Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Tak pánové za chvilku zase startuju ty svoje nemocný koně. Včera se jim nějak nechtělo - benzín a sakra až na potřetí. No trochu zakašlali - asi zápal plic. Přeci jenom jednu sezónu už budou mít za sebou tak to člověk neví jestli nebyla poslední... No kdyby něco budu volat a jelikož tady není moc signál tak asi z vokna... kol113

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Témat na váhu vzduchu je tu hodně a tak jednoho využívám a chci se zeptat, zda někdo víte jaké označení vah se používá u jednotlivých motorizací. Mám zakoupenou starší oct. 1.9 66kw motor AGR, chip a byla tam váha s označením F00C 2G2 056. Pro nefunkčnost vyměněna, na nové najeto 40.000 km a je tu problem zas. Zdá se mi to nějak brzo. Tak mne napadlo jestli nebyla někdy vyměněna za jiný typ protože na stránce http://www.passatplus.de/lmm/index.htm jsem našel jiná označení. Ví tedy někdo jaký je v nich rozdíl, zda se dají vzájemně zaměnit nebo zda jejich záměna může mít vliv na životnost (myslím že by to nemělo mít vliv), případně na výkon. :ph34r: Za rady děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat co je na PD špatné??za měsíc si chci nechat sestavit OII dle svých představ a chtěl bych tam toho nejsilnějšího 2.0 TDi PD Diesláčka.......

Co je největší slabinou tohoto motoru? jsou poruchové tyto: 2.0TDi PD 103Kw??

Rád si přečtu vaše rady a názory!!! - díky za ně :)

p.s.: spotřeba je mi volná jako kalhoty u pyžama :p je mi úplně jedno jestli budu jezdit za 30l nebo za 3l / 100Km B)lol

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze zalezi kus od kusu.  meli jsme B5 passata 81kW, pri 160tis se prodaval se stale puvodni vahou.

Měli sme též Octávku 1.4 16V, ta se prodávala v poctivých 180.000 a taktéž z původní váhou.... :D Jen ta váha už trochu dosluhovala -_-

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi proto, ze vahy vzduchu maj problemy v dieselovym motoru

jinak, kdyz je ti jedno, jestli 30l/100km nebo 3l/100km, co te proboha vede k tomu, kupovat si TDI???

Vede mě k tomu láska a dlouholetý obdiv naftové technologie!

TDí je pro mě nejlepší možnou volbou!!! Nemam rád benzíny.

To už je prostě takovej muj vnitřní cit, který se nedá popsat!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám svoji zkušenost: Motor TDi, olej Longlife, najeto něco málo přes 10 000 km, jezdím vcelku svižně, PP dosud nízkou hladinu oleje nehlásí, tak jsem mrknul na měrku a hladina oleje je stále v normálu (zhruba na polovině mezi max a min) takže u mě zatím bez dolévání. Ovšem na radu servisu jsem zakoupil 1 l Longlife na dolití a ten vozím v kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje poslední zkušenost je taková, že mi to zahlásilo málo oleje, tak jsem dolil zbytek z flašky, ne víc než 3 dcl. Kontrolka ani nechtěla zhasnout, že jsem jako dolil málo. Po delším stání se už ale nerozsvítila. Když jsem pak kouk na měrku, byla hladina na maximu. Myslel jsem, že to blbě měřím, tak jsem to několikrát opakoval, pak jsem jel někam jinam, abych byl ve vodorovný poloze a pořád stejný. Maximum. Tak tomu nějak nerozumím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak! Ja stále tvrdím, že do Octavie či Fabie jednoznačne benzín (ak ide o radosť a spotreba nie je na prvom mieste), napr. do BMW tiež benzín, do Scanie naftu, tam to patrí. Tam to má aj dobrý zvuk.

BTW, The Driver, ty miluješ aj ten smrad a mastné ruky, ktoré ti ostanú po tankovaní nafty?

Fesoj - prečo sa pýtaš na váhu vzduchu u 66 kW TDI na OII fóre?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak! Ja stále tvrdím, že do Octavie či Fabie jednoznačne benzín (ak ide o radosť a spotreba nie je na prvom mieste), napr. do BMW tiež benzín, do Scanie naftu, tam to patrí. Tam to má aj dobrý zvuk.

BTW, The Driver, ty miluješ aj ten smrad a mastné ruky, ktoré ti ostanú po tankovaní nafty?

Fesoj - prečo sa pýtaš na váhu vzduchu u 66 kW TDI na OII fóre?

přesně tak! ten smrad je boží!!! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak ja muzu rict, ze muj motor si zacina sedat. od nejakych 60tis km si bere oleje min a ted jsem najel na olej 9tis km, coz bylo driv nemyslitelny. podezrival jsem olejovy cidlo, ze nefunguje, v servisu to pichli na VAG a vsechno OK. tak jsem proste jezdil a nakonec se po tech 9tis km ozval. jel jsem naprosto volne, ale ozval se az kdyz uz byla merka skoro sucha. a to jsem mel za sebou dlouho streku a rozhodne jsem ji nesetril.

dolil jsem litr a ma za sebou 1200km cestu s asi 2-3ma kratkyma pauzama, z toho neco pres 700km po dalnici, kde jsem ji vicemene porad drzel pod plnym plynem, tzn 180km/h+(az jsem si rikal, jestli to treba neni moc velkej zahul. od ty doby se dost roztaci ventilator, kdyz stojim na miste, driv to nedelal, tak az bude holka v oprave, radsi se na to zeptam) a ted jsem kontroloval olej a nevzala si vubec nic. momentalne mam 71tis km a teprv ted zacinam bejt s motorem spokojenej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci zakladat novy tema, ale taky se to tyka cukani.

ovsem u me je to asi neco jinyho nez software, mam podezreni na hardware. obcas, kdyz na trojku nebo na ctyrku tahnu auto do kopce z nizkejch otacek, trikrat jakoby neco zaskuba, vubec nemam tucha co to muze byt a zni to jako kdyz v dalce steka pes...(ale nejsem vul, pes to neni, ty zvuky dela moje octule)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...