isquash Vloženo 10. Září 2007 Sdílet Vloženo 10. Září 2007 Chtel jsem se zeptat, zda nekoho s climatronicem nepotkalo neco obdobneho. Pri nastavene jednotne teplote pro obe strany, napr. 21, mam na leve strane vetsi chlad nez na prave strane. Pri garancni prohlidce mi moji domnenku servis potvrdil, ale reseni se nekona, protoze nevedi. Zadali dotaz do Mlade Boleslavi a stale cekam na vyjadreni. Jelikoz pri garanci delali i flash RJ klimatizace, tak pocitam, ze SW to nebude. Ve vypisu pameti zavad je vse OK. Rozdil byl 5 - 6 stupnu leve a prave strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2007 Sdílet Vloženo 10. Září 2007 5-6°C ??? tak to je brutální. to bych po nich šlapal a když neví tak at vymění RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 (editace) Zaznamenal jsem pokles výkonu Climatronicu, který se projevil tím, že proudící vzduch (režim AUTO) nebyl dostatečně chladný, resp. neodpovídal nastavené teplotě klimatizace. Jelikož mám možnost to porovnat se stejnou klimou v jiném autě, potvrdilo se, že můj pocit není subjektivní. Navštívil jsem tedy místní servis s tím, aby to prověřili. Domluvili jsme se na doplnění chladiva (v případě, že ho bude nějak výrazně chybět) a při té příležitosti jsem si řekl, že bych rovnou nechal udělat dezinfekci klimatizace. Podepsal jsem zakázkový list s předběžnou cenou do 2.000,- a nechal auto v servise. Po pár hodinách jsem se pro něj vrátil a byl jsem nemile překvapen zjištěním servisu: "Chladiva Vám tam moc nechybělo, téměř neznatelně. Nicméně jsme podle předchozí domluvy provedli jeho vypuštění a znovu napuštění. Dezinfekci jsme provedli. Bohužel, nepomohlo to a Climatronic stále nechladí jak by měl. Provedli jsme kontrolu všech čidel - v pořádku. Všechny ventilátory se točí. Pak jsme zkusili napojit kompresor klimatizace na diagnostiku a zjistili jsme, že tam bude asi příčina. Zatímco 'zdravý' kompresor by měl chladit do teploty 6°C, ten Váš chladí na nějakých 13-14°C. Takže Vám navrhujeme, že objednáme kompresor, vy nám sem na celý den přistavíte auto a my zjistíme, jestli je závada v něm. Pokud ne, můžeme jako servis kompresor vrátit a nemusí se platit. Pokud ano, rozhodnutí bude na Vás, jestli si nový kompresor koupíte". V tu chvíli mě polil studený pot zvláště když jsem si uvědomil, že autu skončila letos v květnu 2 letá záruka. Opatrně jsem se zeptal, zda-li v takových případech neposkytuje ŠKODA příspěvek na náhradní díl v nějaké výši, v rámci tzv. "post-warranty". Bylo mi odpovězeno, že by to mohlo jít, že ta záruka vlastně skončila teprve nedávno. Tohle si však mysleli jen do doby, než si chtěli udělat kopii servisní knížky pro Mladou Boleslav a zjistili, že titulní strana není vyplněná při prodeji. Podotýkám, že auto je dovezené z Francie a je na něm dělaný pravidelný servis, o čemž jsou v servisní knížce vedeny všechny záznamy. Záznamy o servise jsou vedeny i u výrobce, což jsem si před zakoupením vozu také ověřil. Najednou se z toho stal téměř nepřekonatelný problém a veškeré naděje na spolupodíl Škodovky začali pomale mizet. Chvíli jsem ještě rozmlouval s tím 'hodným' technikem na příjmu servisu až se mi nabídl, že to prostě zkusí a uvidí, co mu výrobce odpoví. Ptal jsem se ho, kolik takový kompresor stojí a říkal mi, že neoriginál okolo 10.000,-. Jakmile jsem podotknul, že bych neoriginál do svého miláčka nechtěl, trochu znejistěl a řekl, že pokud vezme originál od výrobce, bude si ho už muset nechat a tudíž neplatí předchozí úmluva, že kompresor objednají aby zjistili, zda vůbec kompresor je na vině celého problému. Zeptal jsem se tedy na cenu originálního kompresoru a u obchodníků zjistil, že stojí 21.000,-. Takže výsledek je takový, že poslal kopii mé servisní knížky do Mladé Boleslavi s dotazem, zda-li