Přejít na obsah

Hlučný podvozek OCT 1,8 TSI


p2p

Doporučené příspěvky

Tak jsem se dneska setkal s kolegou co ma taky 1,8 TSI, ale na 17´ kolech. Projeli jsme to a je to stejne. Myslim tim hlucnost. Na moji pripominku, ze mi nevco cvaka na zadni naprave v pravo, rekl "BlaDIK" ze to asi dela sedacka. :aggressive: Doufam ze ma pravdu a tim padem tento topic "hlucny a bouchajici podvozek" zitra jak to skusim uzavrem. Jestli ne budu patrat dal.

PS: Jak jsem naznacil v jinem Topicu, setkani s BlaDIKem melo pro mne jenom same pozityva. a socialni jistoty. Dost mi pomohl. Dik. :worthy

Hlučnost zcela nového vozu bývá způsobená tím, že během výroby dojde k poškození laku, poškozené místo je přestříkáno a již vystrojený vůz jde do sušící pece. Toto se může opakovat během průchodu výrobní linkou několikrát, a potom proto začnou platsy brzo vrzat.

Hledat potom zdroj vrzání je bezpředmětné.

Editováno: , autor: dodge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám 225 R17 Bridgestone a na některých površích je to opravdu veeelmi hlučné. O1 1,8T na to tak citlivá nebyla, ale je fakt že jsem tam měl standartní 195/65 R15.

Je to docela zajímavé srovnání 1,8T a 1,8TSI...

1,8TSI - uhlazenější, decentnější, míň komunikativní, míń agilní, plynulý zátah, dloouhé kvalty, vlažnější nástup brzd - víc sterilní projev - prostě "cestovní limuzína" A málo místa na pravé koleno!!!!

1,8T - Brutální kopanec alá TDI hned v 1500 (moje tak opravdu fungovala) stejně jedovaté brzdy, komunikativnější řízení a agilnější podvozek asi pomalejší než 1,8 TSI, ale hrana čitelnější a korigovatelnější... Lepší výhled a víc místa na pravé koleno.

Obrazně řečeno - TSI je víc "S klasse" kdežto 1,8T víc "Impreza"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
no ja to same, jsem prezul ted na jare letni pneu, Bridgestony turanzy 16 palcu, a pocitove je auto o dost tvrdsi, a na nekvaltinim povrchu to hucelo jak o zivot...

Veru s tým len súhlasím.Mám Octavku I 1,8 T 110 kw. Tiež som kúpil v marci nové Bridgeston Turanza ER 300 ,ktoré som prezul po zimných Continentaloch TS 790 a tá tvrdost ma zarazila dost....Sú klasického rozmeru 195/65 R15 H aj tie zimné ,ale tie sú mäkké tak akurát.Turanzy som kúpil lebo vyhrali testy v Nemecku-ADAC ,Fínsku,švédsku.To ma presvedčilo.Sú naozaj výborné na suchu aj mokre aj hlučnost je ok,akurát sú hlučnejšie na horšom povrchu ,ale tá tvrdost ma mrzí.. :( .Predtým som mal letné Michelinky aj Continentalky a boli ideálne...

Editováno: , autor: airbus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
A nevíš kolik ja normální spotřeba u 1,8 TSI. Mně to vychází na 9,3 l a to jezdím klidánko.....

No co se týče spotřeby tak kamarád s ní jezdí tak za 7,5 - 8,0l a tím že se občas dost rychle sveze. a co se týče hlučnosti tak jsem měl možnost se s ní svézt a opravdu je to RS hlučné od zadní nápravy...

No a co se týče tvé anabáze v servisech tak to je fakt na zamyšlenou...oni to už prostě nejsou servisy,ale výměňáři a akorát inkasovači peněz :ble

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...