Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Když je čidlo připojené, je to bez jakékoliv chyby v logu.
Předchozí čidlo fungovalo celých 180 tis. km bez chyby, problém nastal s výměnou řízení, to začalo čidlo dávat špatné info a světla blikat jako o život, takže pochybuji, že by odešlo čerpadlo.

Protože v nouzáku na místě posiluje správně i jeho chod při odpojeném čidlu je hladký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je jasné, ale myslel jsem tím, že pracuje v klidovém režimu bez výkyvů a při plynulém otáčení posiluje bez výpadků. Až budu mít čas a chuť zkusím to čidlo připojit, třeba se umoudřilo :D, když ne, seženu jiné a pokud ani to nebude fungovat, tak prokleju ty lenivé frantíky a bude to holt bude jezdit v nouzáku, těch pár let už to nějak doklepe.

To s tím řízením mě taky napadlo, ale do toho už bych i tak nevrtal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jen technika, tak to nikdy nebude mít úplně totální spolehlivost... Ale s tím blikáním světel - zkusil bych klešťovým ampérmetrem, schopným měřit stejnosměrnej proud (pozor, ne všecky klešťáky umějí měřit stejnosměr!!! Hlavne ne ty laciný!!!) odběr čerpadla nebo celýho serva u "zdravýho auta" a u maroda - u zdravýho auta by se měl odběr měnit, protože čerpadlo sice běží trvale, ale "do záběru" jde jen v okamžiku, kdy se na místě řidič pokusí otočit kolama. Tam, kde je odběr zvýšenej trvale i když na volant nikdo nešahá bude nějaká závada - a je to jak píše Lancelot...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oukej, shrnu tedy dosavadní vývoj:

- bouchání nápravy podezření na vůli v původním řízení, které silně teče, rozežrané manžety, vyměněno za repasované shodného typu

- po výměně originální čidlo s najetými 175 tkm již nefunguje korektně (pohasínají světla, výpadky řízení, svítí kontrolka serva - 00816 - Snimac servorizeni (G250)
        37-10 - Defekt - Sporadicky

- po odpojení čidla světla neblikají, servo posiluje v nouzovém režimu - jeho běh je v klidové poloze stabilní bez napěťových výkyvů

- zakoupeno repas čidlo po montáži, kontrolka serva zhasíná, servo ale neustále zapíná a vypíná, úhel otáčení se nahodile mění, napětí nahodile kolísá, po odpojení čidla servo opět v klidu

Takže, když se na to podíváš, kde lze z toho vydedukovat, že to čidlem není?

I za předpokladu, že by v řízení nebyl např. ten kovový plíšek který probíhá čidlem a to by tak nemělo signály o pohybu volantu, tak by přece pořád hlásilo klidový režim, nicméně to nedělá.

Navíc, už tady několikrát padlo, že ty repasy jsou silně nespolehlivé jako vůbec samo to čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám taký istý problem ako LANCELOT kupíl som repas čerpadlo koyo a novy senzor a servo ide raz nejde skusím odpojit senzor uhlu čo to spraví ak to pojde rovnako zle zrejme je problem v čerpadle ak sa nemilím či ? asi kupím origo čerpadlo a mám pokoj teda ak to bude tým :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám taký istý problem ako LANCELOT kupíl som repas čerpadlo koyo a novy senzor a servo ide raz nejde skusím odpojit senzor uhlu čo to spraví ak to pojde rovnako zle zrejme je problem v čerpadle ak sa nemilím či ? asi kupím origo čerpadlo a mám pokoj teda ak to bude tým :(

pred par lety jsem daval fungl nove origo Koyo ( jen pumpu ), pres autorizak uz se nedodava, sehnat vsak jde, jen ta cena :-( 

Nebo komplet prestavba na system TRW jako to mely nektere rocniky F1 popr.  lze i z F2 ( jiny hreben a senzor )

Editováno: , autor: ladiktm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pred par lety jsem daval fungl nove origo Koyo ( jen pumpu ), pres autorizak uz se nedodava, sehnat vsak jde, jen ta cena :-( 

Nebo komplet prestavba na system TRW jako to mely nektere rocniky F1 popr.  lze i z F2 ( jiny hreben a senzor )

šak to tá cena :( to človeka odradí ale ak to pojde tak kupím uvidíme potom napíšem ako to dopadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcel by som sa spytat tych co maju stym skusenosti, ked si zozeniem kopmplet riadene tj servoriadenie, servocerpadlo aj s hadicami a snimacom natocenia uhlu z F2 bude mi uplne vsetko pasovat na F1? Napríklad ako konektory, uchytenia a pod. Je mi jasne ze jedine z F2 predfacelift koli komunikácii. 

 

a naco si este davat pozor pri kupe? teda okrem toho aby netieklo? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že tu máte více štěstí, než já. Stalo se mi přesně to, co většina tu píše, pohásínání světel, kontrolka serva a občasné jakoby lupnutí v řízení, ale servo mi nikdy nepřestalo chodit, pořád točí bez problému.

Tak jsem objednal čidlo řízení, vyměnil a ejhle.. pořád to bliká, pořád to škube, takže jsem vyhodil peníze za čidlo :-( Přemýšlím co dál.. ale nic mě nenapadá, i Vag předtím hlásil poruchu na čidle, takže malá záhada. Napadá někoho něco, když nepomohlo ani vyměnit to čidlo??

