LeCarter Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Mám ten samý problém. Hučení od kol, muj servisman potvrdil výměnu pravého předního ložiska. Trošku mě to překvapilo, Fabia II najeto 32.000 km - asi vadný díl Nemáte zkušenost, kde sehnat originální náboj s ložiskem? Nebo tip na kvalitní repliku, popř. značku výrobce? Samozřejmě raději bych se vyhl autorizovanýmu servisu..... Díky za doporučení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 pozri na cc.autodiely 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killix Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 Ahoj. Zrovna řeším podobný problém s ložisky. Při vyšších rychlostech na 50 Km/h, hučení od pravého předního kola. Jel jsem do autorizáku, projel se s technikem, auto zvedli a že tedy ložiska - a lepší je prý vyměnit obě najednou. Když mi ale řekl cca 6000,- tak to mi přišlo na "lidové" vozidlo docela dost. Ale bohužel neměli skladem. Tak jsem brouzdal po netu a a opravdu v Kelly stojí ložisko 2500,-, ale např. na TADY je mají do 1000,- A teď bych se Vás chtěl zeptat: 1. opravdu je možný takový rozdíl za stejné zboží? 2. nevíte jak je to s označením dílů? Narazil jsem na několik kódů (např. 6Q0407621AD, 6Q0407621AH...), které se liší v těch posledních písmenech, tak nevím v čem je rozdíl, abych nekoupil něco blbě. 3. jaké máte zkušenosti se značkou FAG, nebo jaké ložiska by jste mi doporučili a na co si případně dát pozor při výměně? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 koľko máš nabehaných km?...ložisko stačí vymeniť len to poškodené ..odkazy na Auto Kelly nefungujú 1) áno je 2) čísla dielov sa väčšinou zisťujú tu http://forum.skodahome.cz/topic/90113-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka/ ..je dobré uviesť aspoň MR a motorizáciu vozidla 3) FAG (prvovýroba),SKF výmena tu http://forum.skodahome.cz/topic/67972-v%C3%BDmena-lo%C5%BE%C3%ADsk/?p=1168573&hl=lo%C5%BEiska&fromsearch=1#entry1168573 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 A hlavně tu chybí model vozu a rok výroby. Ideálně sis měl nechat v servise najít číslo dílu podle VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 toto všetko som mal napísané,len to nemôžem akosi v poriadku napísať ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 Jsem si všimnul, že těch příspěvků tady bylo víc. Ony ty odkazy v textu dost často blnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killix Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 A hlavně tu chybí model vozu a rok výroby. Ideálně sis měl nechat v servise najít číslo dílu podle VIN. Jedná se o Fabii II combi 1,4 16V 63kw rok výroby 2008. A právě se nemůžu zorientovat v těch náhradních dílech. Kdyžtak zkusím ten servis. To libero: mám najeto cca 165 000 km a měněny ještě nebyly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 dobré by bolo vedieť o aké auto , rok výroby , motorizáciu , abs/neabs sa jedná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 6R0407621A+ novú matku poloosy 6Q0407396B tam máš , cena originálu cca 100eur tj 2500kč ? Máte tam aj šekovú knižku a 20% zľavu na ND čo som tu vedľa čítal , to by už také hrozné nebolo ... Samozrejme treba meniť vadné ložisko , zdiagnostikovať to na dvojkolke s manuálnou prevodovkou dokáže každý lepší mechanik 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 (editace) Zrovna dnes jsem objednal ložiskovou sadu na skoda-dily.cz Plzeň, bral jsem před 2 měsìci na pp kolo a teď se ozvalo lp, přežilo o 4tis.km déle, jezdím po sračce D1, výměna za 500. Editováno: 31. Srpen 2014, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Jestli si výměnu ložisek provádíte svépomocí, je mnohem levnější ložiska koupit ve specializované prodejně ložisek. Vyjdou výrazně levněji, než v autodílech a ještě si můžete vybrat výrobce. Před lety jsem takto měnil u feldy ložiska - SKF za 30% ceny originálních... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebel Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Ahoj vsem brachanec koupil z bazaru dvojkovou Fabcu a po par jizdach respektive s kamarady a se mnou v aute zjistil ze auto huci (neni to hlasite, ale slyset to je). Huci pri malych rychlostech i vyssich a zda se ze huceni ma stalou intenzitu. Vrta mi to hlavou, co myslite ze by to mohlo zpusobovat? Na aute jsou nejake noname pneu, ale ze by huceli i pri nizkych rychlostech? Nebo to budou loziska?? Dik za zkusene reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 (editace) martt napsal: Před časem mi jedem přijímací technik vysvětloval, že Bolka dává do fábek tři druhy ložisek: španělský - 30tis km a konec, naše - i 100tis a německý, který se prý neserou... Neví o tom někdo něco? Podle mě jsou ložiska vyráběný v jednej kvalitativní normě-tvrdosti součástí a liší se snad jen kvalitou zapouzdření-ochrany proti vodě. A ta voda je asi největší vrahoun ložiska. HonzaR- Ty si asi nikdy nestudoval jak vypadá přední ložisko na F2 což? To je poněkud speciálka kterou v ložiskárně nekoupíš. (ložisko je "snýtovaný" jako jeden celek i s přírubou se závitama pro kolový šrouby) Hodil bych foto kde mam to