím jiný postup.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 No nevim proc aplikujes penu pri pustenem ventilatoru. Nastrikam penu smerem k vyparniku od spolujezdcovych nohou(samozrejme tu hadicku musis dostat dal, divat se kam jde, protoze jestli se ti ohnula tak se to samozrejme strikalo na kraji a vracelo zpet), vratim krytku...ktera tu vracejici penu zastavi a pak teprve poustim vzduch. To same v ofukach. Kentem to vydrzi cely rok, pokud si to samozrejme udelal poradne:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 No nevim proc aplikujes penu pri pustenem ventilatoru. Protože návod ... Poučen z předchozích nezdarů příště samozřejmě bez ventilátorů... Jen mě zajímala jedna věc a kterou jsem nenašel odpověď. Když nebězí ventilátor/klima, není nějakou klapkou zavřenej přívod k výparníku ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel21 Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 Mám dotaz. 1K1 819 653 B - je tohle správné číslo filtru s uhlíkem? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garet Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 (editace) Proboha čím a jak ty klimy čistíte? To jste nikdy neskoušely třeba ultrazvukové čištění nebo jste o něm aspoň neslyšely? Jednoduchý účinný. Editováno: 25. Duben 2010, autor: Garet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar.tan Vloženo 1. Květen 2010 Sdílet Vloženo 1. Květen 2010 Jak to funguje? Viděl jsem někde v servise že to dělají, ale neumím si pod tím, narozdíl od stříkání desinfekční pěny, nic představit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garet Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 (editace) Jednoduše. Je na to taková nádoba (vypadá jako varná konvice) napustí se do ní desinfekční přípravek nasadí se na to taková hubička strčí se k sání před spolujezdcem zapne se vnitřní cirkulace nastaví klima tu konvici píchneš do el. zásuvky 230V a ultrazvukový vlny ten přípravek rozpráší na takovou mlhu kterou necháš v interiéru kolovat celou klimou a všema výdechy. Já tohle čistění dělám sobě i známím a komu co smrdělo tak to přestalo a u mého auta nikdy nic nesmrdělo a nikdo jsme neměly ani žádný rýmy a podobný problemy. Editováno: 7. Květen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 11. Květen 2010 Sdílet Vloženo 11. Květen 2010 Proboha čím a jak ty klimy čistíte? To jste nikdy neskoušely třeba ultrazvukové čištění nebo jste o něm aspoň neslyšely? Jednoduchý účinný. Ta dezinfekční mlha z přístroje je prý nejúčinnější metoda. Sice nevím v mém blízkém okolí o nikom kdo to dělá, ale co mám info tak v Brně se to pohybuje kolem 600Kč (práce+náplň) a za 40min hotovo. Svépomocí se mi s těmi spreji experimentovat nechce. Jinak to stojí vč. práce 530Kč a podle toho co teď čtu na netu to u "zanedbané" klimatizace (můj případ) ne vždy funguje a musí se opakovat 2x... takže asi zkusím tu první možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
civrs Vloženo 8. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2010 Proboha čím a jak ty klimy čistíte? To jste nikdy neskoušely třeba ultrazvukové čištění nebo jste o něm aspoň neslyšely? Jednoduchý účinný. Ta dezinfekční mlha z přístroje je prý nejúčinnější metoda. Sice nevím v mém blízkém okolí o nikom kdo to dělá, ale co mám info tak v Brně se to pohybuje kolem 600Kč (práce+náplň) a za 40min hotovo. Svépomocí se mi s těmi spreji experimentovat nechce. Jinak to stojí vč. práce 530Kč a podle toho co teď čtu na netu to u "zanedbané" klimatizace (můj případ) ne vždy funguje a musí se opakovat 2x... takže asi zkusím tu první možnost. No jasan Petr má pravdu a kupovat si domů ultrazvukový rozprašovač za desetisíce asi každý nebude Nebo se pletu a Garet to má jináč zmáklý a to by se mohl pochlubit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 kluci dnes me dorazila cistici mlha ve spreji--http://www.loctite.as/?p=productsMore&iProduct=156&sName=Cistic-klimatizace--150-ml--Loctite ale muzu su prosim zeptat, jak to je pri postupu??Nastartuju--zapnu na plno vnitrni okruh--a ted zaroven s vnitrim okruhem zapnu i klimu????