zafinancují náhradní díl na toto auto a po neděli se mi má ozvat. Jsem jako na trní, protože auto jsem koupil teprve nedávno a nebylo zrovna nejlevnější. Každopádně oceňuji snahu toho mladého technika mi pomoct a jestli to vyjde (a já pevně doufám, že ano, protože nevyplněná titulní strana servisní knížky přece nijak neovlivňuje funkci kompresoru klimatizace), má u mě láhev vynikající whisky a zákazníka, který k nim bude jezdit na pravidelný servis. ///edit: A při odchodu ze servisu jsem zaplatil něco málo přes 1.600,- za provedené práce. Editováno: 12. Září 2008, autor: BirK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 A ono to bude čidlo na výparníku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 To nevim, nemohu posoudit. Kazdopadne stav je takovy, ze auto uz bylo v jinem servise. Pristup toho prvniho nebudu komentovat. Ve druhem servise mi i pres dolozeni zjisteni z prvniho servisu rekli, ze si stejne museji udelat komplet diagnostiku sami. To chapu. Po celodenim mereni dosli ke stejnemu zaveru - cidla, ventilatory, tlak a chladivo v poradku. Kompresor chladi malo. Takze to ted s Mladou Boleslavi resi oni a ja cekam kazdym dnem na jejich telefonat. Co se tyce nadeje na zafinancovani Skodovky nahradniho dilu, tak tu uz jsem pomale ztratil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Takže případ je u konce a já mám od včerejška v autě nový originální díl - klima kompresor. Moje spoluúčast na ceně náhradního dílu byla 20%, zbytek šel na náklady výrobce. Práce jsem si hradil sám a co se týče vyřešení této kauzy, tak já jsem spokojen. Na náhradní díl jsem dostal plnou 2-letou záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 Boleslaváci nejsou zas tak zlí...Třeba u peugeota by se na Vás vykašlali,tam se neinovuje,tam se jen mění díly bez inovace,takže po chvíli závada zase.Zkušenost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Něco podobného se možná stalo i mě.. ale problém byl v čidle tlaku klimy (G65). Dopnili mi klimu mediem - nadále nechladila.. Objednali teda nové čidlo, nainstalovali, funguje klima jak má.. Ovšem to proč to píšu je faktura, kterou jsem dostal.. Podle Etky a i slov technika v pátek (instalace proběhla v pondělí) stojí čidlo 1800. Dostal jsem fakturu na 2200 a drobný. U čidla je ovšem cena 999 (tuším bez DPH) a těch 800 zaplatil kdo? Že by právě Škodovka? V tom případě jsem mile překvapen, ale rád bych si to potvrdil.. Uto je taky chvíli po záruce (vyrobeno 6.6.06 prodej chvíli po výrobě). Začalo to blbnout jako na potvoru měsíc po záruce že.. (pro plnost). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sa-001 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Ahoj, poradte, mám klímu nastavenú napr. na 21 stupnov a prepnem z AUTO na ECON a ostanú mi svietiť obe kontrolky a tak je to stále aj ked idem autom dve hodiny to znamená , že navolená teplota je už určite dávno dosiahnutá a až pokial neprepnem ovládač rýchlosti ventilátora na + alebo -, potom kontrolka AUTO zhasne a svieti len ECON. Je to v poriadku? Dá sa nejako zistiť aj či my správne funguje klíma, myslím či je nastavená teplota, na displeji aj v aute zdá sa mi že v predu mi fúka teplejší vzduch ako vzadu. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Myslím že je to v pořádku. Pokud svítí pouze AUTO tak je navolen automatický režim a klima jede. Pokud zmáčkeš ECON (a svítí) vyřadíš klimu ale automatický režim topení a větrání zůstává. Po dasažení teploty AUTO nezhasne a svítí trvale. Pokud pohneš s regulací větráku +- tak samozřejmě zrušíš automatickou regulaci (zhasne AUTO). Já například v zimě mám stále nataveno (22) AUTO a ECON (automatika bez klimy) a v létě pouze AUTO (automatika s klimou). Do manuálni regulace větráku se vůbec nehrabu. Jestli je nastavená teplota reálně i v autě si zkus přeměřit nějakým teploměrem....