ložisko v průřezu rozbruskou. Ale myslim, že sem tu fotku někam tady už dával. U favorita i felicie (1.3 určitě) je lořisko zvenku z jednoho dvouřadýho kroužku a vnitřní krouřky jsou dva-a drží pohromadě poloosou na náboji. Do těhlice se lisuje a zajišťuje se sigrovkou proti posunutí. U Fabie a Rooma jsou taky vnitřní kroužky dva, ale právě zanejtovaný nábojem. Do těhlice se lisujou speciálním přípravkem za venkovní kroužek a na straně příruby pro disk/kolový šrouby je taková spešl objímka s obvodovýma zobáčkama který se zacvaknou do vybrání v těhlici-to je taková sigrovka-podle mě ale jen na jedno zalisování-vylisováním a opětovným nalisováním ložiska do těhlice se ale ty zoubky opotřebí a myslim, že už nebudou držet tak jako poprvý. Sice samo o sobě ložisko je v těhlici na fest, ale asi vírobce ví proč tam dává i tento jistící prvek. U felicie-a teď to beru do extrému se při povolení centrální matice fakt to ložisko může vysypat a vlastně i upadnout kolo. U fabie kvůli povolenej centrální matici poloosy díky konstrukci ložiska s nábojem a ulžení v těhlici kolo nikdy neupadne a ložisko nechytne vůli. Což mě přivádí k otázce že v příručce "JAK NA TO" se píše, že se musí centrální šroub poloosy utáhnout a pak až auto pustit na kola, jinak hrozí poškození ložiska. A na zemi ho dotáhnout pořádně na moment. Jenomže proč to dotahovat když je to ložisko už stažený tim nejtováním? To možná platilo u ložiska na felicii HonziR kde se ložisko nasouvalo na náboj a pak stahovalo poloosou. Jinak moje HTP najeto 20tisíc a ložiska dobrý. Onen zlověstnej zvuk důvěrně znam. U starýho auta mi to dělalo. A to dokonce velmi moc. Výměna společně s dalšíma závadama rentabilní nebyla, tak sem ho nechal sešrotovat. Editováno: 20. leden 2016, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebel Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 To: Mr.Pavka Jesli jsi reagoval na moji prosbu tak promin, ale trochu mimo. Na druhou stranu jsem to mozna spatne popsal Huceni (ale ne nějak výrazné) se ozyva pri nizke rychlosti a konstatne coz nenasvedcuje lozisku (mozna zesiluje ale prehluci jej motor takze se zda ze je konstantni), a na druhou stranku je mozne aby hucely pneu jiz pri rychlostech 40 Km/h ? Tod vse jen jsem zadal o vase zkusenosti... auto ma najeto 45k Km, a je to HTP 1,2 51kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 Ne. To bylo všeobecně k problematice. + mejch pár postřehů a zkušeností Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebel Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Tak to jo, nicmene skoda ze se nikdo neozval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 (editace) Pneu můžou hučet i při nízkých rychlostech. Některé zimní to dělají, i když jsou v naprostém pořádku. Zkusil bych nejdříve jiné pneu. Jinak k ložiskům. Najel jsem v létě na takový ten plastový oddělovací sloupek (na jeho podstavec), který se válel na dálnici. Odnesla to obě pravá ložiska. Kupoval jsem na cc-autodilech FAG. Přední byly vyrobený v Německu a zadní na Slovensku. Originál původní ložiska byly také FAG. Editováno: 22. leden 2016, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebel Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Dik, to jsem nevedel ze to muze hucet i pri pomale jizde, zkusime tam dat letnaky a uvidime . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebel Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Tak jen pro info Bylo to pneumatikami, huceni se ozyva jiz od 30km/h, jelikoz jsem jiz huceni loziska zazil, pripadalo mi to dost podobne. Dik vsem za pomoc, uprimne nechtelo se nam v tom mraze sundavat pneu, proto jsem prudil s dotazem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cunat Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Zdravím, jen se chci podělit o mou zkušenost. Klasika hučení od kol na zimákách, po přezutí na letní pořád hučelo. Tak jsem šel po ložiscích - odhaleno vadné na zadním levém kole. Naštěstí ještě v záruce. Najeto pouze 13tkm! Doufám, že to je pouze náhodný zmetek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 Tak se také přidávám s výměnou ložisek na obou předních kolech. Začala hučet po ujetí 37 tkm. Úděsná kvalita! Pamatuji si, že na služební F I jsem je nechával poprvé měnit po 220 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 Ahoj, budu muset vyměnit náboj na předním kole, ale nevím, zda se to dá zvládnout v domácích podmínkách bez speciálního nářadí nebo přípravku. Asi se musí odšroubovat rameno z těhlice a vytáhnout poloosa kvůli přístupu ke šroubům náboje, je to tak? Musí se pak dělat geometrie? Mám fabii 1.4 16v 63kw, r.v. 08, bxw. Pokud někdo poradí, budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 Bez speciálního stahováku / lisu to doma nedáš. Nevim jaký máš ukotvení brzdovýho třmenu, ale to je asi to nejmenší. https://www.youtube.com/watch?v=grEjTHMTnc4&index=1&list=PLnnABpL39QjTSeX8NxPK15cx3Tew04AFN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 Dík, kámen úrazu je ten stahovák, budu to muset přenechat někomu s vybavením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.