biliv Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Občas se mě stane, že pří nastartování studeného motoru začne nepravidelně běžet. Když přidám plyn, tak to přestane. V servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky, ale problém přetrvává...a motor je hlučnějsí než předtím.... Porďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Nám zase ze začátku špatně startoval, ale teď když je zajetej tak běží jak hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 a nabehne motor po nastartovani na vyssie otacky (sitic automaticky)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Občas se mě stane, že pří nastartování studeného motoru začne nepravidelně běžet. Když přidám plyn, tak to přestane. V servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky, ale problém přetrvává...a motor je hlučnějsí než předtím.... Porďte Ahoj, presne tento problem sa objavil aj mne .. vsimol som si to najma rano ked boli teploty pod 20 stupnov, okolo 15 -20 stupnov , auto bez problemu nastartuje ale otacky vyjdu len nieco nad 1000 a okrem toho ze ide motor nepravidelne este aj strielal do vyfuku ...ppo zoslapnuti plynoveho pedalu tak 2x tak to ide potom uz v pohode , ako aj pri zohriatom motoe to je bez problemov... inak rozmyslam ze ci to nema suvis . po nastartovani sa obcas ozve taky bzucivy zvulk , neikto mam pocit tu pisal ze to robi daky napinak klinoveho remena ci co ... pri tomto studenom start ked mi motor isiel nerovnomerne som ten zvuk nepocul ... 1,4-kari a co u vas? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirda328 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Občas se mě stane, že pří nastartování studeného motoru začne nepravidelně běžet. Když přidám plyn, tak to přestane. V servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky, ale problém přetrvává...a motor je hlučnějsí než předtím.... Porďte Ahoj, presne tento problem sa objavil aj mne .. vsimol som si to najma rano ked boli teploty pod 20 stupnov, okolo 15 -20 stupnov , auto bez problemu nastartuje ale otacky vyjdu len nieco nad 1000 a okrem toho ze ide motor nepravidelne este aj strielal do vyfuku ...ppo zoslapnuti plynoveho pedalu tak 2x tak to ide potom uz v pohode , ako aj pri zohriatom motoe to je bez problemov... inak rozmyslam ze ci to nema suvis . po nastartovani sa obcas ozve taky bzucivy zvulk , neikto mam pocit tu pisal ze to robi daky napinak klinoveho remena ci co ... pri tomto studenom start ked mi motor isiel nerovnomerne som ten zvuk nepocul ... 1,4-kari a co u vas? Ahoj, to s tím napínákem řemenu jsem psal já. Ten pazvuk se mi ozývá vždy při studeném startu a je vždy nestejně dlouhý. Začínám ale mít pocit, že to nebude napínák řemene, ale servo, no ale je to jen můj dojem. Auto má ještě téměř 1,5 roku záruku, tak to budu sledovat a kdyžtak před skončením záruky reklamovat. Pokud se týká nepravidelnosti chodu motoru při studeném startu, pozoruji to také, je to jen chvilku (do výfuku nic nestřílí ), ale někdo tady psal, že u tohoto motoru (1,4 63kW 16V) je to normální jev. Celkově jsem od tohoto motoru očekával tišší a kultivovanější chod, ale pokud to srovnám s motorem z Fabie Combi (1,4 MPI 50kW), kterou jsem měl 5 let, tak mě mírně zklamal. Řekl bych, že německý (v Polsku vyrobený ) motor je hlučnější a má vedlejší zvukové projevy, které jsem u českého motoru neznal, ale je zase o něco pružnější. Spotřebově je to tak nastejno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 hold 1,4 16V neurobili zlate ceske rucicky .. si zober tu 1,4 MPI . kolko rokov vyvoja mal ten motor za sebou od 1000 MB co na tom ze to bolo OHV .. podla mna bol fajn ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 mirda .. ale někdo tady psal, že u tohoto motoru (1,4 63kW 16V) je to normální jev. to ako normalne je strielanie ci ten nepravidelny chod ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirda328 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 mirda .. ale někdo tady psal, že u tohoto motoru (1,4 63kW 16V) je to normální jev. to ako normalne je strielanie ci ten nepravidelny chod ? Samozřejmě myslím ten nepravidelný chod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 hmm no skor to strielanie do vyfuku by som bral ako normalne u 16V ale ten nepravidleny chod to tazko :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Top su ale probleeemy... Klepem 3x na drevo aby sa mi to neobjavilo aj u mojho. Drzte palce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 (editace) no tak je to tu zase .. dnes rano teplote 18 stupnov , start .. otacky nieco na 1000 po 3 sekundach zacalo ist otacky dolu a nepravidelny chod zo strelbou do vyfuku ... po pridani plynu k cca. 2000 otackam .. chod motora pravidelny ... prejdene 1 kilometer .. vypnutie motora pauza cca. 10 min. start .. v pohode ... (ked nepocitam ze po tom co manzelka otvorila dvere spolujazdca zvonka sa auto zamklo same) je to zaujimave lebo pokial bolo vonku nad 20 stupnov, alebo poobede ked je auto cely den na slnku sa toto nedeje.. no co navstivit servis ci nie ... Editováno: 3. Červenec 2007, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 Nemas na alarme nastavene automaticke zamykanie dveri po zabuchnuti poslednych dveri? Mozno to ti blbne... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 Já bych na nic nečekal a hned jel do servisu. Aby mi auto střílelo tak to jsem zažil naposledy u 120 když byl špatně nastavený předstih. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 romanko . s tym to nic nema . skor mu to propada a ko nejaky vadny snimac alebo zamok dveri spolujazdca .. (ine dvere to totiz nerobia) s tym strielanim rovbi to len za studena .. ono mi to pripada ako kby daky snimac zle vyhodnotil teploteu prostredia a nedostatocne syti palivo .. ale zase po pridani plynu to ide v pohode .. hmm no veru bude muse tod servisu -- ( do toho s tymi tvojimi kamosmi profor ). kurna sa mi t teraz vobec nehodi .. ach jaj .. tusim zacina zase fungovat to ze moje kazde druhe auto ma nejake probelmy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biliv Vloženo 26. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 (editace) Zdravím, tak v servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky. Asi cca 2 měsíce bylo po problému a poté se to vrátilo. Tak nevím..... Editováno: 9. Říjen 2008, autor: foromen NECITUJ předešlý příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 (editace) neviem ci ste si vsimli ale davam do pozornosti http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry555496 irfant objavil rozpor v informaciach o vykone motora resp. vyske max. toc. momentu 1,4 16V ... co vy na to ? Editováno: 25. Září 2007, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacky707 Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 mne ten motor tak divne pradie...raz ako keby to bol diesel a inokedy akoby trebalo menit rozvody... co s tym?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Koupil jsem si nového Roomstera 1,4 16V 63 kW najeto 250km a zatím pružnost motoru nic moc. Snad se to zlepší? Jak jste s ním spokojení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Koupil jsem si nového Roomstera 1,4 16V 63 kW najeto 250km a zatím pružnost motoru nic moc. Snad se to zlepší? Jak jste s ním spokojení? Tento motor, aby začal jet potřebuje alespoň 10 tkm. Mám to vyzkoušené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farel Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 No ja mam najazdenych 860 km, priemernu spotrebu mam zatial 7,8 L a co sa dynamiky a motoru tyka, nemozem sa ztazovat. Mam FabiaII combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Koupil jsem si nového Roomstera 1,4 16V 63 kW najeto 250km a zatím pružnost motoru nic moc. Snad se to zlepší? Jak jste s ním spokojení? Boha jeho.Po 250Km to asi bude normální.Vždyť se to ještě skoro ani nestihlo pořádně promazat Až bude mít tak 15 000km tak bych teprve hodnotil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 (editace) no u mna sa vykonovo o nieco zlepsil po cca 8 000 km .. takze Escrito .. este musis chvilu vydrzat... kazdopdane od 1,4 16V v Roome nemozes cakat ze bude trhat asfalt ... Editováno: 18. Květen 2008, autor: LUKY-007 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 nebude to zavodak, ale po zabehnuti pojde pekne. no ak si cakal nejaky tah tak si si mal vybrat iny motor, ono ta 1,4 je taky zlaty stred medzi benzinovymi, HTP je zaklad to uz bych tvrdil ze mozno az slaby zaklad a prave ta 1,4 by bola vhodna na zaklad. zabehni motor a potom hodnot. p.s.: nezabudat ze ten motor je v rozmedzi 2000-2500 dost mrtvy pomaly ide do otacok, na tah potrebujes 3000 po tejto hranici vyrazne oziva a zacina letet do otacok, otacky 2-3t su na udrzovacku a pohodu, 3 a viac na tah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 Jen mě zaskočilo že v kopci je to horší než 1,2 47Kw kterou jsem měl, tak snad se to zlepší. Je ale pravda že ta 1,2 také jako nová byla zhnilá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ress Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Taky mi připadlo, že 1.2 47kW jela lepé od spodu (combi). Čekám, až budu mít najeto více km (zatím 7 500 km), na druhou stranu nečekám drastickou změnu. Co je opravdu lepší je tak od 3000 ot, jen škoda uvadnutí v 5000 ot. Jediné, na co si stále nemohu zvyknout, je poměrně větší hlučnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.