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Souhlas s melmanem...stejný je to i climatronicu u F II :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 V předu to logicky fouká trochu víc než v zadu jelikož je tam obrovská plocha, která ten interiér ochlazuje (přední okno, boční okna atd....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Melman ma pravdu jen jedno takove male upozorneni. Klima nespina pokud je venkovni teplota nizka, takze neni nutne mit v zime ECON tak jako tak klima kompresor nejede. Regulator dokaze ochladit interier venkovni teplotou pokud je to vubec nutne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 klima je seplá i při teplotách kolem 0°C např. při vytápění po noci, výparník klimy totiž vysušuje vzduch a tím zabraňuje zamlžování auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Tak tak, Jarda má pravdu. Je to vidět i na spotřebě na palubáku když se vypne /zapne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Ano a prave diky te spotrebe jsem zjistil ze i pri 4C klima nejde. Nevim jestli je ve vyparniku nejake cidlo na vlhkost, ale jedine kdy me spina klima i pri nizkych teplotach tak to je kdyz pouziju funkci odmlzeni celniho skla. Ono totiz jiz z principu chlazeni neni mozne dosahnout pri teplote kolem 5C funkcnost...je to podobne jako u lednicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal K. Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Vzdyt oni to dokonce pisou v manualu, ze klimakompresor se vypina pri poklesu teploty pod urcity stupen, tusim, ze to jsou prave ty 4stupne, ale musim kouknout do manualu, abych nekecal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Ano a prave diky te spotrebe jsem zjistil ze i pri 4C klima nejde. Nevim jestli je ve vyparniku nejake cidlo na vlhkost, ale jedine kdy me spina klima i pri nizkych teplotach tak to je kdyz pouziju funkci odmlzeni celniho skla. Ono totiz jiz z principu chlazeni neni mozne dosahnout pri teplote kolem 5C funkcnost...je to podobne jako u lednicky To samozřejmě ano, ale nějaká část se zřejmě zapojuje, ale netuším jaká je přesně konstrukce, musím pohledat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 jak to popsal Melman... v létě jezdit na AUTO a na nic jinýho nesahat a v zimě k tomu přidat ECON!!! ... nic víc, nic míň! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Ja treba prave nechapu proc v zime pouzivat Econ .... na jare a na podzim bych tomu rozumel ale v zime je to opravdu zbytecne aby pri 4C zapinal klima kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 v režimu ECON právě klima kompresor nejede za žádných okolností... ne? .. jinak nevím, já prostě v listopadu zmáčknul ECON a zase ho zmáčku v březnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Ano to je pravda ze nejede za zadnych okolnosti, ale i tak kdyz mas teplotu pod 5 tak take nejede. Kazdopadne je to asi uplne jedno ja to pouzivam spis kdyz uznam za vhodne ze je zbytecne klimu poustet, nezalezi ani moc na tom jake je rocni obdobi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Jen upřesním, co je v návodu k obsluze Climatronic. Chlazení může pracovat jen tehdy jsou-li splněné následující podmínky : -vnější teplota nad 2 st. C Dále pak uvádějí že při ECON + AUTO je dobré mít nastavenou vevnitř vyšší teplotu než je venku (asi by jel větrák naplno a interiér by se stejně nedochladil). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 To zni celkem logicky, ale ta teplota je docela nizko, to jeste otestuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sa-001 Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Páni, Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.