Escrito Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Mě se při startová netřese, chová se to normálně. Dělat by to asi nemělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 (editace) Takže když startuješ, tak nepociťuješ žádný vibrace od motoru, že by se přenášely do interiéru? Tím nemyslím drobný vibrace, ale docela znatelný. Byl jsem v servisu a je to prý normální, ale mně se to moc nezdá. Asi se poohlídnu jinde. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? P.S. Kdyby se tady našel někdo z Plzně a okolí a byl by ochotný to porovnat, tak mi prosím napište SZ. Dík. Editováno: 14. Říjen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Nezdá se mě že by to dělalo nějaké vybrace, třeba když jsem měl před několika lety novou Fabii 1,4 50Kw MPI tak mě připadne ten zvuk stejný i při startování se to chová stejně. Nemáš nějakého souseda který má 1,4 63kW nebo v tom servisu a´t ti tam nějakou nastarují aby jsi porovnal, když ti tvrdí že je to normální tak proč by to neudělali. Když jem měl Fabii 1.2 47kw tak u ní při startování byli vybrace ale to je asi tím že je to 3 válec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Asi zajedu do jinýho servisu a tam se na to zeptám, případně je požádám, jestli by jsem to mohl porovnat s jinou fabkou. Nikdo známej ani soused u nás fabii ani roomstra nemá. Třeba když to srovnám s favoritem, s kterym jsem jezdil předtim, tak u něj jsem nic takovýho nepozoroval. Vůbec na to nemá vliv teplota, ani jestli je motor teplej nebo studenej. Někdy je to silnější a někdy ne. Až se to vyřeší, tak dám vědět. Zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Přesně tak zkus jiný servis a když ti řeknou že je to normální tak ať ti nastartují jiného se stejným motorem, člověk se nesmí dát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalberto Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 ahoj roomstaci ,mam take noveho roomstera scautika,teprve zajizdim motor.....mam 1.4 63kw benzinak....co jsem to tady cetl,tak jste ve smes spokojeni...je teda pravda,ze motor bude idealne slapat az cca po 10000km a vice....?Rozhodoval jsem se i mezi 1.6 77kw....nakonec jsem sel do te 1.4,takova ta zlata stredni cesta,nizsi pojisteni....a vykon...63 nebo 77,tak jiste rozdil v tom bude,otazka jak velkej...?Snad to bude slapat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 Do zhruba 1500 km vytáčej motor jen do 4000 ot. Po překročení této hranice můžeš ot zvyšovat. V žádném případě nejezdi v záběhu pod 2000 ot. Motor toč spíš výše... 25000-3500 ot. Motor bude dobře šlapat až tak kolem 25000km, ale je pravda, že už od 10k km budeš pozorovat pozvolné zlepšování a klidnější chod. Vůbec se neboj brzdit motorem při jízdě z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 Takže když startuješ, tak nepociťuješ žádný vibrace od motoru, že by se přenášely do interiéru? Tím nemyslím drobný vibrace, ale docela znatelný. Byl jsem v servisu a je to prý normální, ale mně se to moc nezdá. Asi se poohlídnu jinde. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? ...take jsem mel sem tam po rannim startovani trivalec ....pri 90tce /vymena oleje/ jsem to resil v servisu novym softwarem... ...ted bez problemu. Motor slape po 93.000 km jako hodiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Problémy jsem měl, ale to jsem už dříve popisoval . U mě to byl vadný vstřikovač. Soft nepomohl. Ztrácel jsem i výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Teď jak jsou ty mrazy, tak při nastartování auta, který stálo tři dny, má motor divnej zvukovej projev. Je dost hlučnej. Trochu mi to přijde jako by šel nepravidelně. Zvuk podobnej nafťáku. Po chvilce je to zase v pohodě. Když jsem se ptal v servisu na novej soft, tak pro můj motor prý není žádnej aktuální. Auto v provozu od minulýho června. Nevíte někdo, čím by to mohlo být, že je ten motor tak hlučnej po nastartování? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Mě to ještě neudělalo aby byl za studena hlučný, jen jednou to že jsem nastartoval motor, sám zhasnul a už ho neprobudil k životu ani servis a 14 dní mám nový motor : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Teď jak jsou ty mrazy, tak při nastartování auta, který stálo tři dny, má motor divnej zvukovej projev. Je dost hlučnej. Trochu mi to přijde jako by šel nepravidelně. Zvuk podobnej nafťáku. Po chvilce je to zase v pohodě. Když jsem se ptal v servisu na novej soft, tak pro můj motor prý není žádnej aktuální. Auto v provozu od minulýho června. Nevíte někdo, čím by to mohlo být, že je ten motor tak hlučnej po nastartování? Co myslíš tím, že je hlučný? Mám stejný motor. Teď stálo taky dva dny venku a po nastartování ho slyším - takový hrubší projev, ale to je podle mě normální, protože holt motor je studenej olej tuhej, tak chvilku než se to promázne tak to více hučí. Po zahřátí se v podstatě vše vrátí do normálu. Nevím, ale dle mě jestli motor ti jede v pohodě, tak to asi žádnou vadu mít nebude. Pokud ti motor v běhu nevynechává, má rovnoměrný chod, nevykazuje ti zvýšenou spotřebu a po zahřátí se sklidní a šlape jako doposavaď, tak by to mělo být v pohodě. Já stále jezdím couračky po městě a spotřebu mám kolem 7,5-8l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 V FI som mal taktiež 16V a ranné štarty boli podobné. Cca 1 minútu klepal a až potom sa upokojil. U FII je to podobné. Čiže ja by som to určite neriešil, je to normálne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 jj bude to tim ztuhlym olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rexton Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Presne tak ztuhly olej zapnutý sytič vyššie otáčky... moj popis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Díky za uklidnění. Chová se to, jak jste napsali. Po chvíli se to zklidní, jde jen o tu chvíli po nastartování. Jinak nevynechává ani nic podobnýho. Ani už si nevzpomínám, jak to bylo loňskou zimu a teď jsem to asi začal nějak moc zkoumat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rexton Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 mambo:však to je f pohode máš strach o svoje auto to je normálne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidenqo Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 tak, dnes som bol na garancke plus som im povedal o nepravidelnom chode motora pri nastartovani po dlhsom stati. dali tam novy software a uz je to v pohode. vraveli ze to maju fabie s touto motorizaciu celkom bezne, cize ked mate stym problem kludne to povedzte mylsim ze nebudu mat problem to odstranit:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Já mám v současnosti 3300 km a nedávno jsem jel ve 3 lidech + řidič po dálnici a nezdálo se mi, že by nějak výrazně nemohl udržet 130 km, prostě člověk více přišlápl plyn a v poho:)Na druhé straně cítím, že je moturek ještě syrový)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Já jsem cítil "syrovost motoru" do 10.000km. Po prvních 2.000 km jsem navíc vyměnil olej, protože nevěřím tomu, že jde motor z výroby čistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Provádíte někdo mytí motorového prostoru? Nemůže se něco poškodit při tlakovém mytí? Já mám s FII za sebou zatím 2 zimy, motor vypadá slušně, ale určitě to nevydrží pořád... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 jj meje je normalne. Staci dat pozor at nenapumpujes vodu do sani. Vicko motoru a baterii zbytecne nezalejvat. Pokud mams i kompresor, tak muze vzduchem vyfoukat vodu, ktera ti zustane kolem zapalovacich civek a striku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Chci se optat majitelů této motorizace - proti předchozím mým vozidlům mám velmi neodbytný pocit, že po prudším přidání plynu se otáčky vracejí na volnoběh jen pomalu a neochotně - nebo například při řazení musím mezi ubráním plynu a sešlápnutím spojky nechat velmi zřetelnou prodlevu, aby mi i s nohou mimo plynový pedál nevyskočily otáčky řádově o 500 nahoru, o meziplynu ani nemluvím, ten je zpožděný (hlavně pokles otáček při ubrání) jako bych jezdil se starým turbem z počátků turbo-éry... Je to vlastnost tohoto motoru, nebo mám usilovat o flash ŘJ? Přitom nedávno jsem musel odpojit baterii a po jejím opětovném připojení jsem při ihned na to následující jízdě měl pocit, jako by tento jev částečně zmizel... Setkal se někdo s podobným chováním motoru VW 1,4 16V? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Myslím, že normální to nebude - aspoň mě to nedělá -Roomster 1.4 16v mr 2009. To ti začalo, nebo je to tak už delší dobu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 (editace) Právě že to dělá co to auto mám (od 12/2009) a ani v servise při poslední garančce to nijak nekomentovali - i když jsem na to upozornil. Kupoval jsem ho "jeté" s 18 500km, datum výroby je 4Q/2007 a mám pocit, že se to zpoždění různě mění - je tam ale pořád. Přitom auto je dynamické, táhne přiměřeně k motoru - jen při prudkém odlehčení (ubrání plynu) jako by zapomnělo "sjet" a relativně dlouho to trvá, než se bez vykopnutí spojky projeví brzdicí účinek motoru. Může to být servem, řídícím skrticí klapku? Netuším totiž, jestli mezi pedálem plynu a klapkou je pořád ještě nějaká mechanická vazba (starý dobrý bowden), nebo jestli jde už výhradně o elektroniku - tak dalece jsem "pod kapotu" zatím nešťoural... Editováno: 4. Květen 2010, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.