Dalibor Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 chlapi, tak sem se podle návodu na fóru a podle chytrých knížek pustil do výměny brzdových destiček na mé Oktě, 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2000. Vše probíhalo v pohodě, dokonce i se sundáním třmenu sem si poradil, ikdyž sem to chtěl vzdát. Největší problém nastal, že sem nedokázal zatlačit píst ve třmenu, aby se tam vešly nové desky. Přemýšlím, kde sem udělal chybu, jestli sem neměl třeba povolit víčko od nádržky brzdové kapaliny, aby se měla kapalina kam tlačit, nebo jestli něco jinýho. Myslím si, že zatlačit by to mělo jít, doteď žádné problémy s brzdama, krásně brzdí, jen jsou těsně před smrtí. Poraďte prosím, díky Citovat
Vaša Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 přední by meli bez problémů jít zatlačit Citovat
Dalibor Vloženo 23. Květen 2008 Autor Vloženo 23. Květen 2008 no ale nejdou, nechtěl sem jít na to kladivem ..... Citovat
Vaša Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 kladivem by to asi stejně nešlo já to dělám stolářskou svěrkou a no problem Citovat
Dalibor Vloženo 23. Květen 2008 Autor Vloženo 23. Květen 2008 tak tak stolařská svěrka je supr nápad, přesně sem o ní přemýšlel, jen se mi nechtělo jít těch 17 schodů do baráku o víkendu to zkusím znovu. Teda možná, mám takový tušení, že budu muset vyměnit ještě kotouče, protože nejsou rovný od vnějšího kraje k vnitřnímu. V prostoru pod deskama jsou v pohodě, ale na okrajích ty kotouček mají normálně lem (cca 2 mm) , tak ještě uvidím. Citovat
Dalibor Vloženo 23. Květen 2008 Autor Vloženo 23. Květen 2008 tak tak stolařská svěrka je supr nápad, přesně sem o ní přemýšlel, jen se mi nechtělo jít těch 17 schodů do baráku o víkendu to zkusím znovu. Teda možná, mám takový tušení, že budu muset vyměnit ještě kotouče, protože nejsou rovný od vnějšího kraje k vnitřnímu. V prostoru pod deskama jsou v pohodě, ale na okrajích ty kotouček mají normálně lem (cca 2 mm) , tak ještě uvidím. Citovat
Mr.BuBaK Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 no ale nejdou, nechtěl sem jít na to kladivem ..... Ja piestik vytlacim srubovakmi na az na koniec este kym tam je stare oblozenie a strmen zalozeny.Az potom po zatlaceni povolim skrutky strmena a vyberiem oblozenie. Jedna prakticka rada uz od Skody 100. Pred zalozenim noveho oblozenia zpilujem z dosadacich ploch cca dva destiny milimetra a mam zarucene ze sa nikdy nezaseknu ani neprihrdzaveju k strmenu, a nasledne nedojde k nevracaniu oblozenia od kotuca po uvolneni pedala. Opravil som takto nejedne brzdy ktore brzdili stale Citovat
Vinca Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 mozna by stalo za to trochu odsat brzdovky injekcni strikacku, protoze kdyz budete vracet svine, tak se bude vlevat i kapalina s brzdne soustavy do nadobky. Citovat
Dalibor Vloženo 23. Květen 2008 Autor Vloženo 23. Květen 2008 taky mě to napadlo to roztáhnout předtím, jen sem nechtěl něco zrmšit, kdybych náhodou něco urval, takže se raději zeptat. S tím upylovánímm to je zajímavý, na škodovkách 120 - Favorit sem měnil x-krát a vždy vpohodě, opravdu zajímavá zkušenost. Díky Ja piestik vytlacim srubovakmi na az na koniec este kym tam je stare oblozenie a strmen zalozeny.Az potom po zatlaceni povolim skrutky strmena a vyberiem oblozenie.Jedna prakticka rada uz od Skody 100. Pred zalozenim noveho oblozenia zpilujem z dosadacich ploch cca dva destiny milimetra a mam zarucene ze sa nikdy nezaseknu ani neprihrdzaveju k strmenu, a nasledne nedojde k nevracaniu oblozenia od kotuca po uvolneni pedala. Opravil som takto nejedne brzdy ktore brzdili stale Citovat
