IIIRazor Vloženo 7. Srpen 2010 Vloženo 7. Srpen 2010 (editace) Ahoj, mám roosmtera r.v.07 a chtel bych si ho nakodovat, zkoušet různý vychytávky a tak, nebo sledovat diagnostiku. Co vše pro to potřebuji?? Nějaký kabel jsem našel tady: odkaz pak nevim kde sehnat nákej ten software do PC a pak teda jak se postupuje s tím nastavování a tak...nerad bych nastavil něco špatně stačil by i odkaz s navodem nebo kde se to řeší , dík moc... bůh vám to splať levným palivem doufam že to neni => Editováno: 7. Srpen 2010, autor: IIIRazor Citovat
samurai Vloženo 7. Srpen 2010 Vloženo 7. Srpen 2010 Ahoj, ten z odkazu nekupuj, tyhle modré nejsou moc kvalitní, ale nějaký takový by ti asi přesně stačil, pokud neplánuješ diagnostikovat i nějaké novější auto, nebo neplánuješ v brzké době výměnu za novější auto. Myslím, že se pořád tady v Bazaru dá koupit KKL kabel na verzi VAG-COM 409, ten by ti asi úplně stačil, myslím, že stojí asi 600 Kč. Já občas taky mívám - KKL na starší auta, HEX-CAN na nová auta, ale momentálně nic nemám, mohu jen doporučovat. :-) A řeší se to skoro všude. :-) Nastavit špatně s tímhle kabelem nic snad nejde, je to takový "hloupý" kabel, kterým si maximálně změníš startovací dávku paliva, tedy nic, čím by sis mohl auto zlikvidovat. :-) Software většinou dostaneš ke kabelu a nic jiného, než k němu dostaneš bys neměl používat... 1 Citovat
IIIRazor Vloženo 7. Srpen 2010 Vloženo 7. Srpen 2010 dobrá, mrknu ješte do bazaru, a dík moc za radu Citovat
stralis Vloženo 8. Srpen 2010 Vloženo 8. Srpen 2010 Kdyby někdo chtěl,mám jeden Hex na 704.1 cz . Nechám ho za 12 stovek. Na takovýho roomstříka ideál,s KKlkem toho moc neuděláš,ABS atd..na to zapomeň. Citovat
Napster050 Vloženo 8. Srpen 2010 Vloženo 8. Srpen 2010 stare KKL kable funguju teraz s "novym" softwarom VCDS Lite. Takže namiesto 409ky si stiahnite už ten novši VCDS lite... je to taka "vynovena" 409ka (da sa zohnať aj fungujuca medicina ). Citovat
zitap Vloženo 27. Červenec 2011 Vloženo 27. Červenec 2011 Myslim, ze je lepsi koupit Hex can kabel a mas vyreseno... Zkousel jsem vselijake blbosti - vcetne "VAG checkeru" a stalo to za prd... na kodovani - dlouhe se to nehodi a funkcne to taky nebyl zadnej zazrak.. Ted mam hex can a vse je v naproste pohode... Prosimtě, můžu se zeptat, kde a za kolik si sehnal ten hex can kabel? Hodil by se mi jeden do FII. Vím, že je toho plnej internet, ale radši se zeptam někoho, kdo s tim máš zkušenost. Citovat
samurai Vloženo 28. Červenec 2011 Vloženo 28. Červenec 2011 Jestli máš Fabii II před faceliftem, tak HEX-CAN nepotřebuješ a stačí ti klasický (levnější) KKL kabel. Jestli chceš ale kabel i do budoucna, nebo máš facelift, nebo chceš prostě jen nejnovější verze VCDS (Vag-Com), tak pak musíš pořídit HEX-CAN. Samozřejmě doporučuji koupit originál, stojí sice o pár stovek víc než klon, ale máš doživotní aktualizace zdarma a nemusíš se bát, že se ti sám zničí, když nahraješ jinou verzi VCDS než jsi měl na CD ke kabelu. Klon ti vždy pojede jen s verzí programu, která je s ním poskytnuta, nejnovější myslím 10.6.0, ale je o dost levnější, to je pravda... Zas tak plnej internet toho není, minimálně ne v ČR, jelikož s tím jsou problémy s legálností - klon funguje tak, že někdo okopíroval originální kabel (HW klíč v něm) do tohoto kabelu - tedy je v něm ten klíč a to je prý nelegální... Ale v zahraničí jich najdeš plno. 1 Citovat
MajklMajkl Vloženo 19. Listopad 2011 Vloženo 19. Listopad 2011 Zdravím, nenašel jsem tu nic aktuálního, tak jsem založil toto téma. Koupil jsem si kabel ELM 327 a software SCANMaster ELM a nemohu se spojit s novějšími škodovkami FABIA II, OCTAVIA II, prostě nic. Potřebuju vědět jestli je to kabelem, nebo protokolama. Jinak se spojim s TRANSPORTER T5, FORD C-MAX a úplná paráda. Tak jestli je tu někdo přez diagnostiku, který mně pomůže, budu velice spokojený člověk:). Citovat
VAG BoBo Vloženo 19. Listopad 2011 Vloženo 19. Listopad 2011 Taky mi s tim nejde napichnout nic nového. Chyba je možna v tom českém softwéru. Citovat
