Popu Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 rikam za 400 - 430 000 kcy si myslim by byl kazdej spokojenej ja bych treba pridal asi kozenej paket a neco dalsiho co by se mi libilo oproti RAPIKOVI si myslim ze cena je ohodne slusnejsi to mi da za pravdu doufam kazdej, pochopitelne,... pokud by ta cena byla opravdu oficialni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 (editace) Tak kazdy asi tezko, kazdy ma trochu jine naroky. Pro me auto, kde chybi polovina vybavy, co do nej jde koupit, neni plnohodnotne auto. Nicmene oproti Rapidu opravdu cena slusna, pokud je to teda pravda. Az se mi prave zda, ze to pravda nebude, kdyz to srovnam s tim co za tu cenu nabizi Rapid. Nepredpokladam, ze by se u Octavky Skodovka rozhodla pro takove usporne zvrhlosti jako u Rapidu, takze kdo by si pak ten Rapid vubec koupil. Editováno: 17. Prosinec 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 no tak jasny,.. ja bych si tam taky nabouchal hory doly cernej les, ale jenom rikam ten zaklad kterej by byl pro me co se tyce ceny, to je taky druha otazka a zapomel sem napsat, kdo by si pak koupil zase rapida kdyz by si neco malo priplatil a mel by koktu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 Kuknite, čo som objavil : Motorizácie FMANN O3.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 Tak ono už tady padlo, že Rapák je vlastně náhrada za O-Tourku, aby se nevyráběl "už vyběhnutej typ", ale aby se prodávala novinka... Samozřejmě vývojově i výrobně lacinější, prodejně minimálně stejně drahá nebo dražší, ale určitě "víc navoněná a nafintěná". Kolikpak je to mohlo stát, připosrazit už vyvíjenou a designově vyřešenou kastli na OIII v přední části a našroubovat ji na podvozek už léta vyráběnýho Rooma? Rozhodně to nebyla taková pálka, co by stál vývoj do šroubku new auta, i kdyby se do něj použily koncernový skupiny. Já Rapida chápu jako vatu, výplň na místo, který doposud obsazovala Tourka = auto pro lidi, co jim je fábulije malá, ale na aktuální new octu namají dost financí. Jenže to už mám radši Rooma - sice to není novinka a voňavka, ale i tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 (editace) .. k čemu "dvoulitr" s 81kW, 105kW a 110kW ? 81kW verzi "dvoulitru" ještě dokážu pochopit, ačkoli ji stejně firmy nebudou kupovat a soukromník na ten motor buď má a je mu 77kW "jednašestky" málo, nebo na něj prostě nemá, popř. mu výkon vyhovuje a "dvoulitra" si nekoupí.. Proto mi také tato výkonová varianta vzhledem k "jednašestce" (kterou bych nejraději vyškrtl úplně) nedává smysl. Co však nechápu už vůbec je, proč teoreticky bude, aspoň dle výše uvedené tabulky, 105kW a 110kW verze "dvoulitru"? Vždyť v reálu těch 5kW rozdílu ani nepoznám Editováno: 17. Prosinec 2012, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 (editace) DAVID SK: .................... :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: akorad sem nepochopil proc maji dvoulitr a vykon se tam lesi v desitkach koni trochu ujety u skodovky ne ? Editováno: 17. Prosinec 2012, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 Já si myslím, že to bude jeden motor a výkonově "jak to zrovna vyjde" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 Jo a ještě tam chybí 1.8 TSI,dále 1.6 TDI 66 kW a 1.6 TDI 81 kW. Ať je v tom ještě větší hokej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 17. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2012 To je z FILTER MANN, je možné, že ešte nie pre všetky motorizácie majú pripravené filtre, tak nemusia byť ešte v ich systéme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 mna by skor zaujimalo, ci bude alebo nebude 103 kW 1,4 TSI s COD... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Nevypadá to úplně strašně klasická Škodovka v základní výbavě neoslní, ale ani neurazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 2,0 TDI 105/110 kW jedna z varianta (odhaduji 105kW) bude jen na určité trhy, kde existují restrikce v poměru objem motoru/výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Ta červená ze Světa motorů má ale větší kola,ne??Zdá se mi to i podle poklic na 16" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
admin Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 tak combik uz taky pristizen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
admin Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 A co tohle: Uniklé fotografie nového modelu ŠKODA Octavia III RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Je to fake, to vidíš sám ze je Tam obrázek fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 O pár příspěvků dříve se psalo, že se to prej objevilo na slovenském konfigurátoru při konfiguraci Fabia 2 RS black edition, ale pořád mi tam nesedí ten přední nárazník. Ze předu je vidět, že tam má takové decentní lízátko a z boku je ten nárazník takovej placatej ale i kvalita fotky je dost špatná, tak může jít o zkoušku konfigurátoru v nějakém základním rozlišení, kde model ještě nemá plné hodnoty pro konfigurátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bullets Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 Já nevím ale jak tady padlo to křídlo k autu vůbec nejde... Tohle by měli soudruzi ještě napravit do premiéry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 nenapravia, pretoze to kridlo sa uz vyraba... Video Combi: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 nevím v čem ten autor jel, ale ta OIII mu docela slušně ujížděla, když řidič šlápl na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 nenapravia, pretoze to kridlo sa uz vyraba... Uf,to jako vážně? V tom případě blééé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 18. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2012 info dnes už přinesl i německý autobild http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-erlkoenig-3753041.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.