Dalibor Vloženo 23. Květen 2008 Autor Vloženo 23. Květen 2008 zkusím dělat tvou svorkou, pěkně kousek po kousku a budu zároveň kontrolovat výšku hladiny v nádobce a případně odsaju mozna by stalo za to trochu odsat brzdovky injekcni strikacku, protoze kdyz budete vracet svine, tak se bude vlevat i kapalina s brzdne soustavy do nadobky. Citovat
Mr.BuBaK Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 zkusím dělat tvou svorkou, pěkně kousek po kousku a budu zároveň kontrolovat výšku hladiny v nádobce a případně odsaju Ak mas hladinu brzd kvap.po znacku max tak nehrozi vyliatie pri stlceni piestka,je tam dostatocna rezerva Citovat
Chossse Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 Zatlacis to sroubovanim!Tak jsem u to toho malem jebnul,ale pak to slo sroubovat a sroubovat!Ale delal jsem to na zadnich,ale predpokladam,ze to je stejne i ve predu! Citovat
drapek Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 není jen vzadu je potřeba tlačit a zároveň s ním točit Citovat
Dalibor Vloženo 24. Květen 2008 Autor Vloženo 24. Květen 2008 tak sem se ještě rozhodl, že koupím nový kotouče. Vzhledem k tomu, že nejsem žádnej závodník (vozím převážně ustrašenou rodinu) a finance nejsou neomezený, tak sem se rozhodl pro chlazený kotouče Ferodo, co říkáte? Teď přemýšlím, jak tam ten kotouč vlastně drží?? Citovat
Dalibor Vloženo 24. Květen 2008 Autor Vloženo 24. Květen 2008 neříkejte mi, že ty kotouče drží jen na tom jednom malým šroubu Citovat
petan76 Vloženo 24. Květen 2008 Vloženo 24. Květen 2008 Drží na tom malém šroubku a na pěti šroubech kola. Citovat
Návštěvník Vloženo 28. Květen 2008 Vloženo 28. Květen 2008 neříkejte mi, že ty kotouče drží jen na tom jednom malým šroubu Citovat
Sudetak Vloženo 28. Květen 2008 Vloženo 28. Květen 2008 Hlavní je ten malej, těch pět ostatních je jen pro jistotu Citovat
KaJe Vloženo 28. Květen 2008 Vloženo 28. Květen 2008 Taky je ten šroubek pěkně drahej, já je teď měnil a jeden mě stál origo 7,- Kč, ale když drží celej kotouč a závisí na tom můj život, tak se nesmí šetřit. http://autodilykrc.cz/eshop/detail/sroub-m...39cff6814765cb8 Citovat
Vinca Vloženo 11. Červen 2008 Vloženo 11. Červen 2008 chlapi, neni tu nekde navod na vymenu prsatko?brzdoveho valecku?jak postupovat, co prvni a tak?vim, ze me to tu nekdo nejak polopaticky vysvetloval, ale ja bych spise nejaky manual, pokud je.Dik Citovat
dadaoct Vloženo 12. Červen 2008 Vloženo 12. Červen 2008 Hlavní je ten malej, těch pět ostatních je jen pro jistotu jen bych třeba ještě podotknul,že ford tam ten malej hlavní šroub nemá vůbec. Se divím že jim ten kotouč neupadne Citovat
peteres Vloženo 12. Červen 2008 Vloženo 12. Červen 2008 Tak asi neupadne, pokud ho nesundáváš každý týden, aspoň to jde sundat bez odvrtání starého šroubku ... jsem do starého kotouče mlátil kladivem jak hluchej do vrat a ta sviňa ne a ne se pustit jak byl přilepenej asi rzí k náboji ... Citovat
dadaoct Vloženo 12. Červen 2008 Vloženo 12. Červen 2008 Ježiš to byla jen reakce na suprovej komentář k naprosto debilní otázce: To drží kotouč jen ten malej šroubek? Na předchozím autě sem do něj taky řezal jak hluchej do vrat,ale pak mě napadlo povařit dosedací plochu CÓčkem(v autogenu nebyl plyn) a sám spadnul. Jen kolečko kolem dokola,šup a byl dole. Druhá strana už pak byla pěkně bez násilí Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.