Kam Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky (FRS). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky (FRS). Uz sa to tu riesilo a znamy mi pred nedavnom popisoval jeden sposob. Treba odchylit dvere vpravo hore (ked sa postavis celom k nim), prestrcit drat a potiahnut za packu na otvaranie dveri. Jemu to robili nejaki profici a na ochylenie pouzili nafukovacie zariadenie. Ale urcite to ide aj normalne, strcit tam nejaky klin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saman Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Jenze pokud je zamceno SAFE, tak packa nepomuze.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 kapota by snad nějak šikovně otevřít šla a pak už stačí připojit startovací kábly a odemknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 No nevim, ale pochybuju, ze by se ti nekdy baterka mohla vybit tak ze by nezbyl proud ani na otevreni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 mike k: no to je fakt, jednou jsem svou blbostí vyštavil baterku..ale centrál pořád - sice zthuha - ale šel...no kažopádně už se stalo a "Kamovi" asi už ani neotevře... Každopádně bych se do té metody s odchýlením dveří asi sám nepouštěl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kam Vloženo 1. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Ne, naštěstí se mi to nestalo. Jen tak hypoteticky uvažuju "co kdyby"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Ahááá Myslím,že baterka bude mít v sobě vždy aspoň trošku energie aby to otevřela...v nejhorším rozbít nejmenší okýnko.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Ne, naštěstí se mi to nestalo. Jen tak hypoteticky uvažuju "co kdyby"... Taky nemám vložky zámků ve dveřích a taky už jsem nad tím uvažoval, asi si udělám nouzové táhlo na odjištění kapoty, měl by na to stačit kousek tlustého vlasce přichyceného na vhodných místech stahovacíma páskama a ukončený okem třeba u houkačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mop Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Je to problém. Stane se to většinou v nejméně vhodnou chvíli, takže nářadí a prostředky skoro žádné. Většinou baterka dá ještě na otevření. Krize je v zimě nebo při zapomenutém zapnutém spotřebiči (jakýkoliv-světla,radio atd.). Baterka je totál (pokud je to delší dobu) a nemá se šanci vzpamatovat-připojena na zátěž. Osobně se přikláním k variantě otevřít kapotu zespoda od motoru (většinou dobře zabezpečená, důvod napájení alarmu) a propojit AKU. Dají se udělat mechanické úpravy pro jednoduší otevření. V každém případě nejjednoduší cesta s možnosti nejmenších škod. Další možnost vyvést pro tento případ +pol z baterie na skryté místo (dobře izolovat). V krajní nutnosti kastla "-" pol a skrytý drát "+". Mechanicky nerušit všechny zámky, nechat 1 (pokud byl aspoň 1) a zakrýt - maskovat (zalít hmotou atd.)- lze pak sloupnout nebo strhnout- takový falešný kryt a odemknout. Osobně jsem to zažil - zbláznil se mi alarm a zablokoval centrál. Naštěstí mám 1zámek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Březen 2006 Sdílet Vloženo 1. Březen 2006 Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky (FRS). Uz sa to tu riesilo a znamy mi pred nedavnom popisoval jeden sposob. Treba odchylit dvere vpravo hore (ked sa postavis celom k nim), prestrcit drat a potiahnut za packu na otvaranie dveri. Jemu to robili nejaki profici a na ochylenie pouzili nafukovacie zariadenie. Ale urcite to ide aj normalne, strcit tam nejaky klin. Tak si to vyzkoušej. Je to nesmysl. Z aprve ty dveře odchýlit a za druhé když máš zamčeno SAFE systémem tak za kliku zevnitř neotevřeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Nevím sice jak je to zespodu dostupné, ale kladný pól záložní baterie by se dal připojit buď na nejtlustší kabel startéru nebo na červený přívod konektoru termospínače ventilátoru na chladiči, možná i na alternátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Nedávno jsme se dobívali kolegovi z práce do fábky combi - zabouch si klíče i s dálkáčem v autě. A byl véééééélkej problém se tam dostat. V autě byl safe system. Otvírání zevnítř - mrtví,stahování oken - bez klíčku nefunguje, otvírání kufru - novější model už to má spojené s klíčkem v zapalování. U mého auta kde mám otvírání vedle řidiče by to šlo. jediná možnost byla odehnout rám dveří - byl to služebák u svýho bych to nedělal. Svařovacím drátem protáhnout celej svazek klíčů včetně dálky mezi okením rámem a kastlou. No prasárna jak