Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ame='Rosta1.8' date='20. březen 2010 - 18:06' timestamp='1269104780' post='1367189']

Já sem se snažil pochopitelně co nějvíce se o této kombinaci dočíst, ale to sem narazil.

Četl jsem o tom někde na německým foru na Golfa, v češtině skuz přes Googla kouknout na Audi club cz- hledej v Audi A3, nebo VW club cz v sekci Polo nebo Golf.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak dnes sa mi podarilo dosiahnut celkom peknu spotrebu. Pravda, dalo sa to nazvat eko jazdou, neponahlal som sa. 70 percent bola cesta mimo mesto (100km/h) a ostatne dediny a zapchaty Trencin, ktory to zvysil z priemernych 4,9 L na 5:) Skoda toho :t Fotky su tragickej kvality, hold fotak nebol k dispozicii a fotak na Nokii E51 foti hrozne... ako je vidiet.

post-33617-1271068086,4454_thumb.jpg

post-33617-1271068096,4259_thumb.jpg

post-33617-1271068106,5071_thumb.jpg

Vloženo

Mas ty pravdu, ale aj keby som to mal dalej, omnoho lepsia kvalita cez tie 2megapixle nebude :smich:

Ale aspon maju tie foto vypovednu hodnotu, ked uz nic ine :palec2::) By som bol inac zvedavy, s akymi hodnotami by sa slo s 1,2 TSI v Octavke, kedze som uz cital, ze ten motor je este hadam aj o viac ako 0,3 L uspornejsi pri ustalenej jazde...

Vloženo

Tak dnes sa mi podarilo dosiahnut celkom peknu spotrebu. Pravda, dalo sa to nazvat eko jazdou, neponahlal som sa. 70 percent bola cesta mimo mesto (100km/h) a ostatne dediny a zapchaty Trencin, ktory to zvysil z priemernych 4,9 L na 5:) Skoda toho :t Fotky su tragickej kvality, hold fotak nebol k dispozicii a fotak na Nokii E51 foti hrozne... ako je vidiet.

Mám navrkáno cca 8000km,několikrát jsem jel 500km (50% dálnice a 50% okresky) spotřeba byla 5,4- 5,6 litrů.

Pravda- využíval jsem tempomat.

Jsem maxxxx spokojen.I když jí proženu,spotřeba je 7,8-8 litrů.

Zkrátka jak se říká-KDO CHCE MÍT- KONĚ MUSÍ MÍT PRO NĚ.

Ale celkově můžu doporučit. :palec2:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pomalu se blížím k metě 15.000km a jsem trochu na vážkách, zda vyměnit olej a přejít na pevný interval výměny, nebo ponechat LongLife do 30.000. Jaký je Váš názor na věc?

Vloženo

Ake by to malo pozitiva prejst na pevne servisne intervaly? Skor mi napadaju negativa...

Pozitivum je, že olej i fitr určitě vydrží 15.000km.

Negativa jsou jaká ? Vícepráce, vícenáklady...?

Vloženo (editace)

no, najvacsie negativum je, ze das uplne zbytocne castejsie zarabat servisom na prehliadkach... VW to ma velmi dobre premyslene, a zbytocne by neriskovali nezmyselne predlzenymi intervalmi. A mylim, ze dnes si uz malo kto kupuje auto na dlhsiu dobu ako 10 rokov, tak snad by to ten nas motor mohol vydrzat aj s variabilnymi intervalmi ;)

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo

ja viem, aj ja mam rad svoj motor...ale ako dlho si planujes nechat toto auto? Ja svoju este tak 5-6 rokov (a pevne verim, ze predajca Skody by takuto nadstandardnu starostlivost sotva zohladnil v cene :kuk:

Vloženo

Taky jse Longlifu nepřišel na jméno,přijde mi to jako levný slogan na prací prášek :smich:

Ne vážně být na tvém místě tak tam dávám Longlife po dobu garance,pak bych přešel na "normál"

Vloženo

Před časem jsem totiž četl test longlife oleje tuším TDI v Superbu I. Po X tisícím km motor rozebrali a olejová vana byla plná černého bláta :kuk: . Nevím, možná dnes je již technologie trochu dál.

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Nemáte niekto náhodou magazin Svet motoru 24/10? Je tam rozuzlenie rocneho testu Octavie 1,4 TSI a zevraj boli prijemne prekvapeni. Ci by niekto nebol ochotny naskenovat to. Dakujem

Editováno: , autor: tomikutik
Vloženo

V servise mi radili až minutu při těchto vedrech, v zimě jsem chladil 20 sekund. Dnes jsem chladil minutu, tak jsem zítra zvědav.

Ja dochladzujem turbo asi minutku - aj to len po nejakej dialnicnej nakladacke...Ale v prirucke k motoru som cital, ze to nie je potrebne, pretoze motor je uz natolko "inteligentny", ze v pripade potreby dokaze aj sam po vypnuti chladit nutenym obehom oleja okolo turba.

Vloženo

Ja dochladzujem turbo asi minutku - aj to len po nejakej dialnicnej nakladacke...Ale v prirucke k motoru som cital, ze to nie je potrebne, pretoze motor je uz natolko "inteligentny", ze v pripade potreby dokaze aj sam po vypnuti chladit nutenym obehom oleja okolo turba.

To jsem četl taky. Teď jsem to sledoval a sobotu v pohodě po dochlazení na volnoběh, cvrkal si svých 800 ot/min, dnes po stejné době chlazení 1000 ot/min, ale řekl bych, že to bylo kratší dobu a pak spadly my 800.

Taky jsem četl, že to chladí i při změně jízdního režimu a když dojedu ke garáži a zaparkuju, teoreticky by to mělo chladit (podle šéfa technologie u Škody).

Jinak je tu téma dochlazování turba, kde se o tom zmiňují, že to chladí samo, když to vypnu. Ale musím souhlasit s uvedeným názorem, že je lepší, když u chlazení turbína běží. :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...