Mám 2001 a tiež blikajú svetlá, odpojil som snímač natočenia volantu zo serva, znovu zapojil, vymazal chybové hlásenia a chvíľu som mal pokoj a potom to začalo znova, moja predbežná diagnóza je, že konektor na čidlo v serve má studený spoj. Chystám sa čerpadlo rozobrať, vyčistiť, vysušiť, konektory precínovať. Dočítal som sa niekde, že keď len odpojíš snímač a budeš jazdiť s odpojeným tak čerpadlo bude stále zapnuté, stále bude čerpať, bez ohľadu na polohu volantu a vtedy nebude preblikávať, dá sa s tým normálne jazdiť, len ked budeš točiť volantom pomaly, posilovač bude mať účinok, keď ale budeš chcieť otáčať rýchlo (na parkovisku) tak pôjde ťažšie. Keď precínujem kontakty, napíšem výsledok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě se zeptám mám sdi rv 12/2000 takže zřejmě starý typ řízení TRW, koupím teda nový snímač a snad to bude tím ale.. zjistil jsem že jsou 2 druhy jeden je na fabii 2000-2004 a druhý je na 2006- zajímalo by mě jestli tam můžu dát ten na novější model? příjde mi že vypadají stejně.. a snad už by nemusel být tak poruchový... ten snímač stačí jen vyměnit a mělo by to být ok nebo se ještě pak musí něco nastavovat? Kamarád dělá jen BMW ale nechám si to udělat u něj protože to bude zadarmo (já mu dělám web atd) tak doufám že to zvládne...

 

PS: bože doufám že to je tím, už mě fakt nebaví jak servo občas jde občas nejde a jak mi občas trošku zhasínají světla i podsvětlení přístrojovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja uz to mam dneska za sebou...

Stejne priznaky jako zde. 

Svetla poblikavaly, sem tam blikalo servorizeni a obcas to servo bezelo a obcas ne. 

Puvodne neslo ani servo napichnout diagnostikou, museli jsme natahnout nove kabely. 

Pak jsem koukal na hodnoty a doslo se k tomu, ze je KO senzor natoceni uhlu volantu. 

Sehnal jsem novy za 1800,- TRW ten nejstarsi. Vymenil, dolil 0,3L oleje do serva a uz to fachaaaa konecne jak nove. Zadne poblikavani svetel,servo funguje jako ma a kdy ma.

Navic diky tomu poblikavani svetel, hodne trpi zarovky a vecne praskaji. Tak snad uz bude klid.

Senzor co mi prisel, tak jsem koukal ze je uz repasovany. Ono novy se asi jen tak neda sehnat. Snad jedine origo ve Skoda servisu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Uhlíř Petr: Nemůžeš tam dát ten "novější". Jednak je bez kabelu a druhak není konstrukčně úplně stejný. Zkrátka nejsou záměnné. Budeš muset koupit ten starší a dražší.

 

2 Knightey-: Novej senzor neseženeš asi nikde, ani v autorizáku. Všechno jsou to asi fabrický repase. A ty světla...Na to Fabie trpěj, takže ti nejspíš budou praskat i nadále. Je to dáno konstrukcí světlometů (hlavně levýho), kde dochází k otřesům větším, než by bylo pro žárovky zdrávo. Dají se koupit žárovky, které mají větší výdrž na úkor svítivosti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To praskání žárovek není otřesama - to je vina konstrukce světlometu, ve kterým se žárovka blbě chladí, takže nefunguje na 100% halogenidovej cyklus na ochranu vlákna. Už jsem to několikrát psal - původní záměr ŠA byl dát do fábule všeobecně xenony a pouze do socka edition verzí H7 projektory - o klasický parabole se původně vůbec neuvažovalo. Až teprve katování kostů nadiktovaný z Vlkohradu přivedlo na scénu "klasickej paraboloidní světlomet", kterej se začal vyvíjet až jako poslední a hodně narychlo v Helle - jako nově nařízená nejlevnější varianta. Projektory s xenama zůstaly u fábule jen pro nejvyšší výbavy. Jenže ten vývoj na poslední chvíli se taky podepsal - H7 se v tenoučkým reflektoru s mizerným odvodem tepla z patice nadměrně hřeje, teplo z ní není správně odvedený a vlákno se nadměrně ztenčuje. pak stačí proudová špička při zapnutí a je vymalováno. Bohužel podobný konstrukční nedostatky mají světlomety s H7 i u jinejch značek - frantíci naprosto běžně, japíci u některejch jakbysmet. Přitom v projektoru umístěná H7 drží roky...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja uz to mam dneska za sebou...

Stejne priznaky jako zde. 

Svetla poblikavaly, sem tam blikalo servorizeni a obcas to servo bezelo a obcas ne. 

Puvodne neslo ani servo napichnout diagnostikou, museli jsme natahnout nove kabely. 

Pak jsem koukal na hodnoty a doslo se k tomu, ze je KO senzor natoceni uhlu volantu. 

Sehnal jsem novy za 1800,- TRW ten nejstarsi. Vymenil, dolil 0,3L oleje do serva a uz to fachaaaa konecne jak nove. Zadne poblikavani svetel,servo funguje jako ma a kdy ma.

Navic diky tomu poblikavani svetel, hodne trpi zarovky a vecne praskaji. Tak snad uz bude klid.

Senzor co mi prisel, tak jsem koukal ze je uz repasovany. Ono novy se asi jen tak neda sehnat. Snad jedine origo ve Skoda servisu :)

Můžu se zeptat, kde jsi sehnal to čidlo za 1800 Kč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Chcel by som sa spytat tych co maju stym skusenosti, ked si zozeniem kopmplet riadene tj servoriadenie, servocerpadlo aj s hadicami a snimacom natocenia uhlu z F2 bude mi uplne vsetko pasovat na F1? Napríklad ako konektory, uchytenia a pod. Je mi jasne ze jedine z F2 predfacelift koli komunikácii. 

 

a naco si este davat pozor pri kupe? teda okrem toho aby netieklo? 

 

 

Nikto mi neporadi?

Editováno: , autor: michaelo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...