ibauer74 Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Zdravím, dneska jsem kontroloval tlak v pneumatikách a zjistil jsem, že vzadu mám mít pro plně zatížené vozidlo tlak 290 kPa, zatímco manometr ukázal pouze 220 kPa. Tak jsem zajel na benzinku, abych to dofoukl. Když jsem nasadil hadici od kompresoru na ventilek, nějak to blbě těsnilo a z ventilku unikal vzduch. Byl jsem tam s malou dcerou, která mi zrovna v té chvíli utekla. Okamžitě jsem se za ní rozběhl, abych ji našel. Když jsem se vrátil, zjistil jsem, že z pneumatiky uniklo docela dost vzduchu. Změřil jsem tlak manometrem a ten mi ukázal něco přes 100 kPa, takže unikla téměř polovina vzduchu. Okamžitě jsem to dofoukal na předepsaný tlak. Chci se zeptat jestli ten pokles tlaku nemůže mít nějaký vliv na jízdní vlastnosti mého autí. Nemělo by se to nějak vyvážit nebo jinak seřídit? Pneumatika vypadá normálně a ani při jízdě domů (několik km) jsem nepozoroval nic neobvyklého. Buď to byla nějaká divná hadice nebo jsem pitomec já, ale trvalo mi několik desítek sekund, než se mi ji podařilo nasadit na ventilek tak, aby vzduch neunikal. Díky předem za vaše komentáře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) stalo se ti nekdy, ze jsi prisel k cyklistickymu kolu a jedno kolo bylo prazdny? Dofoukl si ho a jezdis dal. Tak asi to se stalo , kdyz si ufoukl kolo u auta. NIC. Editováno: 6. Červen 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) To je uplne normalni. Najit dneska benzinku s poradnym foukanim je umeni. Z vlastnich zkusenosti jsou na tom dobre snad jenom byvale Aralky... tak mne to uchazi. Jednou jsem dokonce objizdel 4 benzinky, abych zjistil spravny tlak! Jinak, kola bych se neobaval a resil bych to az v pripade nejakych problemu. Nic by se nemelo stat. Editováno: 5. Červen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ibauer74 Vloženo 7. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Kluci, díky moc oběma za odpověď. Možná za to mohla moje paranoia, ale radši jsem se zeptal. Ta benzínka, kde jsem foukal kola, je shodou okolností taky bývalá Aralka, teď OMV. Zkoušel jsem ale ještě další dvě místní benzínky a tam to bylo podobné. Ono to asi bude tím, že foukání pneumatik je neplacená služba, tak se o to moc nestarají. Klidně bych si nějakou dvacku připlatil, kdyby to bylo v lepším stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marchell Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Já nedůvěřuji téměř žádnému ukazateli tlaku na kompresoru u benzínky,proto vždy po dofouknutí ještě kontroluji manometrem. A s těmi hadicemi-koncovkami je to někdy fakt na mrtvici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 No, to mne nenapadlo, zkusim ho doma vyhrabat a su zvedavej, co ukaze.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 No já mám zkušenosti takové, že většinou mi tlak co ukazuje tlakoměr na tom foukacím zařízení moc neodpovídá skutečnosti. Dokonce teď jsem foukal na Lukoilu a tam měli digitál. Nastavil jsem požadovaný tlak a po změření svým tlakoměrem jsem zjistil o 0,15 baru miň (tlakoměr mám novej). Takže ja radějí foukám více a pak pomocí vlastního tlakoměru to dorovnám na správnou hodnotu. Kontroluju a dofokuju skoro každý týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 kazdy tyden? To bych se zblaznil. Ja vzdy kdyz prezouvam a pak mozna jednou mezi tim. Prubezne sleduju kola, jestli nedoslo k nejakymu ubytku ale jinak to neresim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 .... a čím to foukáš, vzduchem nebo plynem? Mě auto stojí venku a po týdnu to kontroluju a většinou musím přifuknout, sice ne moc, ale něco jo. Kdybych nefoukal celou zimu, tak na konci už budu jezdit po ráfkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 (editace) pánové já kontroluju tlak a případně dofukuju cca tak jednou za 2-3 měsíce...a plním pouze vzduchem, žádnej plyn....a zatím nikdy žádnej problém.. Editováno: 7. leden 2010, autor: Marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 Já tak asi po dvou měsících,ale když je prudký ochlazení,tak dříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 .... a čím to foukáš, vzduchem nebo plynem? Mě auto stojí venku a po týdnu to kontroluju a většinou musím přifuknout, sice ne moc, ale něco jo. Kdybych nefoukal celou zimu, tak na konci už budu jezdit po ráfkách foukam normalne vzduchem. A za pul roku ( od prezuti k prezuti) prakticky nedofukuju, protoze to neni potreba. Vyjimecne nejakou desetinku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 .... kurňa chlapi, to jste mi nasadili brouka do palice Budu se na ten úbytek tlaku více zaměřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 (editace) pokud ti zmizi desetinka tydne, tak je nekde chyba. Zkus "zaslintat" ventilky, jestli se ti zacne nafukovat bublina, tak uchazej. Jinak to muze byt spatnym usazenim gumy na rafku, ale to by musela byt nahoda. Nejakej defekt bys poznal, to by uslo docela rychle. Je to divny. Zmeny tlaku pri zmenach teplot jsou jasny, ale dlouhodobe by se to nemelo moc hybat. Editováno: 8. leden 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 (editace) Chlapy jste nějaký přecitlivělí... Nějakou setinku či desetinku baru neřeším. Já dofukuju vzduchem tak 1x za 2 měsíce. Jinak pohledem zkontroluju před jízdou všechny pneu. Editováno: 8. leden 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 k úniku dochází dost u lidí co přehazujou pneu na ráfcích...myslím zimní a letní dle sezony.....tím sundaváním a nandaváním se guma dost ničí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Jo a divím se tomu, že to ještě někdo dělá... Fakt toho hodně ušetří, když jim ta guma za chvilku odejde do věčných lovišť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 taky nechápu, ale je to tak a dělá to tak dost lidí od nás z práce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 No ak sa dobre pamatam tak v sefo v pneuservise tvrdil ze je to jedno, lebo seriozny pneuservis aj tak gumu zhodi aby ju poriadne prekontroloval, tak neviem co je na tom pravdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Pokud bych zjistil, ze mi to v pneuservise udelaj, tak uz tam nikdy nepujdu. Pri tom fofru co tam maj je mi jasny, jak se k tomu chovaj. Nastesti si to prezouvam sam. Mit 2 sady aspon na plechu myslim muze mit kazdej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Nasadili jste mi brouka do hlavy chalani. Jinak gumy nepřezouvám, letním mám na hlinikách a zimní na ocelových. Je pravdou, že jsem tlak tak cca 14 dnu nekontroloval. Až přestane sněžit mrknu na to:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 Já osobně mám taky letní a zimní sady pneu. Letní hliníky a zimní pechy. A jak tu bylo napsáno, kdyby mě v servisu ty gumy chtěli před přezutím sundavat, tak to ani jako. Podle mě je to zbytečnost. A k dofukování:, kontroluju to občas, když si vzpomenu, nebo když se mi to nezdá. Nikdy jsem neměl velkej rozdíl. A pravda je, že ty kompresorový manometry nejsou moc spolehlivý. Já jsem tady u nás vzal pumpy z jednoho kraje města na druhej, celkem jich bylo 7, a u každý mi to ukázalo vždy jinej tlak. A přenosnej manometr mi ukázal taky něco jinýho. Tak si pak vyberte. Na druhou stranu velký rozdíly to nebyly, tak to moc neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 S tlakem v pneu nemám taky žádný problém. Čas od času kontroluju a žádný úbytek nemívám nebo opravdu pouze minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.