hovado!!! Rám jsem pak přihnul zpátky a ani to není poznat. Chce to ale pořádnou sílu. Pak nás ještě napadlo drátem nějak stáhnout zadní okna - pokud jsou na kličku. Nejjednodušší ovšem je sehnat servismena ze škodovky. Ten otevře přední kapotu - maj na to nějakej fígl a nechcou ho prozradit v motorovém prostoru se napíchne Vagem a auto otevře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 A kde to v motorovém prostoru napíchne?? To by mi připadlo nejlepší rozbít to okýnko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky (FRS). Uz sa to tu riesilo a znamy mi pred nedavnom popisoval jeden sposob. Treba odchylit dvere vpravo hore (ked sa postavis celom k nim), prestrcit drat a potiahnut za packu na otvaranie dveri. Jemu to robili nejaki profici a na ochylenie pouzili nafukovacie zariadenie. Ale urcite to ide aj normalne, strcit tam nejaky klin. Tak si to vyzkoušej. Je to nesmysl. Z aprve ty dveře odchýlit a za druhé když máš zamčeno SAFE systémem tak za kliku zevnitř neotevřeš Nejako som si neuvedomil to, ze je to SAFE takze beriem spat. Ale pokial nie je SAFE tak to tymto sposobom urobit ide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Profi zámečníci na to "odchýlení" dveří používají starý pytle na měření tlaku - vypuštěný se "vtáhne" mezi dveře a sloupek a pak se jen namačká.... Nic se nezničí a neodře To jen k tomu odehnutí prý klínem atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Stejně si to nedokážu představit jak se takový "masivní a tuhý" dveře dokžáou odehnout tak,že se tam protáhnou klíče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Docela lehce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP1 Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Treba sa na takúto situáciu pripraviť dopredu. Ja som tiež nemal ani jeden zámok. Mám dorobené mechanické otváranie kufra. Na oboch kufroch je zámok jak pre ľavostranné tak pre pravostranné riadenie - je tam voľná pozícia na lanko. Stačí kúpiť v predajni bicyklov lanko + bovden na prednú brzdu bicykla. Mňa to stálo cca 50 Sk. Jednu stranu pripojiť na voľnú pozíciu na zámku kapoty alebo kufra a druhú vyviesť na skryté miesto. Na konci spraviť očko. V prípade núdze zatiahnúť za očko - jednou rukou za bovden, druhou za očko. Namontované, vyskúšané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 ŘEŠENÍ::::::: Stalo se mi to asi před měsícem, odemknul jsem auto centrálem, otevřel dveře u řidiče, položil klíče na sedačku, vzal škrabku, zabouchnul dveře a šel škrabat okna. Najednou cvak a všechno zamčený a zasejfovaný. Důvod-blbej zámek ve dveřích, nedal signál comfortu, že se dveře otevřely a proto se to po 30sec. zamknulo. Přijel kámoš ze škodovky, co otvírá auta normálně a udělal to takhle: Zespoda otevřel kapotu (mám rs nárazník a klimu, takže chvilku trvalo, než tam protáh ruku), já potom mačkal otevírání 5-tejch dvěří a on připojoval a odpojoval baterku. Těma změnama proudu se zblbne comfortka a tak na 5-tej pokus se ty dveře otevřely. Pak jsem jen prolez dovnitř pro klíče a vše bylo ok. Určitě to bude fungovat i u dost vybytý baterky, protože většinou dá trochu proudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 Postup dobrej,ale to byla fábka TDI combi s krytem pod motorem - odšroubování nehrozí,páč si pod to nikdo nelhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 U mě taky odmontovával kryt a nacpal se pod to....jen tak mimochodem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 2. Březen 2006 Sdílet Vloženo 2. Březen 2006 U mě taky odmontovával kryt a nacpal se pod to....jen tak mimochodem Tak to byl asi nějakej mini-mechanik ale v nejhorším se dá půjčit hever a postavit to na špalky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NILO.PRAHA Vloženo 3. Březen 2006 Sdílet Vloženo 3. Březen 2006 Me se stalo nedoavno neco podobneho,ale mel jsem nastartovane auto a omylem jsem zamknul dvere a sel skrabat okno. Nastesti pomohli nahradni klice. Nemit je tak motor porad jede a jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 3. Březen 2006 Sdílet Vloženo 3. Březen 2006 Ja som to chcel riesit tak, ze natiahnem niekam dopredu pod kryt vedla hmlovky dva vodice, chranene cez diodu a skrz tieto vodice by slo baterku trosinku dobit, aby to ten central zvladol. Inak aj ja mam skusenost, ze ked baterka umrie, tak central to celkom zvlada. Pritom zapnutie zapalovania znamena iba zhasnutie vsetkeho, co predtym aspon trosinku svietilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.