VAG BoBo Vloženo 19. Listopad 2011 Vloženo 19. Listopad 2011 když s tímhle napíchnu koncernové auto a paka VAGem, tak zjišťují že to nepracuje moc přesně Citovat
MajklMajkl Vloženo 19. Listopad 2011 Vloženo 19. Listopad 2011 softwarem si mylsim ze to nebude, mam jeste easy obdII, digimoto a jeste par programu a nic Citovat
MajklMajkl Vloženo 24. Listopad 2011 Vloženo 24. Listopad 2011 Něco specifičtějšího by nebylo? Citovat
kecka Vloženo 24. Listopad 2011 Vloženo 24. Listopad 2011 ja bych neresil ELM kabel a radeji si koupil VAG kabel a mas klid.....A udeláš stím všechny jednotky v aute.... :-) :-) Citovat
jakoubek332 Vloženo 1. Březen 2012 Vloženo 1. Březen 2012 nasel jsem tabulku ktera by mohla pomoci Datové rozhraní Škoda.pdf Citovat
ales-r Vloženo 1. Duben 2012 Vloženo 1. Duben 2012 (editace) Potřebuju poradit jestli můžu na Roomstru vag-com 3.04 a kabelem kkl diagnostikovat (spojit, přečíst paměť závad) i řídící jednotku Airbagu. Při pokusu o spojení mě vag-com napíše varování že při pokusu o diagnostiku airbagu mě můžou vystřelit Airbagy. Tak můžu diagnostikovat a nebo ne i u fabie I 99? V programu VCDS Lite a kabel vag-kkl auto roomster mě nejedou kanály vyšší než 29 v čem je chyba (vyhodí nějakou hlášku o kabelu). Editováno: 1. Duben 2012, autor: ales-r Citovat
ales-r Vloženo 16. Duben 2012 Vloženo 16. Duben 2012 Lidi prosím pomozte! Můžu se spojit (přečíst paměť závad) Vag-Com 3.04 s jednotkou Airbagu? a nebo je to moc nebezpečné? Citovat
hubo44 Vloženo 17. Duben 2012 Vloženo 17. Duben 2012 Nebezpečne to bolo u F1 ročnik 2000-01 tam sa zvykla seknuť RJ airbagu. Citovat
ales-r Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 Moc díky za odpověď. Nikde jsem to nenašel, tak to třeba pomůže i někomu jinému. Citovat
ales-r Vloženo 2. Květen 2012 Vloženo 2. Květen 2012 Tak po dvou štamprlách a 1,5 měsíci odhodlávání jsem to dneska riskl. Po připojení a zadání adresy 15 Airbagy a odsouhlasení zříkání se zodpovědnosti ze strany výrobce programu Vag-com 4.091, se na palubním počítači rožla kontrolka Airbagů a na počítači mě vyběhla hláška o nepřipojení se. Program po mě chtěl Vypnout klíček zapalování (tlak a tep na infarkt), po vypnutí klíčku a potvrzení v programu, že jsem klíček opravdu vypnul, na mě vybafla další hláška s odpočítáváním od 30s.........0s. Po skončení odpočtu naskočila další hláška se žádostí o zapnutí zapalování a teprve teď ta kontrolka Airbagů zhasla. Po zapnutí zapalování a potvrzení hlášky došlo na lámání chleba (to už se mě třepaly ruky, v ústech jak na Sahaře, tep a tlak neměřitelný). Rožla se kontrolka Airbagů a program se pokusil o spojení s řídící jednotkou Airbagů, to se nakonec povedlo a mohl jsem si konečně přečíst paměť závad (naštěstí tam nic nebylo). A uložit informaci o řídící jednotce. Po odpojení kontrolka Airbagů zhasla a po vypnutí zapalování a odpojení kabelu a znovu zapnutí zapalování (kontrola jestli ta kontrolka zhasne a zhasla), jsem se rozhodl, že příště, pokud vyloženě nebudu muset, se na to vyprdnu, protože to za ty nervy nestálo. Ještě teď, když píšu tyto řádky, mi mlátí hercna. Citovat
Belper Vloženo 22. Únor 2013 Vloženo 22. Únor 2013 Ahojte, potrebuju poradit zakladni program, jen cteni chyb me zajima. Na Roomster 2010 . Kabel Mam OBDII tak snad je to spravnej kabel. Moc dekuju. Snazil jsem se hledat ale tlaci me cas. Citovat
samurai Vloženo 22. Únor 2013 Vloženo 22. Únor 2013 Roomster 2010 je už facelift, potřebuješ hex-can kabel, k němu program VCDS. Citovat
Belper Vloženo 23. Únor 2013 Vloženo 23. Únor 2013 Tak program by jsem mel dodanej se starym kabelem . Ale s tim novym uz je to koukam horsi. Takze jeho minimalni cena u nas je 20 liber a normalni asi kvalitnejsi verze vyjde na 200 liber. No to je pekna pecka teda i na Velkou Britanii za kabilek . :/ Moc diky za za radu. Citovat
Belper Vloženo 23. Únor 2013 Vloženo 23. Únor 2013 Je tohle ten spravny kabel? Diky moc http://www.amazon.co.uk/VAGCOM-11-11-0-Interface-Diagnostic-Cable/dp/B00AHYYOQK/ref=pd_cp_auto_1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.