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekV Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 Mně to servisák čistil při vypnuté klimě. Jiným přípravkem ale - http://www.foerch.cz/product.aspx?p=c57438ac-98cf-44b7-80ec-7715b5642c6b&g=ebdf8783-6b9e-4692-bda4-fd2f27645bd7&js=1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garet Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 kluci dnes me dorazila cistici mlha ve spreji--http://www.loctite.as/?p=productsMore&iProduct=156&sName=Cistic-klimatizace--150-ml--Loctite ale muzu su prosim zeptat, jak to je pri postupu??Nastartuju--zapnu na plno vnitrni okruh--a ted zaroven s vnitrim okruhem zapnu i klimu????????? Klima musí být vypnutá teda chlazení nastaví se nízká teplota aby se otevřela klapka (u O2 klimatronic např. 16-17st.) zapne se vnitřní okruh nastaví nízké otačky ventilátoru nastavit aby proud vzduchu foukal třeba všemi výdechy(podle tipu klimatic nebo klimatronic) nasměřuje se aby proud mlhy směřoval do nasávacího kanálku pro vnitřní cirkulaci(tedy v mém případě u ultrazvukového čističe) u tech sprejů píšou že se maj dát za přední sedadlo spolujezdce ale dávaj se k nohám spolujezdce.Tak ať to pomuže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 Muzu dotaz? Otec resi smrad z klimy,ale jen kdyz ji pusti tak ze to chvilku smrdi a pak prestane? Auto bylo na jare na 2lete prohlidce jedna se teda o FII s manualni klimou. Mam to teda vycistit tim cisticim sprejem? Nebo by mohl byt problem nekde jinde? V motoru taky nic nenasel(chciplinu,nebo tak neco) Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 http://www.youtube.com/watch?v=uUcGSyFxlI4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomba Vloženo 16. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2010 Dobrý den,mám dotaz.Má se také po nějaké době nápln klimatizace měnit za novou?Nebo je životnost neomezená?Mám oktávku 2,2004 a nevím zda předchozí majitel s klimou něco dělal nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 16. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2010 napln se nemeni, jenom se doplnuje jeji mnozstvi jelikoz prirozene ubyva pres material hadic a spoje...cili dej si ji doplnit kdyz si to doted nedelal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 (editace) resp se náplň recikluje - systém se odsaje, oddělí se z chladiva olej voda, nečistoty a barvivo, pak se systém vyvákuuje a znovu naplní a co chybí, to se doplní. Obecně se dá říct 1x za rok - automatická klimatizace nebo poloautomat - kompresor jede většinu roku - vypíná ho jen automatika při nízkých teplotách 1x za 2 roky - manuální klimatizace nebo poloautomat - kompresor si uživatel zapíná sám většinou jen v létě Ač je klimatizace uzavřený systém, tak do sebe natahuje vlhkost - vodu a ta ničí vnitřek dílů klimatizace (ventily, čidla, kompresor !..) Za jeden rok se počítá, že uteče cca 10% obsahu chladiva a natáhne to tak okolo 1% vlhkosti. Pak ještě filtry, obecně minimálně 1x ročně, pokud se jezdí trošku víc, tak každých 15000km Dezinfekce se doporučuje 1x ročně Neboli ideálně 1x ročně kompletní servis (doplnění, výměna filtru, dezinfekce, diagnostika, optická kontrola systému) BTW: doporučuje se alespoň 1x za měsíc zapnout AC i když není potřeba, aby se systém zamýchal a nevznikaly sedliny. Editováno: 17. Srpen 2010, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Je nad spolujazdcovými nohami pod schránkou, vymení sa jednoducho akurát sa odstráni kryt pod priehradkou(taký molitan) a filter sa jednoducho vycvakne. NECHAM asi udelat zde http://www.pneuvulkan.cz/auto-klimatizace/akce-autoklimatizace/ ovsem tvrdi mi ze je tam pouze pylovy neboli prachovy filtr ???? ma teda oct 2 2.0 tdi urcite dva ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.